mystory
אשמח לדעת אם נהנתם מהסיפור ואם יש טעם להמשיך...
חלק ראשון נמצא בכל הסיפורים שכתבתי כנסו זה יהיה מעניין..(;

רגע האמת שלי- חלק 2!

mystory 28/06/2013 481 צפיות תגובה אחת
אשמח לדעת אם נהנתם מהסיפור ואם יש טעם להמשיך...
חלק ראשון נמצא בכל הסיפורים שכתבתי כנסו זה יהיה מעניין..(;

קמתי למוחורת בבוקר ליום חדש, קמתי מהמיטה שלי בלי רצון והלכתי לחדר האמבטיה לצחצח שיניים אבל אחותי הקטנה לילי הייתה שם… יש לי שניי אחים, האחת היא לילי אחותי הקטנה, והשני זה אלירן האח הגדול שלי…
ממש לא היה לי כוח לבוקר הזה ובמיוחד לא היה לי כוח ללילי האחות המעצבנית שלי שבטח כשהיא תראה אותי היא מיד תשאל אותי איפה דניאל?, אז חיכיתי בחוץ עד שלילי יצאה וכשהיא יצאה נכנסתי מהר אל חדר האמבטיה כשלילי מאחורי לא מבינה מה קרה.
אחרי שציחצחתי שיניים הלכתי לחדרי יהתלבשתי, אכלתי ויצאתי בדרכי אל האוטובוס.
כשהגעתי לאוטובוס נכנסתי, שילמתי לנהג ורצתי למושב האחורי ושמעתי מוזיקה עד שהגענו לבית הספר.
כשהגענו לבית הספר מיהרתי לצאת מהאוטובוס ראשונה וכשיצאתי לא האמנתי למה שאני רואה, את האמת ממש האמנתי למה שאני רואה, בפתח בית הספר עמדו אווה ודניאל מתנשקים על הספסל ונכנסים לבית הספר.
ישבתי המומה על הריצפה שליד השומר וראיתי את ההוכחה לזה שאווה שיקרה לי כל הזמן וגם דניאל.
התחלתי לפרוץ בבכי ומיהרתי לרוץ מהר לכיוון הבית שלי.
כשהגעתי לבית המכונית של אמא כבר הייתה שם וגם המכונית של אמא של דניאל, נבהלתי ומהר פרצתי בריצה מהירה לכיוון השיחים שליד הבית של אווה וליד הבית של דניאל( אני אווה ודניאל גרים קרוב באותו הרחוב).
לפני שנכנסתי אל השיחים הרגשתי יד חזקה תופסת לי בכתף, נבהלתי, יסתובבתי וגיליתי שזה…..


תגובות (1)

ברור שיש טעם להמשיך!!!

28/06/2013 00:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך