רובי 2 פרק 5: להתעמת איתה ממש יעלה ביוקר

The angel of love13 12/01/2020 768 צפיות אין תגובות

מאירועי הפרקים הקודמים : רובי מרחיקה את פרננדה מאלכסנדר מתאו ןלהתעסק בעניין הנקמה. היא צריכה לשכוח שהיא אוהבת אותו ופשוט לא להיות בקרבתו, כי אז היא מסכנת אותו ואת משפחתו.
פרננדה לא רצתה להמשיך להיות לצד רובי והשותפה שלה לתוכנית שהיא מסוגלת להוציא נגד משפחת קרדנס.
היא מסוגלת לברוח עם אלכסנדר מתאו על מנת לממש את העתיד שלו עם התינוק המשותף שלהם. היא עדיין תהתה מי האבא.
אלחנדרו או אלכסנדר מתאו?
עם רובי או בלעדיה, היא תצליח לצאת מן החור הזה ללא בעיות.
כי כל עוד היא תקועה בין ארבעה קירות , היא כפופה לפי הגחמות הדפוקות של דודתה רובי.
היא לא רוצה להמשיך לעבוד בשבילה. נהיה לה קשה לשקר לגבר שהיא הכי אוהבת בעולם.
כל יום זה נהיה מסוכן בשבילה להעמיד פנים שהיא רוצה לרצות את שני הצדדים, אלכסנדר מתאו הציע לה לחיות חיים טובים יותר מעבר לים.
פרננדה לא חשבה על שום דבר אחר חוץ מלנקום לפני שהיא הכירה את אלחנדרו ואלכסנדר מתאו, היא אהבה את החיים הטובים ואת הכסף.
אמנם היא התחילה להתאהב בו , היא הבינה שאין דבר שאהבה לא יכולה לפתור. היא כבר לא הייתה מסוגלת לקבל את העובדה שבגלל משפחת קרדנס , החיים של רובי נהרסו כליל.
רובי שהייתה בסלון, לא שמעה את הדפיקות החזקות של הדלת.
פרננדה ניגשה לפתוח ואלחנדרו הזועם פנה אל פרננדה, הוא הביט בה במבט מלא שנאה.
" תתרחקי מהבן שלי, את מהיום לא ממשיכה להתראות עם אלכסנדר . אל תתקרבי גם אליי, את היית ונשארת חסרת בושה. כמעט נפרדתי ממריבל בגללך וזה לא ײַשאר כך שאת תצאי בזול בגלל שאת מזייפת היריון שמעולם לא היה קײַם . תשכחי מהתינוק כי הכול בולשיט אחד גדול. " אמר אלחנדרו בכעס כי הוא רצה שפרנדדה תשמור מרחק ממשפחתו.
" ואם אני לא רוצה להתרחק ?" אמרה פרננדה בחיוך חצוף .
"את מוכרחה להבין, אני לא מצליח ולא מסוגל לראות איך הבן שלי מאוהב בפעם הראשונה בבן אדם כמוך."אמר אלחנדרו .
" התינוק הזה אמיתי, אני מרגישה את זה." פרננדה ניסתה להסביר את עצמה, כל הסבר שלה גרם לאלחנדרו להתרחק ממנה יותר .
"אם את כל כך מזויפת כמו הדודה שלך שנראית כמו מישהי שקרנית, שהדבר היחיד שהיא עשתה זה להרחיק בין שני חברים טובים שהם כמו אחים בנפש, רק כדי להשתמש בהם כדי למצוא תירוץ בלתי מקובל בעליל להיות אובססיבית בשביל בצע כסף." אלחנדרו לא הרפה.
הוא שמע קולות של נעלי עקב מכיוון המדרגות.
"אלחנדרו, לכבוד מה זכינו לראות אותך פה?" שאלה בחונפה כמו תמיד.
"אני מבקש ממך ומהאחיינית שלך שתעזבו את המשפחה שלי בשקט." אמר בתוקף.
" על גופתי המתה, אני לא נפרד מפרננדה,",הצהיר אלכסנדר מתאו שכרע ברך ולא רצה לוותר עליה.
" האם את מסכימה להיות אשתי?" שאל בהתרגשות, הדמעות חנקו את גרונו.
פרננדה הנרקשת לא יכלה לעצור את הדמעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך