רון נערת הפייסבוק ~ פרק 1 ~ הודעות שרשרת

noagoni 23/10/2011 607 צפיות 4 תגובות

לפני 4 או 5 שנים , היו לי חיים . הייתי נורמאלית . ואז זה קרה. הומצאה רשת חברתית בשם 'פייסבוק' . רציתי לדעת מה זה ומה עושים , אז נרשמתי . הפייסבוק היה קצת משעמם . ועם הזמן , התמכרתי .
.
ועכשיו אנחנו כותבים על היום . קניתי לעצמי מחברת בצבע כחול שרשום עלייה את האות אף (F) בלבן . (מחברת של פייסבוק ) והחלטתי שזה יומן הפייס שלי .
רשמתי בו דברים שעשיתי בפייסבוק . אז עכשיו אני אכתוב מה עשיתי היום . (שעה תשע וחצי) .
.
חברה שלי לכיתה, סאלי, שלחה לי בקשה בפוקר למרות שאני לא משחקת במשחק הזה. אישרתי ואני לא יודעת למה עשיתי את זה. אז אחר כך היה קצת משעמם ורציתי לדעת מה זה פוקר . שיחקתי והייתי ממש טובה . אחר כך דיברתי עם חברות על , משהו …. ואז מישהו שלח לי הודעה בצ'אט. "ג'וני שלח לי הודעה.." אמרתי לעצמי. לחצתי על הצ'אט שלו וראיתי שהוא רשם לי :
"לא אל תקרא את זה ! יופי עכשיו קראת . טוב עלייך להעביר את ההודעה לחמש קבוצות תוך 20 דקות ולא אתה תמות בעוד דקה " .
^אם להגיד את האמת ? אני לא מאמינה להודעות שרשרת .^
שהייתי קצת מאמינה בזה עשיתי את מה שאמרו לי ולא קרה לי כלום ואני נלחצתי ובלה בלה בלה ..
עכשיו אני רק מסתכלת על זה, זה כלום .
אחר כך גם סאלי שלחה לי הודעת שרשרת. אחר כך מרב שיעמום ועצבים שלי נגד הודעות שרשרת, פתחתי עמוד בפייסבוק שקוראים לו :
'האגודה נגד הודעות שרשרת'
לא תאמינו כמה משעמם לנערה בגילי …………… פתאום , עוד הודעת שרשרת . היה כתוב בה תעשה טאטאטא ואם לא הוריך ידקרו וימותו ….. וזה היה ג'וני .
רשמתי לו : "ג'וני, לחנטה אסטה מוי לוקה !" שזה אומר לפי השיר שכולם מכירים , ג'וני, תפסיק להיות כזה משוגע !
והוא רשם לי : "לא רוצה, עוד מעט אני מביא לך איזה אחת !"
ואני רשמתי לו: "כן בטח מה תזרוק עליי נעל וירטואלית ? אתה אפילו לא בתל אביב .."
^(שחכתי לציין שאני גרה בתל אביב ושג'וני גר בגבעתיים)^
התנתקתי מהפייסבוק ושיחקתי בשכונה שלי כמעט כל היום …
.
לילה . נכנסתי לבית ופתאום ראיתי קופסא ליד דלת הבית שלי והיה רשום : אנשים בני 18 ומטה ~ לא לגעת .
מרב סקרנות , פתחתי את הקופסא למרות שאני בת 15. בתוך הקופסא היתה סכין נקייה ודקה .
שמעתי גם צעדים . אמא שלי קמה מהמיטה ואמרה : "נועה לכי לישון … טוב אם כבר את איפה שהדלת, אז הקופסא כבר הגיעה ? " "כן אמא, אה ולילה טוב . ותגידי לאבא שאני מוסרת לו גם לילה טוב ."
"אבל הוא ישן חמודה .." "אז לא משנה. " הלכתי לישון ושמעתי צעדים וצרחות.
.
בוקר. קמתי והייתי מוכנה לבית ספר . הכנתי את התיק וראיתי שטיח מגולגל .הוא היה מלא בנוזל אדום. ולידו הסכין . וליד הסכין עמדה אמא שלי.

המשך בקרוב


תגובות (4)

אהאהאהאהאהאה המשך ודחוףףף!! סיפור מדהים!!

25/10/2011 06:02

תודה :) אני יעלה את ההמשך מחר אולי כי יש לי מלא דברים על הראש …

25/10/2011 06:40

אוקיי… אבל אני מקווה שתמצאי זמן פנוי ותעליי כי זה סיפור מהמם!!

25/10/2011 06:46

תודה שוב ובדיוק עכשיו סיימתי לכתוב את הפרק השני . קוראים לו חייזרי ליצן (כמו סוס טרויאני רק בעולם האמתי) יש לפרק 2 חלקים

25/10/2011 07:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך