בקי
כאמור כתבתי ספר זה לפני חדשים ספורים ואני מקווה שהקוראים יהנו ממנו וכמובן גם עורכי האתר.

רומן "אהבה"

בקי 29/04/2011 605 צפיות אין תגובות
כאמור כתבתי ספר זה לפני חדשים ספורים ואני מקווה שהקוראים יהנו ממנו וכמובן גם עורכי האתר.

בשמחה ענתה שלי. נועם המשיך לחבקה בעדינות וכל זאת כדי לגונן עליה מפני הגשם החזק ולאחר הליכה קצרה ומהירה הגיעו שני האנשים שעד לפני דקות ספורות היו אלמונים אחד כלפי השנייה וכעת נוצר מצב מיוחד של פגישה אקראית אך מאד אינטימית ומוזרה, וכאמור הגיעו לבית הקפה ונועם ניער את המטריה בפתח בית הקפה שחוץ מהארומה החזקה של הקפה גם ריחו של לחם הטרי וחם דקדק באפם והניח את המטריה במתקן שעמד בכניסה וביד רוטטת ורועדת הוביל את האשה – הזרה – המיוחדת במינה לשולחן פינתי קטן ושניהם נהנו להביט אחד בשנייה וידה שלי שלי היד העדינה והמטופחת להפליא שהונחה על השולחן קרצה לידו של נועם והוא מבויש משהו הניח את ידו שהייתה לא פחות מטופחת על ידה ולאט הגביר את אחיזתו בה.

נועם מה מעשיך אתה בשעה כה מוקדמת בבקר קריר וגשום, מטייל ברחובות, ולאן בדיוק פניך מועדות ? אני עומד לטוס בשעות אחה"צ לארה"ב לביקור אצל אחי שבעוד שבוע ימים עומד לשאת את בח"ל לאישה ואני נרגש מאד מאד בשבילו. כמה זמן לא התראית עם אחיך ? מספיק זמן שלי כדי להתגעגע אליו ואחי הוא התאום שלי. מדהים צחק השלי צחוק פעמונים טהור ושתי גומות החן שלצידי לחייה בלטו במיוחד וצחוקה הרם חשף שיניים לבנות כשלג ,זה כל כך מרגש להיות תאום ועל אחת כמה וכמה להשתתף בשמחת כלולותיו. לפתע ניגשה אליהם מלצרית צעירה וחמודה וקידמה את שניהם בבקר טוב ומה תירצו להזמין בבקשה ? הגבר לא הסיר מבטו מבת זוגו הטרייה שלצידו ודברי המלצרית לא ממש הגיעו לאוזניו.

האישה חשה שמבטו לא מש ממנה ולכן הזמינה היא כוס קפה בעל הריח המשכר ולצדו כריך עם גבינה צהובה וטוסט המלצרית רשמה את ההזמנה ומבטה הופנה לגבר, שלא שמע ולא ראה מאומה זולת האישה שלידו ולפתע חש כי המלצרית ממתינה להזמנתו וכמו ילד קטן שנתפס בקלקלתו ומבויש ענה אותו דבר בבקשה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך