רובי 2 פרק 4: הגיעה השעה

The angel of love13 10/01/2020 436 צפיות אין תגובות

פרננדה לא הבינה למה דודתה לא יכולה לברך אותה ואת אלכסנדר מתאו, עכשיו היא צריכה שאחרי שהיא מצאה אהבה אחרי שהיא ביקשה ממנה למלא את חלקה בנקמה נגד משפחת קרדנס
" פרננדה, זה לא מה שלימדתי אותך, את לא אמורה להרגיש אהבה לבן של אלחנדרו, את באה איתי עכשיו לאיפה שאני גרה." אמרה רובי בכעס רק מלחשוב שפרננדה אכן מאוהבת בבנו של אלחנדרו , אלכסנדר מתאו שהיה מאוהב בה בטירוף.
" את יכולה ללכת, אני נשארת פה עם אלכס, הוא הבן זוג שלי." התעקשה פרננדה.
" את צריכה ללמוד שאין רגשות, הנקמה רק קיימת בשבילי. אני לא רואה בעיניים." אמרה רובי בגועל , " איך את יכולה להתאהב בבן של הצולעת הזאת , מריבל?" אמרה רובי ברוגז וכיסתה את חצי פניה במטפחת שחורה שרק חשפה את עיניה הירוקות.
" אני יכולה להתאהב במי שאני רוצה, אני רק מחפשת את הדרך להיות מאושרת." היא אמרה בחיוך ציני ונשקה את אלכסנדר מתאו בנוכחותה של דודתה רובי.
" בבקשה, גבירתי , תניחי לפרננדה להיות מאושרת, אם דבר אחד שמעניין אותך זאת היא. אז אני מבקש שתלכי מפה בטוב." אמר אלכסנדר מתאו בהחלטיות.
רובי התקרבה לפרננדה ואחזה בזרועה על מנת לשכנע אותה ללכת איתה לביתה בכל מחיר, וכל עוד היא לא תראה יותר את אלכסנדר מתאו בחיים.
" תבחרי, או שאת איתו או שאת לצידי, אחרת את לא תראי אותו עוד. מה החלטת, פרננדה?" העמידה את פרננדה בפני דילמה קשה.
"אני מתחנן בבקשה, תני לה להישאר." התערב אלכסנדר מתאו.
פרננדה התקשתה להחליט אם להישאר או לא, רובי משכה אותה משם בלי שום רצון.
פשוט היא מאוד אהבה את אלכסנדר מתאו, אבל היא הייתה נאמנה לעצמה.
יש דברים יותר חזקים שנתפסים מאהבה, כמו העניין של הנקמה.
היא החליטה לא לאכזב את רובי ולהמשיך בתוכנית הנקמה שלהן נגד משפחת קרדנס.
פרננדה נגררה אחר הדברים שאמרה לה דודתה רובי, כי היא הייתה מסוגלת להתרחק כל יום יותר מאלכסנדריה מתאו.
"הגיעה השעה, יקירתי. תוותרי על האהבה. הוא לא מתאים לך ." ניחמה רובי את פרננדה השבורה.
"למה לוותר?" הקשתה פרננדה.
אלכסנדר מתאו נסע במהירות מעל חמישים קמ"ש כדי להביא את פרננדה מאצל רובי ולהציע לה אחת ולתמיד נישואים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך