סתם_אחת
אם אתם לא רוצים לדעת מה קורה בסיפור אז אל תקראו את הסוג-של-תקציר-המקוצר-מאוד שכתבתי בפסקה הראשונה. אבל בבקשה, אני נואשת לדמויות.

קפוא (שם זמני)-הרשמה (בבקשה לקרוא קודם את רציתי להוסיף)

סתם_אחת 20/01/2015 661 צפיות 4 תגובות
אם אתם לא רוצים לדעת מה קורה בסיפור אז אל תקראו את הסוג-של-תקציר-המקוצר-מאוד שכתבתי בפסקה הראשונה. אבל בבקשה, אני נואשת לדמויות.

שמונה נערים ונערות נעלמים מנקודות שונות בציר הזמן, אך היה מאפיין אחד שייחד את כולם – הם נולדו בחורף, ביום הקצר ביותר בשנה.
כשהם מתעוררים, הם יודעים על עצמם את הפרטים הבסיסיים ביותר: שם וגיל.
הם נחטפו מחייהם הקודמים על ידי כוח מסתורי הידוע בכינויו ׳הגנרל׳.

אני צריכה ארבעה נערים ושלוש נערות, בגילאים 14-15, לדמויות הראשיות.
אני צריכה עוד ארבע נערים וארבע נערות-לחברים הכי טובים של הדמויות הראשיות בחיים החדשים שלהם.
והדבר האחרון שאני צריכה הוא כמה בסיסים לדמותו של הגנרל.

לדמות ראשית-
שם:
ארץ (לא יפן):
גיל:
השנה שבה הו נולד (אפשר גם מימיי הביניים וגם בשנת 5,000 אחרי הספירה):
אופי:
מראה:
רקע:

לחבר-
שם:
גיל:
ארץ:
מראה:
אופי:

לגנרל-
מראה:
אופי:


תגובות (4)

אני כותבת באייפון אז יהיה לי קצת קשה.. אבל ממני תקבלי דמות!!

20/01/2015 12:18

שם: ניקול וואריט
ארץ: צרפת
גיל: 15
השנה בה היא נולדה: 628
אופי:מנומסת, צייתנית, חכמה, דעתנית(אבל לא מפזרת את הדעות שלה בכל מקום), טובה בגינון ואוהבת לעבוד בגינה.
מראה: שיער בלונדיני-חום גלי, נמשים, עיניים כחולות, ריסים ארוכים, פה קטן.
רקע: לפני שנלקחה הייתה אמורה להינשא (באותם ימים זה היה מקובל להינשא בגיל הזה..) למישהו שהיא אוהבת, בת אצולה.

20/01/2015 12:29

הסיפור נשמע ממש אדיר!! אשמח אם תכניסי את הדמות שלי:
שם: אבנרווי מק׳קהוף
גיל: 13
ארץ: נוסלונד
אופי: צחקנית, מהירת תגובה, נוטרת טינה, לא רגועה בעליל, סקרנית מאוד, יכולה לנתח מצבים בצורה מופלאה, מתחכמת, לא מוותרת אף פעם, שונאת אנשים יהירים, שונאת חוסר אונים, נוטה לסמוך על האינסטינקטים שלה.
מראה: שיער חלק בצבע ירוק בהיר עד לקו הלסת, עיינים כתומות-זהובות ועור שזוף, כתפיים רחבות, רזה מאוד, יחסית נמוכה, לא מפותחת במיוחד.
רקע: השנה בה היא נולדה היא 7,503. החיים בשנים האלה שונים ממה שמצפים- זה שילוב של טכנולוגיה ויושן: מקובל מאוד שיש לך סוס במקום מכונית, אבל יש גם רחפות ומכשירים מתקדמים. יש יותר ספרים מקלף מאשר מנייר ורוב האנשים עוסקים בחקלאות. היא חייה חיים רגילים עם הוריה ואחיה הקטן מארטין, שהיא אוהבת מאוד. כל המשפחה עוסקת בחקלאות, והבית שלהם נשרף חודשיים לפני שהיא נעלמה. היא הכי מתגעגעת אל המשפחה שלה ואל הסוסה שלה.

20/01/2015 19:45

לדמות ראשית-
שם:קאלה אבלון
ארץ (לא יפן): אנגליה.. מבטא בריטי וכל זה:)
גיל:16 וחצי
השנה שבה הו נולד (אפשר גם מימיי הביניים וגם בשנת 5,000 אחרי הספירה) המאה ה14 ימי הביניים..:
אופי:קאלה היא נערה שמעדיפה להסתגר מהעולם, היא ביישנית ולא מדברת הרבה אך כשהיא מדברת היא אומרת משהו ממש חכם.
מראה:יש לה שיער אדום כאש וגוונים ג'ינג'יים,היא ממש בהירה אבל זה נראה יפייפהפה,יש לה עיניים גדולות בצבעי תכלת,ירוק כהה, חום וקצת סגול.. יש לה ריסים ארוכים ושפתיים אדומות טבעיות. היא נמוכה.
רקע: היא נערה בודדה מכיוון שהיא ביישנית והילדים האחרים חושבים שהיא סנובית, וזה לא עוזר שהיא בת אצולה עשירה בגלל שהוריה ידועים בצמר המשובח שלהם
(בתקופה ההיא צמר באנגליה הוא היה מוצר נחשב וגרם לאנגליה להתעשר), היא העדיפה תמיד את הטבע ויש לה סוס שקוראים לו צ'שי.
קאלה היא בת יחידה לשתי הורים קרים שמתנהגים כאילו לא מודעים הם לעובדה שיש להם בת.
קאלה הצטרכה ללמוד בעצמה איך להשתמש בקשת ולבנות חיצים, להניף חרב ולהתגונן.
יש לה מכך צלקות רבות אך קאלה הפכה ללוחמת טובה אך ביישנית ולא הצטערה על כך.
קאלה היתה אמורה להינשא לג'ון בריד הנאה (אפלה יפהפייה><) ממשפחת האצולה המוכרת,בריד שבוע מהיום שנחטפה.

23/01/2015 16:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך