רון נערת הפייסבוק ~ פרק 2 ~ חייזרי ליצן חלק א'

noagoni 25/10/2011 598 צפיות 3 תגובות

נבהלתי . "אמא, את יכולה להסביר לי מה קורה פה ?" אמרתי לה . "מתוקה, לכי לבית ספר שלך את מאחרת .." היא אמרה לי במבט לחוץ . מרב הלחץ שלי, התחלתי לחקור אותה . וכך נראתה החקירה :
אני: אמא, מה היה בקופסא ?
אמא: היה בזה סכין חדשה וחדה .
אני: למה היית צריכה סכין ? ובמיוחד, למה סכין חדה ?
אמא: אתמול בצהריים את ביקשת ממני להכין לך לבית ספר חביתה ועגבניות בלחם … וקניתי עגבניות שהיה קשה לחתוך , אז הזמנתי סכין חדה. "
אני: אבל את לא קנית עגבניות אתמול !
אמא: זה אבא קנה .
אני: אז אולי בגלל שאבא קנה עגבניות שקשה לחתוך את רצחת אותו ?
אמא: על מה את מדברת אני לא רצחתי את אבא !
אני: אז למה הוא לא פה ? אהה ?
אמא: כי הוא עובדד …
אני : אז איך את מסבירה את השטיח המגולגל והנוזל האדום שמטפטף מהשטיח ?
אמא: אני יסביר לך… אני רציתי להכין לך את הכריך עכשיו בזמן שישנת או התאפרת , ושחתכתי את העגבנייה , בטעות השפריץ קצת על השטיח מהמיץ של העגבנייה , ואני גילגלתי את השטיח כדי ללכת למכבסה שתכבס לי את השטיח ..
אני: אה …. סליחה אמא.. טוב ביי אני הולכת לבית ספר ..
.
אחרי בית ספר ."היי אמא אני בפייסבוק .. " אמרתי.
"מתי את לא? מה אם שיעורי בית ?" אמרה אמא .
ניסיתי להתחמק ממנה ואמרתי: "אין היום …….. אה ומחר אין בית ספר ."
אמא : "אוקי ."
.
הנחתי את התיק ורצתי להביא את הלפטופ שלי. נכנסתי לפייסבוק ולחצתי על הצ'אט של סאלי.
"סאלי , מה קורה?" רשמתי .
"סבבה ואיתך ?" רשמה .
אני : קצת רועדת ..
סאלי: למה, מה קרה ?
אני : אתמול ג'וני , הבן דוד שלי מגבעתיים , שלח לי הודעת שרשרת שאם אני לא יעשה כך וכך הוריך ידקרו למוות , או משהו כזה .
סאלי: נו ו.. אני מקבלת הודעות שרשרת כל הזמן .
אני: לא ביצעתי מה שאמרו לי ובבוקר ראיתי שטיח מגולגל וממנו יוצא משהו אדום ..
סאלי: באמת ?
אני: כן … אמא שלי עמדה ליד השטיח ובסוף התברר שזה מיץ של עגבנייה שנשפך לשטיח והיא גילגלה אותו כדי להביא אותו למכבסה .
סאלי: אז הודעות שרשרת כן אמיתיות ?
אני: אולי. זה כמו רמז .
סאלי התנתקה .
אחר כך ניתקתי את המחשב והתחלתי לצייר . אחרי שסיימתי רציתי לצלם אותו לפייסבוק .
הדלקתי את המחשב נכנסתי לפייסבוק , ואז שבאתי ללחוץ על צלם תמונה , היה מסך שחור . על המסך היה תמונה של חייזר או ליצן כזה .. שצחק . ואז נכבה המחשב .
"אמא .. נראלי שיש סוס טרויאני במחשב .." אמרתי בבהלה . אחר כך שוב שמעתי את הצחוק ההוא ואז שמעתי צעדים ..


תגובות (3)

המשך!!! אהאהאהאה סיפור מדהים כבר אמרתי?!

25/10/2011 10:12

תודה ! אני גם אוהבת את הסיפורים שלך :)

25/10/2011 10:37

חחח שמחה לדעת [=

25/10/2011 12:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך