בקי
רומן אהבה שכתבתי לפני זמן מה ואני שמחה לספרו לחברי באתר "סיפורים".

רומן "אהבה"

בקי 28/04/2011 584 צפיות אין תגובות
רומן אהבה שכתבתי לפני זמן מה ואני שמחה לספרו לחברי באתר "סיפורים".

פרק ב'
הגבר חצה במהירות והתקרב ל"מארחת בעלת המיטרייה" ושניהם הביטו אחד על השנייה וחייכו חיוך רחב כשהגבר לקח את המטרייה מידי האשה המהממת וספונטניות חיבק בחיבוק כליל את כתפה כדי להסתירה מפני הגשם. בקר טוב גבירתי נעים לי להכירך ומודה לך על שירותייך למעני . שמי נועם ובידו הפנייה לחץ את ידה. גם לי נעים מאד להכירך ושמי שלי.

ובכן שלי לאן פנייך מועדות בשעת בקר כה מוקדמת ביום קר וגשום. אני עומדת להשתחרר היום מצה"ל לאחר 5 שנות שירות. מה את סחה ? חשבתי לתומי שגילך לא יותר מגיל 17 ואת בדרכך לבקו"ם לזימון ראשוני, והנה את מפתיעה אותי בכך שכבר הספקת "לתרום לצה"ל 5 שנים תמימות האומנם ? !

אכן כן ענתה שלי ומהי דרגתך גבירתי היפהפייה בעת שיחרורך היום ? אני סרן ושרתתי ביחידה מובחרת איש שם בארץ .

ואתה נועם מה אתה עושה בבוקרו של יום קריר שכזה "נטול מטרייה" חחחחחח . ולפתע הגשם התחזק מאד מאד ונועם הזמין את הגברת שלצידו במקום להתרטב למרות המטרייה הגדולה לבית קפה קטן בפינת הרחוב שניחוח הקפה המיוחד שלו ידוע לרבים והוא ממש אבל ממש מהמם.האם תרצי שלי ? אנא תגידי כן !!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך