notdanchingbytherhytem
סיננתי די הרבה מהפרטים שבסיפור....מקווה שאני אצליח לגמור אותו

רייבן פרק 1

notdanchingbytherhytem 10/09/2013 821 צפיות אין תגובות
סיננתי די הרבה מהפרטים שבסיפור....מקווה שאני אצליח לגמור אותו

פרק 1
זה היה אחד מאותם ימים בקינגברידג' שבברונקס ניו יורק, החיפוש אחר ג'ימי סוחר הסמים האהוב עלי היה דבר קל,הלכתי לפינת רחוב 102 עמד שם גבר בן כ26 לפי השערתי,היה לו שיער חום בהיר נוטה לבלונדיני מלוכלך וגוף מחוטב שיכולתי להבחין זאת תחת בגדיו החורפיים הרי זה חורף בבונקס מה שאומר, מי שנמצא ברחובות בשעה הזו מחפש שני דברים, אחד מהם זה לחפש את חברו הטוב, סוחר הסמים או לחפש חברה, ובחברה אני מתכוונת לנכרות הליווי, לא פעם ולא פעמיים נתקלתי באחת הפינות שלהן, ומהר שיניתי את מסלול דרכי, בתור ילדה שגדלה בשכונות האלה יש כמה דברים שאבור לעשות, כלל ראשון מה שראית או שמעת הולך איתך לקבר, כלל שני לא מתעסקים עם הסרסורים או עם הסוחרים, וכלל הזהב, הכלל הכי חשוב שלמדתי אותו ראשון, לא מדברים עם שוטרים.
הסתובבתי מן הגבר שבפינת הרחוב אך לפני שהספקתי הוא לטש בי מבט, אני לא בטוחה שזיהה אותי, אפשר לומר שהמשפחה שלי די מפורסמת, משפחת רייבן, השם הזה גורר לחישות ומבטים כל פעם שמזכירים אותו, אבא שלי הקים את ה"מוסך" שלו לפני המון שנים, הרבה לפני שאני ושני אחי הגדולים נולדנו, אני כיום בת 22, סיימתי תיכון במזל, אף פעם לא היה חסר לנו כלום, זה היה אני אמא שלי, אבא שלי, ושני אחי הגדולים שיין וטרוי נגד כולם.
כבר כ שנים שאני יודעת על עסקי המשפחה, וכשגודים בשכונה שאני גדלים וכשרואים את הדברים שאני ראיתי, אתה פשוט אומר תודה על כל טיפת פחד וכבוד שאנשים נותנים לך.
הסתובבתי והמשכתי ללכת לפינה האחרת של ג'ימי, הוא היה שם יחד עם לולה, החברה המקסיקנית שלו והם דיברו במהירות בספרדית, אני ל'חתי כמה סמסטים בתיכון, אבל אני יודעת רק להגידאיך קואים לי מאיזה בית ספר אני ובאיזה כיתה.
"היי ג'ים?" צעקתי לו
הוא הפנה את מבטו אלי ונישק את לולה במהירות על הלחי "קימי יפה, מה אני יכול להציע לך בלילה יפה שכזה?"
צחקקתי קלות והסטתי את שיערי הפזור למאחורי אוזני, "תביא לי קוק" אמרתי לו והחלקתי לו את החבילה בעלת 350 דולר שמספיק לשני גרם.
הוא לקח את הכסף ותוך כדי החליק במיומנות את שני השקיות הקטנות לתוך ידי.
"טוב לראות אותך" "גם אותך ג'ימי" גם אותך, אמרי שוב במוחי ומיהרתי לצאת מהפינה.
הגירה שלי הייתה רחוקה כ20 בלוקים מן המקום שבו הייתי כרגע, אז פשוט הלכתי במהירות מתחילה להזיע מהציפיה.
לאחר כ 20 הגעתי את הבניין שלי, הוא היה בניין די חדש יחסית לרוב הביניינים בשכונה, אחי גרים ביחד בחלק היותר טוב של העיר, אבל הם כמובן מרוויחים יותר טוב ממני, חשבתי לעצמי בעודי מתמרמרת על העובדה שמחר פאולה תחכה לי בסלון יופי, העבודה שם היא מתישה ומעייפת והמחיר לא בדיוק שווה את זה אבל רציתי לעשות את זה בעצמי, עוד הפגנה של חופיות ובגרות, יחד עם שכירתי דירה בעצמי ששווה הרבה יותר ממה שאני משלמת עלייה, כמו שאמרתי השם הולך לפניו.
עליתי במהירות במדרגות, הדירה שלי קומה שלישית , העפתי מבט חטוף בקירות המתקלפות וקיפצתי מבין האריכים המתנדנדים במקומם וזינקתי אל הדלת במהירות. נעלתי את הדלת מאחורי והלכתי לפינה שלי עם הצלוחית והאולר שלי מסודרים, רק מחקים לאבקת הקסם שתישפך עליהם ותגרום לדברים מדהימים. לקחתי את אחת השקיות פתחתי אותה וסידרתי את האבקה הלבנה בעזרת האולק בשורות לבנות ויפיפות, בלי הפסקה הרצתי שורה ועוד שורה, העפתי את הראש אחורה וחיקיתי שהקסם יפעל.
לאט לאט הרדשתי את כל גופי נכנס לרוגע והאש שבתוכי התחילה לפעול, ואז נקישה בדלת הפריעה לעונג שלי ונזכרתי שמייק ציך לבוא להריץ איתי שורות, שכחתי מזה לגמרי, מייק הוא החבר הכי טוב שלי, והיזיז הכי טוב שלי.
רצתי לדלת כולי ברעידות ופתחתי אותה.
"התחלת בלעדי אני מבין" אמר מייק בשפתייו האדומות והמזמינות קפצתי עליו ונישקתי אותו והוא, סגר את הדלת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך