ĐɘȿpərɑɳdƱʍ
אם מישהו ימצא ז׳אנר או שם יותר טוב אני אודה לו מאוד!

שדים ברשת הקדמה והרשמה

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 15/12/2013 779 צפיות 10 תגובות
אם מישהו ימצא ז׳אנר או שם יותר טוב אני אודה לו מאוד!

אז היי, מכיוון שאף אחד לא קורא את הסיפור החדש שלי (Hollow) אני מתחילה אחר!
לסיפור קוראים שדים ברשת, הוא על קבוצת צעירים שמתכתבים במין אתר פורום שכל יום מציע להם משחקים עם פרסים… הבעיה מתחילה כאשר יש גם פרסים רעים וכאשר המשחק מתחיל לפגוע בשחקנים, כל פעם יותר ויותר.
יום אחד אחת השחקניות פורשת ומיד לאחר מכן נעלמת… רק אז מבינים השחקנים האחרים את הסכנה האמיתית ושהם מוכרחים למצוא פתרון.

המשחק הוא בפורמט מעט שונה מכיוון שהוא מצריך מהנרשמים אליו להשתתף בו, אחרת…
בכל מקרה בסיום כל פרק אני אתן לכם לבחור מספר מ-1 עד (תלוי במספר הנרשמים) ,מכיוון שזה משחק שבנוי על מזל אז לפעמים יוצא משו טוב ולפעמים משו רע.
כל מספר מחזיק מאחוריו פרס או נבואה שתתגשם…

הרשמה:
שם(גם משפחה):
גיל(של ילדים בחטיבה):
מראה:
אופי(סתם מעט* על הדמות):
כינוי(באתר שלהם,בבקשה סימנים פשוטים):

עליכם להיכנס ולבחור מספר כל יום אחרת אני אבחר אקראי עבורכם!

תודה, מקווה שתירשמו ותאהבו!
נ.ב זה משחק הישרדות אז חלק מהדמויות ימותו או יהיו נעדרות לתקופה… ^^


תגובות (10)

שם: ונסה שמיט.
גיל: 16.
מראה: שיער אדום, עיניים ירוקות חתוליות, רזה רצח, אוהבת בגדים שחורים.
אופי: מתבודדת, מרושעת, אוהבת דם.
כינוי: רשע טהור.

15/12/2013 10:25

שם:טוני קייג'
גיל:טיפש-עשרה (15)
מראה:שיער חום, הוא לובש משקפיים רק בשיעור, הוא לובש ג'ינס, נעלי נייק, שיער קוצי (קצת)
אופי: ביישן, עוזר לזולת, עבר מאמריקה וקצת מתקשה, הוא הרבה פעמים רב עם ילדים מהשכבה של שצוחקים על המבטא שלו, הוא לובש משקפיים רק בשיעור, הוא שונא רכלנים וצבועים וכל מי שמרכל עליו הוא רב איתו. :)

15/12/2013 10:42

אה, כינוי:TONY123

15/12/2013 10:43

שם: קורה וינלדבר
גיל: 14 וחצי
מראה: שיער שחור עם פס אדום בפוני, עיניים ירוקות, לובשת סוודרים, טייטסים.
אופי: חכמה בטירוף, לומדת בייל, נחמדה, אגרסיבית, חסרת חוש הומור, חנונית מגניבה (נשמע מוזר הא?)- היא לובשת סוודרים ומשחקת במשחקי הרשת האלה, מומחית בטקטיקות, לא הפסידה באף קרב- מחכה לשותפים האולטימטיביים שילחמו לצידה. זה הצד החנוני, אבל היא אגרסיבית, יש לי שיער מגניב, בלי חוש הומור כמעט בכלל ו… זהו בעיקרון. נראית אולי קצת מוזר?
כינוי: מאנסטר ג'ינייס (Monster genius)
רקע: אביה נגן םסנתר מפורסם והוא כמעט אך פעם לא בבית, אימה עובדת גם היא אבל נמצא בבית יותר מבעלה והיא חוששת שקורה מדרדרת.

15/12/2013 10:47

שם: אלינור רוזר
גיל: 19
אופי+ מראה: ילדה ממוצעת, מצליחה לא רע בלימודים, שיער חום בלונדיני, עיניים סגלגלות, מטר 74, לובשת ג'ינסים צמודים להחריד, וטי שרט נופלות. החברה ברשת חושבים שהיא מגניבה לאללה, אבל המציאות החברתית שלה לא משהוא..
רקע: אבא כלומניק, אמא קרה שעובדת בחברת תרופות מצליחה, אח קטן חכם בטירוף (במקרה מכיר -אם תרצי- את קורה). לאלינור יש אחות גדולה בשם אורין ויש לה חבר גותי (לאחותה).

15/12/2013 10:54

אחותי יובלות קבלי את הדמות חחחח

שם(גם משפחה): אנדי וורמל .
גיל(של ילדים בחטיבה): 14 וחצי .
מראה: שיער חום ככה קצת ארוך כזה , עיניים ירוקות כהות , עור שזוף , לא ממש שרירי .
אופי(סת הם מעט* על הדמות): אנדי נחמד , האו חברמן כזה , הוא גם קצת חנון אז הוא מפצה על זה בצחוקים , הוא אוהב קומיקס ומחכה ליום שבו ינשך אותו עכביש רדיואקטיבי .
כינוי(באתר שלהם,בבקשה סימנים פשוטים): פיטר פארקר XD

אני מושפעת מה אני יעשה חחחחחחח

15/12/2013 10:54

אגב, אני משנה את השם של קורה וינלדבר למייגן וינלדבר.
ואת השם של אלינור רוזר לקורה רוזר. אורין נשארת אותו הדבר. (אגב, לאח הקטן של אורין וקורה קוראים רן).

15/12/2013 10:55

שם" ג'ייס אקרמן
אופי: נחמד, ביישן, סגור, אוהב, רגיש, אמפתי, חמום מוח, יכול להיות שקצת לא יציב מבחינה נפשית…
מראה: בלונדיני עם עיניים חומות, שמן, מטר 69, גותי… ( אני יודעת… החלטתי לעשות דברים לא… צפויים).
רקע: משפחה עשירה שירדה לטימיון בגלל שאחותו הקטנה ג'וסלין נתבעה משפתית בגלל הטרדה מיני.
מאז ג'ייס נבוך לביות לידה וכשיכל עזב את הבית. ג'ייס גר עם חבר שלו, הוא מובטל, מנודה וכול החנוניות נדבקות עליו. הוא לא אוהב את המצב שהוא נמצא בו והוא מנתק כול קשרים עם משפחתו. הוא מתחבא בתוך עולם הפנטזיה של משחק הרשת שחבר שלו מראה לו ומתאהב ונשאב אל תוך המסך. הוא די טיפש, אבל הוא לוחם טוב. מסתער בלי לחשוב פעמיים ולא משאיר חבר מאחור. סך הכול הוא גם רגיש.

15/12/2013 11:02

אה נכון. כינוי לקורה רוזר: Deadly Rose (ורד רצחני\ קטלני).
כינוי לג'ייס: Justin Bieber …
חחחחחחחח

15/12/2013 11:05

תודה ^^

15/12/2013 11:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך