רוח – פרק 2

shira 22/09/2011 854 צפיות 4 תגובות

. טוב הם התגרשו וזו לא היה כל כך משמח כמו שחשבתי. חשבתי שכשהם יתגרשו היא תצא מחיינו ואבא ואני נמשיך לחיות את החיים שלנו, אבל זה לא קרא, בתהליך הגירושים ג'סיקה התעקשה לקחת את הבית. למרות שהיה מגיע לה רק חצי ממנו , אבא בטוב ליבו השאיר לה את כולו..(כן כן כזה הוא אבא שלי.. יותר מידי נחמד למי שסובב אותו..) וזה תמיד נורא עצבן אותי!! הוא תמיד רוצה להראות טוב בעיני זרים .. תורם וכל זה .. אבל דעתו של הבת שלו לא מעניינת אותו!! אני לא רוצה לעזוב את הבית שלי!! אני נולדתי בו והתרגלתי אליו ! לאן נעבור עכשיו?! למה שניתן את הבית לג'סיקה הזאת.! ..
כמוון את כל זה אמרתי לאבא שלי (טוב צעקתי לאבא שלי) . אבל הוא עמד על שלו.. הוא אמר שלמרות מה שהיא עשתה אנחנו צריכים לכבד אותה.. ואנחנו לא יכולים לזרוק אותה לרחוב.. (למה לא?!) . בקיצור כבר הבנתם שאבא שלי מעצבן ויותר מדי נחמד למי שלא צריך .. וכל הניסיונות שלי לשכנע אותו היו לשווא (ותאמינו לי יש לי הרבה שיטות .. בכיתי וצעקתי ואמתי שאני אברח מהבית ואני אתחיל לעשן..קיצור כל זה לא עזר .. כנראה כי אבא מכיר אותי יותר מידי טוב..)

אבל עד שנמצא בית חדש היינו צריכים לגור עדיין בבית הישן עם ג'סיקה.. שזה היה די מעצבן. אבל יום אחד אבא חזר מהעבודה ואמר שהציעו לו עבודה בתפקיד יותר גבוה.. "יופי!!" אמרתי.. "עכשיו ישלמו לך יותר כסף?" "כן.. " צחק אבא (שאלתי על הכסף בכוונה בקול כדי שג'סיקה תשמע ותחנק!!) .. "אבל יש בעיה ג'ולי.. זה לא כאן, זה בבריליץ'.."
"בריליץ'? איפה זה בריליץ' מה זה לא כאן במרילנד??" שאלתי
"לא . בריליץ' זה ישוב מתחת למרילנד.."
"טוב.. אבל זה לא יהייה לך רחוק לנסוע לשם כל בוקר?"
"ג'ולי .. חמודה…. אנחנו עוברים לבריליץ'.."
"מה? אני לא עוברת לשום בריליץ' !! אם אני אעבור לשם אני אצתרך לעבור בצפר ואני ממש לא רוצה לעבור !! עד שהתחיל להתפתח לי משהו עם ג'רמי!!! צעקתי .."
"ג'רמי ?? עם איזה ג'רמי ? " שאל אבא בחשדות..
"לא משנה..! אתה רואה שאתה לא מודע לחיים שלי! לא אכפת לך ממני.."
"ג'ולי אני מבקש שתרגעי.. אני מזכיר לך שאנחנו לא לבד בבית הזה.. ולגבי בית הספר..אנחנו נמצא לך בית ספר קרוב לישוב ואת תלמדי שם…ועוד תקירי חברים חדשים…על תדאגי בקשר לזה " אמר בטון הרגוע והמעצבן שלו.."
"מה אל תדאגי!!! אני לא יודעת איפה אני אגור , איפה אני אלמד ואתה אומר לי אל תדאגי?!!"
"אני כבר מצאתי לנו שם בית חמוד.. והישוב הוא נורא יפה..את תוהבי אותו.."
"אתה מצאת.. אתה רואה שאתה עושה הכל בלעדיי.. לא אכפת לך ממני וממה שאני חושבת … אפילו לא תרחת להראות לי את הבית הזה .. להתיעץ איתי! אתה פשוט קובע לי עובדות ואף פעם לא שואל אותי מה א-נ-י רוצה.."
"ג'ולייטה ! תפסיקי את הצעקות אלא ותעלי מיד לחדר.. אני אדבר איתך מחר! הערת את כל השכנים."
"לא רוצה.! עוד לא סיימתי! שכחתי להגיד שאתה אגואיסט.. שדואג רק לעצמו וולעבבודה שלו!!..ולא אכפת לך מה קורא מסביב!!!!!!"
"תעעעעלללייי ללחחחחחדררר!!!!" צעק
"שונאת אותך.." אמרתי בשקט ועליתי במדרגות.


תגובות (4)

אהבתי את הסיפור..
תמשיכי כפרע..

22/09/2011 08:33

אהבתי תמשיכי דחוףף

22/09/2011 11:30

היי : shira
אהבתי מאד מאד תמשיכי פליזזזזזזזז ♥♥♥♥♥
ב ק י

22/09/2011 22:46

תמשיכי את כותבת ממש יפה:)
מחכה להמשך….

22/09/2011 23:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך