Wings
היי, אז, ההרשמה לסיפור הזה תהיה פתוחה עד הפרק הראשון. אני צריכה 'נטושים' וכמה בני אנוש. הנטושים יכולים להיראות איך שתרצו, מצידי, שיהיה להם עור כחול. אז אתם יודעים, שם: גיל: נטושים/בני אנוש. מראה: אופי: קרע: כוח:(רק אם הם נטושים, ואפילו אם כן, לא חייב להיות להם כוח.)

קרע: הרשמה.

Wings 08/10/2014 714 צפיות 7 תגובות
היי, אז, ההרשמה לסיפור הזה תהיה פתוחה עד הפרק הראשון. אני צריכה 'נטושים' וכמה בני אנוש. הנטושים יכולים להיראות איך שתרצו, מצידי, שיהיה להם עור כחול. אז אתם יודעים, שם: גיל: נטושים/בני אנוש. מראה: אופי: קרע: כוח:(רק אם הם נטושים, ואפילו אם כן, לא חייב להיות להם כוח.)

"היא לא אימא שלך." היא אומרת לפתע וקמה ממקומה.
"היא אימא שלי, לא שלך." היא אמרה בקור, כמעט שאפשר לומר באכזריות.
"חוץ מזה, לא מגיע לך שינחמו אותך." היא מוסיפה, קולה חותך את הדממה.
נראה כי איני יכולה להגיד דבר, אני פשוט עומדת באמצע החדר, ודמעות זולגות על פניי, אני רגילה לכך שנוטשים אותי, לכך שמתאכזרים אליי, אבל אני מצאתי בה חברה, ועכשיו, היא נוטשת אותי, כפי שעשו לי במשך כל חיי, אני לא מאמינה שחשבתי שהיא תהיה שונה.
היא הייתה אמורה להיות אחותי, ובשנה האחרונה, באמת התחלתי לחשוב עליה כאחת כזו.
ועכשיו, היא מוכיחה לי, שלא רק שאני לא אחותה, אלא שהיא אפילו לא חשבה עליי כאל אפשרות לאחות מעולם.
"מאז שהגעת אלינו, את רק הרסת הכל ופגעת בנו." היא מוסיפה ומושכת את אמה לצידה, מוכיחה לי שאני לבד, ולמרות שהתרגלתי לכך, אני מגלה כי התקרבתי אליהם יותר מידי, כי עכשיו הבדידות פוגעת בי בחוזקה.
"זאת אשמתך." היא פוגעת בי עם האמת, ואני יודעת שכל מה שעשיתי היה טעות.
לא הייתי צריכה להצטרף לתוכנית הזו, היה אסור לי לחשוב שאני באמת יכולה להשתלב במשפחה.
אני אחת מהנטושים, וזה לא ישתנה רק בגלל שמוסד כלשהו החליט שזה הזמן לעשות איתנו משהו.
אתם מבינים, בעבר, אנשים כמונו נקראו יתומים, אך לפני כחמישים שנה, שינו את שמינו לנטושים, יש אפילו כאלו שקוראים לנו האבודים.
בעיקרון, זה משום שעתידנו נגזר ברגע שנשארנו לבד.
פעם, לאנשים כמונו עוד היה סיכוי לחיים נורמטיביים, אך לאחר הקרע, איש מאיתנו לא יכול היה למצוא שקט ושלווה.
הקרע, הוא הכינוי שנתנו לדבר שהם לא יכולים להסביר, ותאמינו לי הם ניסו, הם בחנו אותנו כמו עכברי מעבדה בשביל לנסות לבין מה קרה.
אתם מבינים, הקרע, מה שקורה ברגע שמישהו נוטש ילד, משהו בנו משתנה, לא ממש ברור מה, אך ילד שאתמול היה ילד רגיל לחלוטין, נראה אחרי הקרע כמו מישהו שונה לחלוטין.
ולא רק חיצונית, למרות שזה מה שמשתנה הכי הרבה, אחרי הקרע, לפעמים מתעוררים כוחות על טבעיים אצל הנטושים, ובני האנוש פוחדים מכך, מושלים, הציעו כספים רבים רק בשביל שיפסיקו לנטוש ילדים, אך זה לא תמיד עוזר.
מסתובבים לא מעטים כמונו בעולם, אך אנחנו עדיין אחוז קטן מכלל האוכלוסייה, לרוב, לא רוצים שום קשר אלינו, כפי שיכולתם לראות מניסיוני המר.
אם הם יחליטו לשלוח אותי חזרה, אני לא יודעת מה אעשה עם עצמי, זה היה המוצא האחרון שלי.


תגובות (7)

uta uta

שם: פטריק רודגירס
גיל: מה שצריך
נטושים
מראה: נראה כמו בן אדם נורמלי וממוצע בעל עיניים כחולות זוהרות ושפתיים אדומות הוא שרירי ושיניו צחורות, הוא שזוף אבל לא לגמרי.
אופי: מרושע, מנצל את היופי שלו לרעה, נצלן, אפשר לומר פשוט בן זונה (אני לא רגיל לומר את זה אז זה טיפה קשה לי לכתוב את זה)
קרע: לא הבנתי מה צריך לכתוב פה.
כוח: הוא חסין לכול הנשקים שיש, עורו בלתי חדיר והוא שרירי במיוחד.

08/10/2014 17:39

    ממש נחמד, והקרע היה אמור להיות רקע, אבל בגלל שאני לעולם לא זוכרת לבדוק מה אני כותבת זה יצא ככה, אופס ><

    08/10/2014 19:40

מממ נשמע מעניין אני אשמח להירשם ^^
שם: נורת' לופז
גיל: 18(?) או מה שכולם
נטושים
מראה: שיער שחוק כפחם חלק אך עם נפח מגיע עד מותנייה הצרות, עם פסים לבנים אפורים, עיינים גדולות שצבען מעורבב עם טורקיז, אפור, כחול כים ואפילו מעט לבן. ריסים ארוכים שחורים וצפופים, עור שבעו ממש ממש חיוור, לחיים סמוקות ועצמות לחייה גבוהות, שפתיים עבות ויש לה מעט ניבים, שיניים צחורות. שפצייה מרוחות תמיד באודם אדום בוהק. היא תלבש בגדים כמו שמלות קצרוץ וצמודות, גרביים עד הברך ונעליי סניקרס גבוהות עם עקב. את שיערה היא תאסוף בקוקו גבוה שנראה מרשים. אפה קטן וסולד, ויש לה קעקוע על הכתף, קעקוע של עורב.
אופי: היא לוחמנית ונקמנית, היא שנונה אך צינית לרוב. היא מתלהבת מדברים קטנים וחסרי חשיבות, היא מדברת המטו אך תמיד תדבר דברים חשובים ומלאי מחשבה ועניין. היא מהירת מחשבה ויודעת לאלתר, היא חכמה ושקדנית אך יותר מזה היא פצצת אנרגייה שרק מחכה להתפוצץ. מסגרות הן לא הקטע שלה, היא סוג של חייה על הקצה. המוטו שלה זה "חיים רק פעם אחת". היא אמיצה בטירוף ולא מפחדת מדבר, כל דבר קטן עלייה. היא חברותית ומתחברת בקלות. היא בכלת מזג חם ונוטה להתרגז לעיתים קרובות ואינה מסוגלת להרגיע את עצמה. היא בעלת רעיונות אדירים ותמיד תדע לעודד. היא רגישה אך היא לא רוצה להראות זאת, היא לא רוצה להיות מהנטושים אך היא מראה לכולם שהיא אוהבת וגאה במי שהיא. היא בעלת ביטחון עצמי מופרז, היא מעט מגושמת ומתוקה אך ילדותית לפעמים.
רקע: היא ננטשה לייד כנסייה ישנה כשהייתה תינוקת, אף אחד לא מצא אותה מכייון שהשאירו אותה בחלק המדורדר כביכול שבעיר, ולמרות כל הדברים הרעים שראתה כשהייתה צעירה ולמרות שהייתה צריכה לגנוב לפעמים ולדאוג לעצמה היא תמיד מוצאת סיבות לחייך.
כוח: היא יכולה לשלוט בצזוזה של חפצים ואפילו של אנשים.
מממ מקווה שזה בסדר

08/10/2014 17:40

אלנה רוג'רס
היא עם שיער חום ארוך ועיניים חומות גוף שעון חול- דיי יפה
היא אוהבת לעזור ואין לה הרבה חברים היא ביישנית אבל כשמסתכלים מקרוב היא אחלה בן אדם ויש לה כושר שיכנעו מדהים היא לא רגילה לקור והיא לא פוחדת מכלום.
היא אחת מהנטושים
כוח: שולטת ביסודות הטבע: אוויר מים רוח ואש
היא לא זוכרת את עברה ואת מה שקרה לה היא רק יודעת שההורים שלה נטשו אותה.
נ.ב אשמח אם תשמי מישהו שיתאהב בה אחד, מישהו שנראה טוב ונחמד (:
תשימי לה איזה גיל שאת רוצה.. (:

08/10/2014 18:02

שם: מוניקה ריקסון
גיל: 16
נטושה
מראה: כמעט כל שנה היא משנה את צבע שיערה. כרגע, צבע שיערה הוא שחור (הטבעי שלה) חלק שמגיע עד למותניה והפוני צד שלה, צבוע באדום. עיניים עינבריות, די רזה, די חיוורת, גבוהה, ריסים ארוכים שחורים, שפתיים אדמדמות והיא אוהבת לצבוע אותך באדום דובדבן, מלאות ויפות, עצמות לחיים די גבוהות, גפיים דקים.
אופי: סקרנית, חכמה, נבונה, פיקחת, חדת הבחנה, יודעת לטינית וספרדית, בדרך כלל רגועה, שונאת ששואלים אותה שאלות שהתשובות אליהן ברורות, די אמיצה, אפשר לקרוא לה "דה סמארט וואן" the smart one, כי היא אוהבת לחקור ולגלות, אפשר לסמוך עליה, אי אפשר לשמור מפניה סודות (ראו כוח), חביבה, חברותית, מתחברת בקלות, נחמדה, תמיד תעשה הכל בשביל מי שהיא אוהבת גם אם זה למות, תהיה שם בשביל חבר בעת צרה, חייכנית.
קרע: לא הבנתי אז…
רקע: מקווה שזה אותו דבר. אמה של מוניקה מתה בלידתה. אביה לא רצה לטפלה כי היה שבור מידי כי אהובתו מתה. היא טופלה בידי סבתה מצד אמה חודשיים ואז היא מסרה אותה לאימוץ. נדדה בין משפחות שלקחו אותה, והחזירו אותה, כמו צלחת מעופפת, אף אחד לא באמת הרגיש צורך לקחת אותה.
כוח: הרבה פעמים כשרצתה להיות לבד, השתמשה בכוחה. היא ציירה מקום שהיתה רוצה להיות בו, ואז… נכנסת אליו. לדוגמה, קרחת יער שטופת שמש ורגועה, היא היתה מציירת אותה, ונכנסת אליה. אם היתה רוצה להחביא משהו, היתה מכניסה אותו לתוך דף, בריסטול, או על משהו והוא, היה הופך לציור. כשרצתה, היתה מחזירה את הדברים לאיך שהיו. לפעמים היא ניסתה לחיות בתוך העולם המושלם שלה כאשר היא נכנסה אל תוך דף לבן ולאט לאט ציירה מה שרצתה שיהיה בו מתוכו, עד שהשתעממה ממנו וחזרה. בתוך הדפים, אין תחושת זמן. אם היא ציירה לילה, תמיד יהיה לילה. אם היא ציירה סופת גשמים, תמיד תהיה סופת גשמים.

הסיפור נשמע מדהים!!!!!!!
מחכה להמשך ומקווה שהדמות בסדר, אבל…. זה מדהים!!!

08/10/2014 18:10

שם: פלין טאילוק
גיל: 11
נטושה
מראה: שיער ג׳ינג׳י מתולתל עד לכתפיים שלה, ככה שבאופן כללי הוא נראה כמו רעמה, עיינים שחורות, גובה ממוצע והיא רזה מאוד. הבגדים שלה בלויים ומוטלאים. אה כן, ויש לה קרניים… (בגלל השינוי אחרי הקרע… הקרנים שלה דומות לקרניים של שור ומוסתרות מאחורי השיער הפרוע שלה -מקווה שזה בסדר ^~^ אם לא אז בלי…)
אופי: אופי ג׳ינג׳י- עצבנית, חסרת סבלנות, בשביל לדבר היא רוצה להשיג את כל תשומת הלב, לשון חדה (היא עוקצנית), צינית, נוטרת טינה, מוכנה להקריב הרבה למען החברים שלה. חזקה, מהירה, חדת הבחנה.
קרע: כשהיתה בת 7 היא וההורים שלה
נסעו לנופש לצלילה, להורים שלה היתה תקלה במערכת החמצן של חליפת הצלילה והם נחנקו ומתו. סבתא שלה (קרובת המשפחה היחידה שלה) נפטרה שבועיים אחר כך ומאז פלין גרה ברחוב.
לפעמים היא הולכת לבית הקברות ויושבת ליד הקבר של ההורים שלה.
כוח: מלבד הקרניים, היא יכולה להחליף צורה לכל מיני בעלי חיים.

08/10/2014 19:05

קודם כל, הרעיון העומד מאחורי הסיפור הוא מעניין מאוד!
שנית, אני מקווה שעדיין לא מאוחר להירשם '^_^

שם: גרים מורטה
מראה: בעלת עיניים בצבע ירוק בהיר מאוד, כמעט לבן, הלחמית של ין שמאל שלה בצבע שחור. שערה בצבע אדום עז ובקצוות הוא נוטה לשחור. יש לה שיער ארוך מאוד וחלק עם פוני בובה עד לעינייה. יש לה עור חיוור ושני קעקועים שחורים מתחת לעיניים בצורות של פרחים. היא בעלת מבנה גוף דקיק, מאוד רזה. לרוב היא לבושה בשחור ובמעילי עור וג'ינסים עם קרעים. היא נטושה אופי: היא לא נוטה להפגין רגשות כלפיי אף אחד, היא. תמיד תעדיף להיות לבד או בקבוצה מצומצמת של אנשים. היא לא אוהבת לדבר ומאוד שקטה. יש סביבה אווירה מאיימת. היא לא מאפשרת לאף אדם להתקרב אליה יותר מידי כדי שלאא תתחבר אליו ותיעזב שוב. העבר שלה מפחיד אותה והיא מעדיפה להימנע מלהימצא באזורים גבוהים. ולמרות זאת היא דואגת לאחרים ומאוד רחמנית. היא תעדיף להקריב את עצמה למען האחר.
קרע: הוריה היו אנשים שנהנו מחייהם והיא נחתה עליהם בהפתעה, הם לא ציפו להיות הורים. עם בוא התינוקות היו הרבה קשיים כלכליים ואמא שלה לא סבלה אותה ולכן בסופו של דבר, בסביבות גיל חמש היא לקחה אותה לטיול בהרים ושם נטשה אותה.
כח: יכולה לגרום לכל אחד לעשות כל מה שתרצה אם תצווה עליו זאת. הכח תלוי בקול שלה.

מקווה שזה בסדר. בכל מקרה אני מצפה בקוצר רוח לפרק הראשון.

09/10/2014 10:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך