בקי
רומן זה כתבתי לפני חדשים מספר וזאת כמובן רק להנאתי ואין ספק כי הבנתם שאני אוהבת את הכתיבה מאד מאד גם "שירים בחרוזים" וכן ספרי אהבה ועוד כהנה וכהנה.
מקווה שתהנו - באהבה בקי

רומן "אהבה"

בקי 28/04/2011 673 צפיות תגובה אחת
רומן זה כתבתי לפני חדשים מספר וזאת כמובן רק להנאתי ואין ספק כי הבנתם שאני אוהבת את הכתיבה מאד מאד גם "שירים בחרוזים" וכן ספרי אהבה ועוד כהנה וכהנה.
מקווה שתהנו - באהבה בקי

מבטיהם הצטלבו במעבר חצייה, משני עברי הרחוב בשעת בקר מוקדמת, בתחילתו של יום חרפי נעים כשהרוח נושבת לה להנאתה וקרן שמש זעירה קישטה את הרחוב (כעין תפאורה) ומדי פעם ירד גשם דקיק וזאת כדי למרק את הרחוב ושניהם המתינו לרמזור שיתחלף ויחצו את הכביש כדי להגיע למחוז חפצם , אך מבטיהם איש כלפי רעותה לא משו מעיניהם. הרמזור הורה כי "אפשר לחצות" והאשה הצעירה מיהרה להגיע למדרכה השנייה אך הגבר פספס את תחילת הרמזור והצליח להגיע רק לאמצע הצומת ומבטו מלווה את הליידי שכאמור כבר חצתה למדרכה השנייה, אך נותרה במקומה ורק הביטה לכיוון הגבר הזר שבגינו החסירה פעימה ואולי שתיים כשלפניה יום מלא וגדוש עם סיום פרק בחייה ופתיחה פרק חדש.

לפתע התחזק הגשם והאשה שהייתה מצויידת במיטריה פתחה אותה כדי להסתתר מטיפות המים שרק הלכו והתגברו ובאופן פתאומי שמעה את קולה "צועק – רוצה להסתתר מפני הגשם במטרייה שלי ? כן צעק לעברה רוצה מאד מאד וחייך חיוך ענק אך אנא המתיני לי. מעט עוברי אורח בשעה מוקדמת זו רק חייכו והמשיכו בדרכם

הרמזור התחלף והפעם הגבר לא פספס כי מעברו השני ציפתה לו גברת בעלת מטרייה שאת שירותיה הציעה לו להסתירו מפני הגשם במטרייתה – הצעה נדיבה מעין כמוה.

המשך יבוא


תגובות (1)

היי חברי "הכותבים" באתר "סיפורים"
אני שבה ומבקשת מכם בכל לשון של בקשה אנא הוסיפו תגובות לכל מה שאני כותבת והתגובות יכולות להיות חיוביות וגם שליליות הכל לפי ראות עיניכם.
אשמח כי תאירו את עיני ואולי אלמד משהו מביקורת חיובית והן שלילית ככל שתהיה.
אני יחסית "כותבת" חדשה באתר הנפלא הזה שלדעתי הוא "נולד בשבילי" חחחחח ומהווה לי אפשרות אדירה לכתוב לכתוב ולכתוב.
תודה ומקווה שהפעם אקבל תגובה של מישהי או מישהו מכם.
סופ"ש נעים לכולכם

תודה רבה בקי

28/04/2011 19:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך