ליבושקע
חדדש אצל החדשה ^_^ מקווה שתאהבו מוואה 3>

קשיים תמיד עוברים ! ההתחלה

ליבושקע 09/10/2013 643 צפיות 5 תגובות
חדדש אצל החדשה ^_^ מקווה שתאהבו מוואה 3>

אני שמנה… כמה פעמים שמעתם את המישפט הזה מחברות אימהות מבנות שמדברות ברחוב וגם ממך ? כמה פעמים היסתכלת במראה ואמרת אני שמנה ,אני מכוערת , אני לא יפה, אני לא רזה, אני לא נורמלית …
כמה פעמים הלכת להיתקלח וליפני שאת ניכנסת לתא המיקלחת היסתכלת במראה של השרותים ליראות אם משהו הישתנה אבל הכל אותו דבר… גוף שמן ומכוער.
כמה פעמים לא הערכת את עצמך וכמה פעמים חשבת שאת לא מתאימה לבנים כי יש יותר יפות ממך אז למה לך ביכלל לנסות להתחיל איתם לא לדבר על שהם יתחילו איתך?!
כמה פעמים שמעת את המישפט ״למה את חושבת שאת שמנה?! ״או ״מאיפה הבאת שאת שמנה ?! ״ או ״דיי תפסיקי כבר לא להעריך את עצמך!״ או ״ סתכלי על עצמך את כל כך יפה בדרך שלך!״
אבל את לא מאמינה להם , את עדיין חוזרת הבייתה הולכת לחדר ועדיין רואה שאת מכוערת ושמנה וכל העולם פשוט משקר לך כי לא נעים לו להודות באמת.
כמה פעמים ראית את החברות הרזות והיפות שלך מיסתכלות על כל קלוריה שהן מכניסות לפה עם פרצוף חמוץ למרות שהן רזות יפות וגבוהות .
כמה פעמים ראית בנות באינסטגרם בפייסבוק שמיצטלמות וכותבות לא יצאתי משהו כשהן יצאו מושלם ואת חושבת לעצמך אם הן חושבות שהן יצאו מכוער או לא משהו אז איך הן יחשבו עלייך?
כמה פעמים הלכת ברחוב והיתביישת! היתביישת להראות מה את שווה להראות מה יש לך כי את חושבת שמה שאת שווה ומה שיש לך הוא לא מספיק, או לא מספק.
כמה זמן את עומדת מול המראה כדי לסדר הכל שיראה כמה שיותר יפה אבל בסוף הכל יוצא לך מכוער כי את מרגישה שאי אפשר להסתיר את מה שאת מנסה להסתיר שנים .
הסיפור הזה מוקדש לבנות שבדיוק ככה מרגישות שהיזדהו עם מה שכתבתי שהיזדהו עם מה שכעת אני מרגישה וכניראה שיש אותן הרבה … וזה עצוב כי הבנות לא מעריכות את עצמן… אנחנו תמיד חושבות שאנחנו לא שוות או לא מספיקות… אני חושבת שהסיפור הזה אולי ישנה לכם את התפיסה נכון הוא בהמשכים ונכון יהיה לכן קשה לעקוב וליבדוק ולהיסתכל אם כתבתי אבל שווה לכן ליקרוא אותו כי הוא סיפור אמיתי ומהלב ואני מיתכווונת לכל דבר שאני כותבת …
מסופר על ילדה בשם שיראל היא לומדת בכיתה ט' והיא שמנמנה היא לא מצליחה לרדת במישקל כי כל פעם שמתחילה דיאטה היא מיסתיימת באותה מהירות שהיא התחילה … היא פחדה להיתחבר לבנים ופחדה להראות מה היא שווה לא היה לה ביטחון עצמי והיא גם לא ידעה איך לפתח אותו .
היו לה הרבה חברות ביגלל האישיות שלה ולא היופי , היא לא סבלה את עצמה והיא לא אהבה את המעמד החברתי שלה בבית הספר.
יום אחד הגיע מישהו ששינה לה את התפיסה שלה ובסופו של דבר היא הישתנתה , אך כיצד? ומי זה היה ? מה הוא עשה? האם כל מה שהיא ידעה הישתנה איתה?
אז זאת רק ההתחלה ואם זה עיניין אתכן תמשיכו ליקרוא :)
כי בסופו של דבר אני בטוחה שאתן תשנו את דעתכן על עצמכן :)


תגובות (5)

ואו. טוב אז כותבת מדהים זה דבר ראשון, הופנטתי.. דבר שני הסיפור נשמע כמו אחד שהולך לרגש. מחכה להמשך :)

09/10/2013 11:01

ואוו! הרבה יוכלו להזדהות.
כתיבתך מנוסח טוב, וכתוב מושלם!
ברוכה הבאה! ❤️

09/10/2013 12:03

תממשיכיי … את כותבת מדהים

10/10/2013 11:13

תודה רבהה 3>

11/10/2013 01:04

תודה רבהה 3>

11/10/2013 01:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך