דיאנה והחיים יפים ^^
מקווה שאהבתם (:

קלף באמצע הים – פרק 2

מקווה שאהבתם (:

-מנקודת המבט של נייט-
נשארתי קצת במכונית , לקחתי את האחד הארגזים עם השירים שהקלטנו , אני ואבא באולפן הקלטות שלו , " כנראה שהעולם עדיין לא מוכן לגבר ששר רק בטונים הגבוהים " הוא אמר , אני לעולם לא אשכח את זה , אחרי כמה דקות של ישיבה , יצאתי מהמכונית , עשיתי את דרכי לכיתה לפתע פניתי לחצר האחורית , ראיתי שעוד לא הרסו את העץ שלי , ישבתי שם והתחלתי לכתוב עוד אחד מהשירים שלי , לפתע ראיתי מישהו בא לעץ , זאת הייתה ריצ'י , חייכתי לה מתוך נימוס , " נייט תקשיב , אני חייבת לספר לך משהו , זה בקשר ל"הפתעה" שלך " היא אמרה , היססתי טיפה " תספרי " אמרתי " זאת לא הפתעה , הם רוצים לעשות לך את הפדיחה הכי גדולה שלך , אחרי שיעור ספורט כשתתקלח , הם יקחו לך את כל הבגדים והמגבת ואת ההמשך אתה כבר מבין .. " היא נשכה בשפתיי " אני שמח שבאת ואמרת לי , את הבן – האדם הכי טוב אצלם בחבורה , בגלל זה אני אוהב אותך " חייכתי טיפה " היא אמרה גם אני אוהבת אותך , לא בתור ידיד בסתר או ידיד , בתור חבר " והיא נישקה אותי , לא יכולתי להתנגד , גם אני אוהב אותה אבל כמוה בסתר עד לא מזמן " אז זהו אנחנו חברים ? " שאלתי וחייכתי " אם אתה מסכים " היא חייכה באופן מושלם " מסכים " ושינינו צחקנו " אבל בסתר , כן ? " שאלתי בהיסוס " למה ? " החיוך ירד מפניה " כי .. אני אספר את הסיפור למה אני וג'ק כבר לא רוצים בחברה של אחד והשני , בילדות שלנו היינו החברים הכי טובים , זה עבר איתנו לחטיבה ואז כיתה י' גאווין נשאר שנה באותה שנה , והוא נדבק לג'ק והוא כבר לא שם אליי , באיזשהוא יום הוא רצה שאת תיהיה חברה שלו , והוא ביקש שאני אעזור לו , אבל אני לא הסכמתי , כי לא רציתי לראות אותם עם הבן האדם הזה , אני מכיר אותו , הוא התחיל לשתות מכיתה י' מעשן מכיתה ט' , אני לא רציתי שאת תיהיה בחברה האיש הזה .. " לא הרגשתי בנוח עם הסיפור הזה " אני מבינה " והחיוך חזר להיות על פנייה וחיבקתי אותה " טוב אז אני אלך תבלה " והיא הלכה חייכנית כמו תמיד , המשכתי לכתוב את השיר , לא היה לי רעיון איך להמשיך את השיר , ננסה מחר , אמרתי לעצמי והלכתי לכיתה , היה צילצול לכולם הלכו לכיתות , זוג התנשקו ליד הלוקרים , פרידות קרו , בנות שרוצות חבר היו מאולפות מהיופי של מי שהן מאוהבות , אז זה התיכון המפגר שלי , נכנסתי לכיתה , עיניים היו נאוצות בי במיוחד של ג'ק , שנתן לי מבטי שנאה , הייתה לי הודעה מלינה בהודעה – למה התנשקת את אחת החברות הכי טובות שלי?! אתה אח מפגר , הייתה עוד הודעה מג'ק בהודעה – מי אתה שתתנשק עם ריצ'י היא אהובתי , אתה יודע את זה , אם אתה יודע מה טוב בשבילך אני ממליץ לך בחום לא להתקרב לריצ'י , וככה החברות בסתר שלנו לא נשארה בסתר , החלטתי לכתוב לריצ'י הודעה – למה שלחת לכולם את התמונה? .. היא ענתה לי – לא שלחתי אבל גיליתי מי צילם ושלח , זה היה גאווין .. עניתי לה – זה כל כך צפוי הוא לא יתן לי לחיות פעם אחת בחיים בשקט ..
-מנקודת המבט של לינה-
כולם יצאו מהמכונית והלכו לכיוון השולחן שלנו , אני וגאווין נשארו עוד במכונית הוא נסע למקום מרוחק ואז ישבתי עליו , זה היה נוף יפה , של הרים מדהימים ושמיים לבנים ביער שחור , הוא נישק אותי ותוך כדי נגע לי בתחת , " הוא רוצה לשכב איתך " לולה אמרה " לא נכון!! " אמרתי " אנדרו אמר לי שג'ק אמר לו שגאווין אמר לו שהוא רוצה לשכב איתי אבל אין לו איך ואיפה , אצלו בבית , כל הזמן יש אחותו וחבר שלה , ואצלך יש אותך ואת אח שלך נייט המעצבן " היא אמרה " נו זאת בעיה אבל אני לא הייתי שוכבת עם אף בן בתיכון נקודה " היא אמרה , אני לא אשכח את זה לעולם , " לינה תקשיבי , יש משהו שאני רוצה לעשות איתך .. " הוא אמר " להבריז איתי ? " אמרתי " גם וגם לשכב איתך " הוא אמר בחיוך כשהוא מסתכל על גופי " לא! " אמרתי " אני לא רוצה לשכב בתיכון , תחכה למכללה זה במילא עוד חודשיים אנחנו מסיימים ללמוד אז אחרי זה כן אני מרשה " חייכתי " טוב אם זה מה שאת רוצה " הוא חייך בחיוך לא שמח כל כך .. , ואז נסענו לבצפר בחזרה והייתה שתיקה ארוכה כל הדרך " טוב אני אמ.. צריך לעשות סידור קטן ל"הפתעה" לאחייך " הוא הלך
" נו מה הוא רצה ממך ? " לולה שאלה " לשכב איתי , אגב איפה ריצ'י " שאלתי " היא הלכה לסדר משהו " היא אמרה " כולם היום צריכים לסדר משהו " ושנינו צחקנו
היה צילצול ואז קיבלתי הודעה מגאווין , " ראית מה גאווין שלח?! " לולה אמרה בהלם " כן , ריצ'י התנשקה עם אח שלי?! " הייתי בהלם , ואז היא באה " התנשקת עם אח שלי?! " הייתי עדיין בהלם
" כן , אמרתי היום שאני הולכת להגיד לו שאני אוהבת אותו ושאני אנשק אותו " היא היססה לשנייה והלכנו לכיתה כשכל המבטים נעוצים בריצ'י " סחתיין ריצ'י , התחלת לצאת עם מנודים ?! " אחד מהבנים מקבוצת הפוטבול של הבצפר צעק ואנחנו התעלמנו והמשכנו בשקט שלנו כל אחת עם עצמה ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך