רובי 2 פרק 1: ההיריון המסתורי של פרננדה

The angel of love13 07/01/2020 485 צפיות אין תגובות

מאירועי העונה הקודמת: פרננדה מתגנבת למשרדו של אלחנדרו, הוא חושב שפרננדה זאת רובי, הוא מתקרב אליה בזמן שהוא לא יודע מה לעשות עם עצמו. היא מחייכת אליו בחיוך ערמומי וסוגרת אחריה את הדלת.
לאחר זמן מה פרננדה הלכה לעשות בדיקות, רק היא גילתה שהיא לא יודעת איך כל זה קרה עם אלחנדרו, היא חשבה שזאת הולכת להיות נקמה מתוקה כדבש, אך לפתע עלו בה תהיות על מה שעשתה. הדודה רובי אמורה להיות הכי גאה בעולם.
אבל במקום היא הכינה את עצמה למטח של נזיפות, היא ניסתה לשבת לרגע ולעצור את החששות שמלוות אותה מאז תחילת הבוקר.
הכול בשליטה, פר. הכול יצא כמו שרצית.
מה היא אמורה להגיד לדודתה רובי שהיא איבדה את השליטה כשראתה את אלחנדרו קרדנס , שבו הייתה אמורה לנקום.
למה לעזאזל זה קרה? איך היא עכשיו היא תתמודד עם מה שיקרה?
זה אסון של תוכנית, אסור היה להרשות לאלחנדרו לבלבל בינה לבין דודתה רובי. זאת בשל הדמיון הרב בין שתיהן.
למה התוכנית לא פעלה בהצלחה? למה היא נתנה לאלחנדרו שהיא הייתה רובי, ולא כפי שקוראים לה באמת.
פרננדה.
היא נשלחה כדי למלא את חלקה בהסכם עם רובי. היא אמרה לה בביטחון שלם שהיא תמיד משיגה את מטרותיה.
עכשיו היא לא מסוגלת להתמודד עם כל מה שקורה, היא כבר שבועיים לא הלכה לאוניברסיטה בתירוץ שכל מה שהיא עושה היה לעזור לרובי אחר שאיבדה את רגליה בגלל כל מה שמשפחת קרדנס עשתה לה, הדבר היחיד שרובי חושבת עליו היה לנקום.
של מי התינוק? שאלה אחת השתוללה במוחה,לא נתנה לה מנוחה.
של אלחנדרו או אלכסנדר מתאו?
לאחר שמריבל גילתה את אלחנדרו עם פרננדה, אותה חשבה לילדה טובה שאיננה מסוגלת לפגוע בזבוב. היא גילתה את פרצופה האמיתי של פרננדה, הבת של כריסטינה.
"למה עשית את זה, אלחנדרו, למה?" היא שאלה בבכי, היא לא האמינה שאלחנדרו עושה לה את זה.
" הייתי אידיוט , מריבל . את יודעת שאין לי אף אחת בראש, רק אותך, איך יכולתי לנחש שפרננדה טמנה לי מלכודת?, איך יכולתי לדעת שלא מדובר ברובי?" אמר אלחנדרו.
" סמכתי עלייך ואמרת שתחזור הביתה עוד מעט . איך אני יכולה להאמין לך שוב?" מריבל פחדה.
" זה לא יקרה עוד הפעם, אנחנו נהיה ביחד לעולם. את חייבת להאמין לי!" אלחנדרו ניסה להסביר את עצמו.
" אני מצטערת, אבל חשבת על האפשרות שאולי פרננדה נכנסה להיריון ממך? " היא שאגה.
אלחנדרו הביט בה בהלם.
" מאיפה את מביאה את זה?" שאל אלחנדרו, משהו בקולו נשבר.
" אני יודעת בוודאות שאתה בילית איתה את כל הלילה ובגלל זה לא הגעת הביתה. הופעת כמו רוח רפאים בבוקר שאחריו!" מלמלה בזעם.
" את מפקפקת בי?" שאל אלחנדרו בלחץ. המחשבות התרוצצו במוחו.
פתאום הדלת נפתחה, אלכסנדר מתאו הופיע כמו רוח סערה, פניו היו חיוורות . נראה שהוא היה לא מרוצה מהמצב הרעוע בין שני הוריו, אלחנדרו ומריבל קרדנס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך