רובי 2 פרק 2: הנקמה מתחילה!

The angel of love13 09/01/2020 444 צפיות אין תגובות

מאירועי הפרק הקודם: הדלת נפתחת לפתע, אלכסנדר מתאו נעמד בפתח, ספק מתבייש ספק מחייך, הוא יודע טוב מאוד שהמתח בין שני הוריו הולך ומחריף ככל הזמן עובר.
מריבל שמבחינה בו , לוקחת את שתי רגליה ובורחת תוך כדי בכי סוער.
" אבא, אתה מבין מה שאתה עושה לאימא ? מתי תפסיקו לריב?" הטיח בו בעצבנות , מבלי שאלחנדרו לא הבין מאיפה ההוא נפל עליו.
" בלי האשמות , בן . פגעתי בה ואני מודע לכך שהייתי טיפש. תאסןף את עצמך בעוד כמה דקות אנחנו נעלמים מפה ." אמר בכעס, " מה העניין שלך עם פרננדה?" שאל מתוך עניין.
" אבא , אני יוצא איתה כבר כמה חודשים ואני חושב שאני הולך להתחתן איתה. היא אהבת חיי . " אמר אלכסנדר מתאו בשמחה.
"אתה תתן לי את ברכתך, אבא?" שאל כאשר הוא התבונן לעברו בעיניים נוצצות.
" בטח, בני. תצליח בכל מה שאתה רוצה, אתה ממש מאוהב , לא ככה?" אישר אלחנדרו ונתן לבנו את ברכתו להצלחת הקשר שלו עם פרננדה.
" מאוהב מאוד, זו הפעם הראשונה שיש לי חברה רצינית מאז הרבה שנים. אבא, אתה צריך לעשות אותו הדבר בנוגע לאימא." אמר בחיוך ממיס .
" אתה תבוא איתה לפה כדי שאוכל להכיר אותה, אתה לא כועס, נכון." אמר אלחנדרו בנימה מסתורית, הוא הבין לבד שככל הנראה החברה שעליה דיבר בנו הייתה פרננדה.
" מה פתאום כועס? כמובן שאזמין אותה לכאן כדי לערוך ביניכם היכרות מעמיקה. " אמר אלכסנדר מתאו באושר.
" זאת פרננדה , חשבתי שאולי אתה מכיר אותה. זאת הבת של כריסטינה. מעולם לא הייתי מאושר כמו שאני עכשיו. " אמר בגילוי לב.
הצבע אזל מפניו,הוא הרגיש שהוא נעשה אדום מרוב עצבנות כאשר הוא הבין שמדובר בפרננדה, בה אלכסנדר מתאו היה מאוהב עד מעל הראש.
"אני מחזיר את כל מה שאמרתי, אתה לא יכול להמשיך להתראות איתה. כי גם אני ביליתי איתה את כל הלילה." התנגד אלחנדרו.
" מה?" השיב אלכסנדר מתאו שהיה שרוי בהלם, לא הבין איך אביו אלחנדרו הסתיר ממנו את העובדה שגם הוא כמוהו היה מאוהב בפרננדה.
במקום מוסתר מן עיניהם, עמדה פרננדה והייתה מרוצה מכך שאלחנדרו ואלכסנדר מתאו מתחילים לגלות ביניהם סימנים של יריבות.
הנקמה שלה במשפחת קרדנס התחילה זה עתה, ואין לדעת איך ייגמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך