notdanchingbytherhytem
הפרק הזה קצר כןכן אני יודעת אבל ביום ראשון אני אעלה פרק כפול וארוך במיוחד... צום קל :)

רייבן פרק 5

notdanchingbytherhytem 12/09/2013 1232 צפיות אין תגובות
הפרק הזה קצר כןכן אני יודעת אבל ביום ראשון אני אעלה פרק כפול וארוך במיוחד... צום קל :)

פרק 5-
ישבנו אחד מול השני, אני לא יכולה להראות חולשה, לא עכשיו, לא בכלל, שיין הוא המשפחה היחידה שנשארה לי ואני אעשה הכל בשביל לשמור עליו.
הוא גם הסתכל עלי, מנסה להבין אם אני רצינית, הרי אני שוברת את חוק הזהב, חוק מספר אחד, אני בחיים לא אוכל להראות את פני בברונקס יותר.
"יש לי כמה תנאים" אמרתי בלי להניד עפעף.
"מה הם התנאים שלך?" הוא שאל אותי עדיין מנסה לפענח את כוונותי.
"אתם מבטלים את כתב האישום נגד שיין, כל הסעיפים, ואני והוא לא נכנסים לתוכנית להגנת עדים, אני רוצה זהויות חדשות לשנינו".
"אני צריך לעשות כמה שיחות" הוא הוציא את הטלפון הנייד שלו מהכיס ויצא מהחדר במהירות, אני באמת עושה את זה, ברצינות זה ממש קורה עכשיו, אני בוגדת בכל הערכים שגדלתי עליהם בשביל להציל את שיין, הוא יכול לבלות את שארית חייו בכלא במקרה הטוב, במקרה הרע הוא ייפול על שופט קשוח שישפוט אותו לכיסא חשמלי, או תלייה.
אני עושה את הדבר הנכון
כך עברו 5 דקות בהם אני מזכירה לעצמי שאני עושה את הדבר הנכון ואז נכנס לוק לחדר, מבטו דרוך.
"לפני שאני מוציא מסמכים לפני בכלל שחותמים על משהו אני צריך לדעת דבר אחד" אמר בעודי מתקרב אלי ואל הכיסא שישב עליו מקודם "את מספרת הכל, דיברתי הבוס שלי, הוא אומר ששיין מקבל חסינות על כל הדברים שעשה, וכל תנאיך יכובדו, בתנאי שתספר הכל" הוא חזר על הביטוי לספר הכל פעמיים, צמרמורת עברה בי, לספר הכל, כצרתי חיוך מלעלות על פני, אם היו אומרים לי שאהיה מלשינה לפני שבוע הייתי צוחקת עליהם בפרצוף ושולחת את שיין שיזהיר אותם על לדבר שטויות בפומבי.. שיין.. לא חשבתי על מה שהוא יחשוב על כל זה, הוא יעדיף למות 3 פעמים מאשר להלשין, אני לא יכולה לשים אותו במצב הזה, אני חייבת להבהיר לסוכן שני הולכת לעשות לו את הקריירה ששין נשאר מחוץ לזה, אני היחידה שמדברת, אני הקשר היחיד אליהם.
"אני מסכימה" אמרתי במהירות, הוא הסתובב ללכת אך עצרתי אותו "לוק" קראתי לו בשם המשפחה שלו, אני עומדת להפוך אותו לסופרסטאר, אני יכולה לפחות להפסיק לקרוא לו הסוכן לוק, הוא הסתובב "אני צריכה לדבר עם שיין לפני זה ו..ואתם לא מדברים איתו לאחד מכן, הוא מקבל זהת חדשה והוא נעלם מהרדאר, אתם שולחים אותו עם ברכת הדרך, הדיל שלכם הוא איתי" אמרתי בקול נוקשה ורציני, שיבין שאני לא אתן להם להפיל אותי, הוא הנהן ויצא מבחדר.
האחות הרכלנית נכנסה לחדר ושאלה אותי אם אני מוכנה לתרופות שלי, "הם יעשו אותך ישנונית אז תתכונני לשינה טובה" אמרה בגיכוך, חייכתי אליה חזרה, הנימוסים שאמא הטביעה בי חזקים יותר ממני, היא נתנה לי את התרופות, הלכתי אל המיטה, סידרתי את הכרית ומשכתי את השמיכה מעלי.
האחות באה לצאת אבל אמרתי לה "תוכלי לומר לסוכן לוק שאני רוצה בגדים נורמלים, אני לא יכולה להתהלך בחלוק בית חולים הזה" אמרתי מצחקקת תוך כדי "בלי להעליב" "הם באמת נוראיים, אני אמסור לו חמודה, לילה טוב" אמרה וכיבתה את האור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך