שודדת בדם-פרק 8

ג'ק עמד שם בסטלנות ללא מעשה. הוא לגם לגימה גדולה מין הבקבוק בידו. הוא הרים אותה והסתכל עליו בזעף. "למה הרום תמיד אוזל?" שאל בכעס והשליח אותו מעבר לכתפו בקול התנפצות.
"כי אתה תמיד שותה, גולם." עניתי לו.
הוא עשה פרצוף.
"באמת? זה הדבר שמעניין אותך עכשיו?" שאל ג'ון.
"ג'ון הצעיר, רום *תמיד* מעניין אותי, הרי מי כמונו יודעים הגברים, איי?"
"אהה.. מעולם לא שתיתי רום." אמר בשקט.
"מה שמעתי?! מעולם-לא-שתיתה-רום?!" הוא אמר בזעזוע. הוא פנה אל אליזבת שהקשיבה לשיחה. "מה ששמעתי הרגע נכון?"
"כן ג'ק, אני מתכוונת לחנך את בני כראוי ולא כשודד-ים מטונף."
ג'ק החמיץ פנים. "לחנך זה איכסה." הוא פנה אל וויל. "ואתה וויל? אתה מסכים עם זה? הרי אתה לא זוכר את מסיבת הרווקים שעשינו לך? איך השתכרנו עד תום הלילה?"
וויל זע באי נוחות. "איך אני יכול לשכוח?" הוא פנה אלינו, "כול הלילה הוא לא הפסיק להציק עד כמה שאני עושה את טעות חיי שאני מתחתן. שזאת משאלת מוות ובלה, בלה, בלה.. ואיך שאני מפסיד את חיי הרווקים בטורטוגה, ואיך אמרתה את זה?" פנה וויל לג'ק. " 'למה לעזאזל אתה מתחתן עם שטן?!' " הוא אמר וחיוך ממזרי על שפתיו.
ג'ק תקע מבט רצחני בוויל ואליזבת בו.
"מזה?" דרשה לדעת.
"תראי.. ליזי.. כאישה שהרגה אותי יש לי את הזכות לומר את זה." הוא אמר כמעט בתחינה.
"אבל לומר את זה לבעלי?" והתחילה להלום בו.
"אוקיי, אוקיי, הבנתי!"
"תחזור בך!"
"אני מצטער! ווויל, יש לך אישה מלאכית ביותר!" בעוד אליזבת מרביצה בו.
אליזבת הפסיקה להלום בג'ק.
"את נלחמת כמו בחורה." אמר בעוקץ.
"כי אני באמת בחורה, מה התירוץ שלך?"
הסתכלתי על ג'ק ופשוט התפוצצתי מצחוק.
"אל תצחקי עליי, בסדר?" הוא אמר ספק בזעף ספק מבויש.
המשכתי לצחוק.
"מה? היא הרביצה לי!" התגונן.
ראיתי שגם ג'ון צוחק.
"זה לא פייר! היא סחטה ממני את זה בייסורים!"
"ג'ק," הצלחתי לומר מבעד קולות הצחוק, "היינו פה, היא רק הרביצה לך. זהו ג'ק, אתה יכול להודות שסוף-סוף איבדתה את כבודך וגבריותך רשמית." אמרתי וצחקתי שוב בקול.
"קפטן!" קרא גיביס, "ספינה באופק!"
"יופי, עכשיו תראי איך אבל'ה מרוויח כסף." אמר לי ג'ק ומבט זדוני על פניו.


תגובות (3)

תמשיכי ומהר

02/07/2012 12:07

תמשיכי!!!!

02/07/2012 13:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך