רק צדק-פרק 19

דורון-הבת 18/08/2013 960 צפיות 7 תגובות

נקודת מבט קריסטין:
הרבה זמן עבר מאז שגברת סינאי גילתה שאני חלק מפרויקט הג'יני וצרפה אותי לנערה הכי מעצבנת עלי אדמות, אלכסנדרה גטלין. הרבה דברים השתנו מאז, הפיגוע ליד בית הספר שבעקבותיו רוז הייתה פחות ופחות בבית עד ששבועיים אחרי הפיצוץ היא עברה באופן זמני לגור אצל חברה שלה, המפקדת של ד"צ, בגלל שהיא צריכה לעבוד על איזה חידה. בינתיים הוגבר הלחץ על אלכסנדרה ועליי מצידה של גברת סינאי, אנחנו צריכים לסיים את הכדורים ולהגיש דו"ח מעבדה נקי ויפה אחרי חמש בדיקות אחרונות בעוד יומיים מה שאומר שאני מגיע לביה"ס שעתיים לפני כולם ועוזב שלוש שעות אחרי כולם, במהלך כל שיעורי המדעים למיניהם שיש לי אני עובד וכן בכל שיעור חופשי, חלון או הפסקה ארוכה. אני מכיר את מערכת השעות של אלכסנדרה בעל פה וכל החברות שלה (מדובר בסך הכל בשלוש בנות דומות לה להפליא), מכירות את סיפור החיים שלי בעל פה. זה עוד לא הכל, בגלל שרוז לא בבית, אני צריך ללוות את זואי לשיעורי הריקוד שלה פעמיים בשבוע, אני צריך לדאוג לארוחות ולניקיון הבית כי אבא שלי כל הזמן בעבודה. למזלי יש את ג'יין שעוזרת, עושה קניות ומבשלת, מנקה ועוזרת לנו לסדר את הבית, כשהיא יכולה היא מלווה את זואי במקומי, היא עוזרת לה בלימודים כשאני לא יכול וקונה לי רכיבים לניסויים כשאין לי זמן לעשות את זה בעצמי.
אתמול בערב רוז באה לבקר. היא באה כדי לקחת עוד בגדים ולבדוק שהכל בסדר ונשארה גם לארוחת ערב. ביחד עם רוז הגיע גם איזה נער אחד, יותר נכון גבר לפי איך שהוא נראה למרות שהוא בסך הכל בן 18, דילן נראה לי. לפי איך שהוא הסתכל עליה היה ברור שהוא דלוק עליה והוא ממש לא טרח להסתיר את זה, הוא נראה כמו אחד כזה שהיו לו כבר הרבה חברות ושאף אחת מהן לא שרדה יותר משבועיים. נראה שרוז שמה לב לזה גם, הייתי מתפלא אם לא בהתחשב בעובדה שלפי מה שהיא סיפרה, כל זמן שהיא לא בבית הספר היא איתו עובדת על מה שזה לא יהיה שהם עובדים עליו. הוא רמז לה כל מיני רמזים וראיתי שזה מעצבן אותה, אין ספק שהיא התמודדה עם זה יפה, קטלה אותו עם המילים החדות שלה רק שלמרבה הצער נראה שזה רק רק עודד אותו להמשיך. אני אתם לכם דוגמא מסוף ארוחת הערב, אכלנו תפוחי אדמה בתנור וחזה עוף, רוז חתכה גם סלט כמו שאני אוהב והביאה ממרח אנשובי כמו שזואי אוהבת, אין ספק שהיא משתדלת לפצות על זה שהיא לו בבית. זה היה אחרי שדילן הזה אמר לרוז האם היא תמשיך לאול כמו שהיא אוכלת היא תצטמק עד שתיעלם.
"זה כמובן יהווה אכזבה עמוקה בשבילך, אתה לא תזכה להניח עליי את האצבעות הדביקות שלך," היא אמרה ולקחה עוד סלט.
"יש לך לשון חדה להפליא, חבל רק שאני לא יכול להרגיש את זה עד הסוף," הוא אמר ונשען על הכיסא שלו, לוקח עוד ביס-ענק-משפריץ-רוק-ופירורים-לכל-עבר מהערימה המבחילה שכללה תפוחי אדמה מרוסקים וחתיכות עוף ואפילו קצת סלט שהייתה לו על הצלחת, באותו הרגע רציתי להרביץ לו מכות כאלה שהוא לא ישכח לעולם.
"ולפי מה שאני רואה, שלך חלקלקה מאוד וכנראה תצטער במיוחד כשלא תפגוש את שלי, אני מקווה שאתה נהנה מאכזבות," היא ענתה בפרצוף חמוץ, "ואם לא תרד מהנושא אני מבטיחה לך שלא רק היא תהיה אדומה, גם העין שלך."
זואי צחקה בשקט מעל הצלחת שלה והודתי שאבא לא כאן כדי לשמוע את השיחה הזאת, התחלתי לרחם על רוז, אני נמצא עם דילן בסך הכל כמה שעות וקרוב להתפוצצות, היא נמצאת איתו כבר כמה שבועות.
"את רואה, אפילו זואי חושבת שזה מצחיק, אני לא מבין למה את כל כך עצבנית," אמר דילן ושלח חיוך רחב לזואי שצחקה פעם נוספת.
"אני רק מנסה לדמיין אותך עם פנס בעין, זה יכול להיות דבר מאוד משעשע," אמרה זואי וחייכה חיוך רחב, "אני רוצה להיות שם כשזה יקרה."
"אני לא מאמין, מילא את אבל אחותך? איזה מין חינוך את נותנת לה?" שאל דילן והרים לעברה של רוז גבה.
"חינוך כזה שבחורים שמנסים להתחיל איתך באופן כזה נואש לך שווים את זה, אין ספק שאתה ממש דוגמא מצויינת, לשניהם. לקריסטין איך לא להתנהג ולזואי למי לא להתקרב."


תגובות (7)

חחח תמשיכי

18/08/2013 07:40

המשך עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בבקשה! -פאפי פייס-

18/08/2013 07:40

המשך מיד ברגע זה!!!

18/08/2013 07:46

אז תמשיכי את רנסאנס

18/08/2013 08:05

אני יוצאת עוד מעט מהאתר אז….

18/08/2013 08:41

למה?

18/08/2013 10:21

אבל למה את לא ממשיכה?

18/08/2013 17:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך