noyshalev
להמשיך???

קלף שחור \\\ פליז תיכנסו רק לראות זה קצר

noyshalev 03/06/2015 529 צפיות 2 תגובות
להמשיך???

פריז. השנה היא 1890.
אני מהלך ברחובות, מריח את האוויר הגדוש בריחות האוכל. מהמסעדה שאני קרוב אליה בוקעים קולות של נגינה ותזמורת, מלווים במחיאות כפיים וצחקוקים קלים.
שלוש גברות מגונדרות, לבושות בשמלות נפוחות, יוצאות מן המסעדה. הן מלוות בשלושה גברים גבוהים, לבושים בבגדים נאים.
כשאני עובר לידם הם נועצים בי מבט מוזר, אך במהרה שבים לשיחתם וממשיכים ללכת ולצחקק בנחת.
רחובות פריז של שנת 1890. אווירה כפרית, נעימה. שתיין יין ואכילת מאכלים ברחובות מותרת…
כרכרה נשמעת בחזקה מאחוריי ואני מזנק לאחור. היא נעצרת לידי וגברת צעירה קוראת : " עלה!".
בלי להתווכח יותר מידי אני עולה ומתיישב על מושב העור המגונדר. מניפתה מסתירה את פניה והיא יושבת מולי.
"שלום לך גברתי" אני עונה בנימוס ומוריד את כובעי לאות הערכה.
היא לא עונה לי, רק מוציאה מן המושב קופסה אדומה ומושיטה לי אותה.
"אתה לא צרפתי…" היא אומרת בקול שקט, " לכן… תוכל לעזור לי. פתח אותה."
אני פותח את הקופסה בזהירות ומחזיק אותה מולי. מוחי נתקע לרגע ואני מתחיל לתהות מדוע הסכמתי לעלות לכרכרה ההיא.
פתאום יש שקט חרישי. אני מסתובב ומרגיש על ראשי את המכה…


תגובות (2)

זה נחמד, לדעתי כדאי לך להמשיך.

03/06/2015 20:01

קודם כל אני זה מאוד נחמד אבל אתה צריכה להחליט אם להמשיך או לא מה שמישהו אחד לא אוהב השני כן. לדעתי מאוד נחמד ולא צריך לשאול. נ.ב אשמח שתקראי את הסיפור שלי ותגיבי.

03/06/2015 20:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך