Bloddy bomb
סיפור מקורי אודות סבי שלמה וסבתי אסתר

רימון הכסף פרק 1

Bloddy bomb 03/09/2019 379 צפיות אין תגובות
סיפור מקורי אודות סבי שלמה וסבתי אסתר

שלמה ניקה את גרגרי האבק מעל התיבה הישנה , אותה הוא הביא עם משפחתו הצעירה מתימן.
עכשיו כל שנותר לעשות זה לשים אותה בעזרת הנשים היכן שהוריו גרו בפשטות וביתר צניעות.
כאשר אסתר לא הייתה בבית בשעות הללו , היא עזרה לנשים זקנות בבוקר כאשר הוא התעסק בזיכרונות שנותרו לאחר העלייה ארצה מתימן.
ציונה ושרה היו בבית הספר כך שהוא היה צריך לשאת לבדו בעמל שהשאירה אחריו אשתו אסתר.
כעת היה עליו להניח את השקיות הכבדות על הספה הרעועה שגם הוריו נתנו לו במתנה.
אחרי שהוא הלך לשוק וחזר ברגל כשהוא השתדל להחזיק המון שקיות בשתי ידיו.
לאחר מכן , הוא ניגש אל חדר האמבטיה כדי לשטוף את ידיו , הוא הבחין בדמות בעלת פנים חיוורות ולבנות כשלג.
הוא מלמל משהו בתימנית , שפה שאי אפשר להבין אותה אלא אם נולדים בתימן ורוכשים את ידיעת השפה צעד אחר צעד לאט לאט.
זאת הייתה אחותו רומיה , שנחלצה לעזרתו בגלל ששמעה שהוא חזר מהקניות ישירות לבית בגפו.
אותה הוא הכיר יותר מאוחר כשעלה ארצה ביחד עם אסתר , סיפרו לו שיש לו אחות והוא מיד ביקש להכיר אותה.
היא צעדה משם אל עבר היציאה מן הבית של אחיה הצעיר שלמה והתקדמה לבדה להמשיך אל התחנה שמובילה אל מקום מגוריה שבשכונת נחלאות.
שלמה המשיך לעבוד כל היום כל כוחו בו , הוא רצה להספיק לסיים את הסידורים שהיו לו לפני שאסתר תבוא , אחרי שהיא טיפלה כל הזמן בזקנות.
הוא שמע קולות של צחוק של ילדות שחזרו מן בית הספר , אלו היו שרה וציונה עראקי.
הריח החזק של המרק התימני מילא את כל עזרת הנשים בריח שאי אפשר לעמוד בפניו , שלמה עלה עם בנותיו לאכול ארוחת צהריים חמה לאחר שהן חזרו מבית הספר לאחר הליכה מעייפת ורגלית בשיא היום שהשמש הייתה ממש חזקה.
לאחר היום המפרך שעבר על כל המשפחה , הם התיישבו בנחת מסביב לשולחן , למרות שהיה מעט מה לאכול , הם היו שמחים בחלקם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך