amit5555
הייי סופסוף הוצאתי עוד פרק! מקווה שאהבתם! (:

רוני והפנימייה לעבריינים צעירים- פרק 22

amit5555 12/12/2012 985 צפיות 17 תגובות
הייי סופסוף הוצאתי עוד פרק! מקווה שאהבתם! (:

בפרק הקודם-
"התגעגעתי" אמר.
"גם אני" עניתי.
לרוע מזלי ידעתי שאולי לא נוכל להיות יחד.

פרק 22-
אחרי שעתיים שבהם דיברנו צפינו בשקיעה ועוד כמה דברים קמנו והתחלנו להתארגן.
כשהגענו לפנימייה נתתי לו נשיקה על הלחי ונכנסתי למקלחת והתחלתי להתארגן לעבודה ולבשתי חולצת בטן שרשום עליה "היה נחמד להכירכם לפני המוות" וג'ינס ארוך, חשבתי שהחולצה הזאת ממש מתאימה לי היום, שמתי את המגפיים השחורים עד הברך ואת הכובע גרב השחור שלי ופגשתי את דניאל בשער. חיבקתי אותו מחייכת.
ראיתי שדניאל לבש חולצה כחולה וג'ינס שחורים ונעליי ספורט שחורות וכובע גרב שחור, ראיתי שגם הוא די חושש ממה שעלול לקרות בעבודה. הלכנו לאוטו שלי ונכנסנו, הנסיעה הייתה שקטה מבדרך ככל, לא רציתי לדעת מה ייקרה אם ייפטרו אותנו אז חשבתי כבר על תירוץ.
"אם אני אומר משהו תזרמי איתי ותשחקי" אמר שניי לפני שנכנסנו, הקדמנו בחצי שעה ואיך שנכנסנו הדבר הראשון שראיתי את זה את המנהל על אחת הספות שותה מים ומחכה, אני די מפחדת שהוא מחכה לי ולדניאל. החלפתי עם דניאל מבטים והתקדמנו לעבר המנהל שלא ממש חייך כשהתקרבנו.
"שלום דניאל ורוני, שבו אנחנו צריכים לדבר" אמר ואני ודניאל התיישבנו.
"טוב בואו נתחיל, אתמול לא הייתם בעבודה, אני מקווה שיש לכם סיבה טובה" אמר המנהל.
"טוב אדוני זה כי החבר של רוני נפרד ממנה והיא ביקשה ממני לבוא, כנראה שכחנו להודיע לך" אמר דניאל.
"זה נכון, רוני?" אמר המנהל
"כן המנהל" אמרתי בעודי נראית עצובה.
"טוב רוני אני מעוד מצטער ופעם הבאה תודיעו לי" אמר המנהל.
כשאני ודניאל יצאנו מטווח השמיעה של המנהל צעקתי עליו "מה נראה לך שעשית שם!?"
"מצטער אבל הייתי חייב כדי שלא ייפטרו אותנו." ענה
"טוב אני סולחת, אבל פעם אחרונה" אמרתי והוא חייך.
שמנו את הסינרים והתחלנו לעבוד רבע שעה לפני, עוד לא היה עמוס למרות שעוד מעט כולם יתחילו להיכנס, הסתכלתי לכיוון הדלתות וראיתי שכמה ילדים מהפנימייה שלי נכנסים וביניהם לא אחר מאשר רון, בדיוק כשהדברים התחילו להסתדר..
"דניאל בא לך להיות נחמד ולשרת את שולחן שבע?" אמרתי
"אממממ לא" אמר
"בבקשההה" אמרתי עם פאפי פייס.
"טוב אבל פעם אחרונה שאני עוזר לך" אמר והלך לכיוון השולחן שלהם.
"ייאיי תודה" צעקתי אחריו.
הלכתי לכיוון המטבח ודיברתי עם רוי הטבח פה ואחרי כמה זמן החלטתי לשים שירים אז לקחתי את אחד הדיסקים והכנסתי אותו לטייפ שהיה מחובר לרמקולים והשירים החלו להתנגן ברחבי המסעדה.
מלי בני נוער ואנשים התחילו להגיע וחזרתי לעבודה, אפשר להגיד שהספיקו לי חמש דקות בשביל להיות מותשת לגמרי, שירתי חמש שולחנות והפעם היה עמוס מהרגיל, כנראה בגלל שגם הפנימייה שלנו עכשיו גומרת כמו בצפר רגיל.
"רוני בואי לקחת את ההזמנה לשולחן שמונה" צעק לי רוי.
"אני באה" צעקתי לו תוך כדי שאני מפנה את הכלים מאחד השולחנות.
הגעתי לדלפק ורוי הגיש לי את ההזמנה לשולחן מספר שמונה, המגש שלי התמלא, כמה הנערים האלה יכולים לאכול?!
נגשתי לשולחן והבאתי להם את השולחן וכשבאתי ללכת אחד מהם תפס אותי ביד הסתובבתי לראות מי זה, זה היה נער בעל עיניים חומות דבר ושיער בלונדי.
"אתה רוצה עוד משהו?" שאלתי.
"תלוי, את בתפריט?" שאל ואני גיחתי.
"זאת הדרך שלך להתחיל עם בנות?" אמרתי
"אולי כן ואולי לא" אמר
"טוב אז כנראה שאצטרך להישאר עם תעלומה אל פתורה" אמרתי והוא צחק.
"דרך אגב אני בראיין" אמר
"רוני, בואי לקחת את ההזמנה את לא מקלה עלי את יודעת" צעק לי דניאל וצחקתי.
"טוב אז אולי נתראה בראיין ואולי לא" אמרתי ונעלמתי בין האנשים.
"טוב שנזכרת לבוא לקחת את ההזמנה" אמר רוי.
"טוב שנזכרת להכין את ההזמנה" עניתי והוא נאנח.
אחרי ארבע שעות סופסוף סגרנו וכולם התמוטטו על ספות כיסאות או משהו, אפילו רוי. זה היה יום עמוס במיוחד בשביל כולם.
אני ודניאל יצאנו, מחר יום רביעי ואח"כ אני אהיה חופשיה בהמשך השבוע. נכנסתי לג'יפ שלי ודניאל ישב לידי ונסענו לפנימייה עד שלפתע המכונית שלפנינו עצרה וכמעט התנגשנו בה. אנשים יצאו מהמכונית והתקדמו לעברינו, דניאל נראה לחוץ.
"רוני, שימי גז עכשיו ותסעי מכאן" אמר.
"למה?" אמרתי
"פשוט תעשי את זה" צעק ושמתי גז כשהאנשים האלה רודפים אחרי ולפתע שמעתי פיצוץ.


תגובות (17)

חחח איך פרסמו לי את זה כבר?! השנייה שלחתי!

12/12/2012 09:33

גם לי זה קורה… לא משנה. אני לא מאמינה שפספסתי 21 פרקים של סיפור כ"כ מדהים… )-:…

12/12/2012 09:52

תודה רבה שמחה שאת חושבת ככה! (:

12/12/2012 10:02

אני בטוחה שרוב מי שקרא/ה את זה חשבו ככה, פשוט אני אמרתי לך את זה, את לא צריכה להודות לי, תודי לעצמך על שהנעקת לאנשים שצפו בזה כמה דקות רגועות של תענוג…

12/12/2012 10:09

אני בכול זאת מודה לך ולכול מי שחושב ככה כי כשאומרים לי את זה אז זה מעודד להמשיך את הסיפור ולעשות אותו יותר מעניין וזה נותן גם השראה! וגם את כותבת ממש יפה!

12/12/2012 10:21

וואוו פשוט וואווו
אין לי מילים זה סיפור מההמם מקורי
(אני קוראת אותו כבר שלוש שעות כן אני קוראת לאט)
ועכשיו גם שתיים בלילהה
ואני לא מאמינה שהשארת אותי בכזה מתח
אני רוצה המשךךךךך

15/12/2012 16:43

חחח תודה אני אשתדל להמשיך היום! ^.^

16/12/2012 05:46

מדהים!
עכשיו אני במתח..
תמשיכי !! :)

16/12/2012 13:22

אבל למה את ללא ממשיכה ????

17/12/2012 11:39

את חייבת להמשיך!!!!!!!!
השארת אותי במתח!!!!
סיפור מדהים, מתה עליו.

19/12/2012 09:49

גאד הסיפור הזה מהממם מה לעזאזל תמשיכיייי

19/12/2012 13:04

תמשיכיי אבללל

24/12/2012 12:29

אבלאבלאבל אין לי כוחחח!!! ואני גם ככה מתכוננת למבחןןןן! אני אמשיך מחר!

24/12/2012 12:34

אבלאבל תמשיכי :)

01/01/2013 11:12

אבלאבלאבל שלשום חזרתי מטיול ואתמול ישנתי כול היום ו..ו…היום אני עייפהההה!

04/01/2013 04:56

עמית,הסיפור של הפנימייה לעבריינים צעירים ממש יפה,אבל אני לא מבינה למה הפסקת את עולמה של אמילי.
זה סיפור מדהים בעיני ובעיני כל הבנות שמגיבות עליו.
אנחנו מחכות להמשך ואפילו כותבות תגובות,אבל את לא ממשיכה אותו.
נ.ב.
אני יודעת שזה לא קשור לכתוב על עולמה של אמילי ברוני והפנימייה לעבריינים צעירים,אבל רק מפה יכולתי לפנות אלייך כי את לא נכנסת ועונה לתגובות ב"עולמה של אמילי".
בבקשה תמשיכי :(

04/01/2013 05:05

זה לא מראה לי שמגיבים על זה ואני אמשיך גם את עולמה של אמילי..
תודה שפנית אלי וזה סבבה היום אני אשתדל להעלות פרק אחד של הפנימייה לעבריינים צעירים וגם של עולמה של אמילי..

05/01/2013 05:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך