Dan
סיפור חדש, הנכתב בעזרת כתיבה משותפת עם "אומי". ממליץ לכם בחום לקרוא את היצירות שלה. :) מקווים שתיהנו!

שומר החיים- הקדמה (כתיבה משותפת עם אומי)

Dan 29/08/2016 684 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש, הנכתב בעזרת כתיבה משותפת עם "אומי". ממליץ לכם בחום לקרוא את היצירות שלה. :) מקווים שתיהנו!

כתיבה מקורית: אומי
עריכה מבנית ולשונית: Dan

מהלך חייו של כל נער ממוצא: הוא נולד, נהנה מחייו לפני שהוא הולך לגן, עולה לבית ספר יסודי,
מעפיל לחטיבת הביניים, אחריה לתיכון ולאחר שקיבל את התעודה הנחשקת- מתחיל את חייו.
במקרה שלי, זה לא התנהל כך. אולי בגלל שילדותי נלקחה ממני. פעמיים. הפעם הראשונה הייתה כשהוריי נעלמו, ולא היה כל סיכוי שהייתי מספר למישהו כיצד הדבר התרחש. אפילו אני לא רציתי להיזכר בזה, מכיוון ששנאתי אותם על כך. איך הם יכלו לנטוש אותי ככה, כמו גור כלבים חולה?
מפה לשם, הפכתי להיות ציפור נודדת- עובר אחת לחודש ממשפחה למשפחה. היה קשה לעשות זאת, מכיוון שלא היה לי כל זמן לטפח את הקשרים שיצרתי בכל אחת. עד היום, איני מבין למה כל בית שנכנסתי בדלתו רצה להיפטר ממני מהרגע שהניח עליי את עיניו. לא הייתי ילד בעייתי או רועש, לפחות רוב הזמן. אפילו את הארוחות שכל משפחה אכלה, הכנתי בעצמי ואפילו עשיתי עבודה טובה וטעימה. כן, אם יש משהו שהייתי טוב בו- הוא בישול. לא בטוח אם זהו כישרון שעבר בתורשה, מכיוון שאימי שרפה את המטבח לא מעט פעמים ממה שאני יכול לזכור.
כך, לאחר חודשים רבים של מעברים ממקום למקום; של בישול מתכונים שונים בכלים בעלי נפח שונה, החליטו לשלוח אותי אל אותו המקום- הפנימייה. שם, איבדתי את שאר רסיסי הילדות שהצלחתי לאסוף מהפעם הראשונה. אמנם, קיבלתי במקום זאת משהו הרבה יותר חשוב. משהו ששום ילדות שמחה לא תוכל להחליף. וזאת הייתה היא- הילדה המדהימה ביותר בעולם. האחת שהבטחתי להגן עליה בחיי, מכיוון שהיא היחידה שלא רצתה שאנדוד ממנה למקום אחר…


תגובות (2)

שניכם מעלים יחד?

29/08/2016 16:04
    Dan Dan

    את הסיפור הזה, כן.

    29/08/2016 16:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך