Bloddy bomb
המשך?????

רימון הכסף פרק 2

Bloddy bomb 04/09/2019 367 צפיות 2 תגובות
המשך?????

לאחר שכולם סיימו לאכול , שלמה ירד ביחד עם שרה ורבקה אחרי שהם נהנו מהמרק החם והטעים שעשתה להם אסתר , שחזרה מהעבודה ועמדה על מפתן הדלת , לידה רבקה ורחל עמדו , שמחות על כך ששלמה חזר עם שרה וציונה , שהצטרפו לאחיותיהן למשחק של אחרי הצהריים רגיל בבית משפחת עראקי.
לאחר שאביהן נתן בהן מבט מתרה , הן התפזרו כי הן פחדו כשהן הבחינו שהוא מביט עליהן שהן היו צריכות ללכת לישון.
חוץ מרחל , שנשארה לשבת לצד אביה , שלמה . היא העדיפה להיות עם הוריה.
עוד מעט יחשיך , שמיכת הלילה תכסה את כל הרחוב מאורכו עד סופו ולא יהיה ניתן לראות דבר באפלה המוחלטת.
ברוב המקרים מאוחר בלילה , הבנות לא יהיו נרדמות כי הן פחדו כי הן שמעו קולות ויללות מוזרים כאשר הן ניסו לישון כי היו ממש עייפות ומותשות , בתקופה שבה היה הייתה חצר ממש גדולה וענקית עד שלפעמים התנים המפחידים היו מייללים עד ששרה וציונה לא יכלו להירדם בכלל.
רבקה ורחל כמעט היו מתמוטטות ממקומן מרוב בהלה , הן לא העיזו להסתכל מעבר לחלון .
שרה פלטה צעקה מפיה ונסוגה לאחור כי היא חשבה שהתנים באמת יתקפו אותה.
כשהפחד עבר וכולן כבר נרגעו , שרה קמה ממקומה כדי לכבות את האור אגב צחוק מתגלגל כשהיא עשתה את דרכה חזרה למיטה.
כשפחד הנורא חלף ונדמה שאף הוא התאדה כאילו לא היה קיים בכלל.
היללות התגברו ונשמעו בחוזקה מעבר לבית , שרה קפצה בבהלה ממיטתה ושלחה עיניים מבוהלות אל אחותה ציונה , שלא הבינה על מה כל המהומה.
כשהיא לקחה נשימה עמוקה כאילו ניסתה להבין מה קרה , באותו הרגע כמו התפכחה להבחין שאחותה שרה איננה מדמיינת כמו תמיד ובאמת היא מפחדת.
ציונה קפאה במקומה ולא ידעה מה לעשות.
רבקה ורחל היו ישנות כמו מלאכיות קטנות , ולא היו מודעות לכך שהיללות של התנים נשמעו מבחוץ עוד פעם נוספת.
רבקה , שרק נרדמה לפני כמה דקות אחדות שמעה ששרה וציונה מתלחשות ביניהן . סקרנות חדשה הופיעה בעיניה והיא הבינה שהתנים מעבר לדלת , הצטרפה לשתיהן בניסיון להרגיע אותן שהכול בסדר גמור.
אבל עד מהרה הפחד דבק גם בה והיא לא יכלה להאמין שהיללות שוב נשמעים תוך כדי שהיא שומעת איך שהלב שלה כמעט משקשק מרוב פחד.

למי שלא קרא את רימון הכסף פרק 1
הנה הקישור:

רימון הכסף פרק 1


תגובות (2)

DW

פרק יפה! הגבתי לך בסיפור שלי.
ורק שאלה: יש אפשרות לתייג אחרים? אם כן כיצד?

04/09/2019 19:29

אין לי מושג

04/09/2019 19:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך