שיחת לילה מאוחרת….. המשך

12/06/2013 1130 צפיות תגובה אחת

"אני יכולה לעשות הרבה דברים ביחד אני אישה כמו שאמרת , גברים כידוע יכולים לעשות רק דבר אחד .נשים זה משהו אחר".

הקול שלה הפך להיות יותר סקסי, חצי רדום כזה , איטי ויצרי.

"נראה לי שיש לך בטן מלאה על גברים. טוב אפשר להבין את זה במצב שלך" "במצב שלי?
מה זה המצב שלי?"

לפתע השתנה הקול …. מעמוק וסקסי לעבה וגס כאחד ואולי אפילו כועס משהו…

" את לא כועסת עלי או משהו כזה? אמר עם מעט חשש "לא הרגזתי אות נכון? את יודעת, בלי גבר בבית ועם שמונה ילדים …,,חשבתי… שזה קצת קשה …."

" לא , לא כועסת על מה לכעוס ? השיבה בקוליות "על בורות של גברים? אה אני מבינה, אתה חושב שאישה לא יכולה להסתדר בלי גבר בבית. כל הגברים זה אותו דבר , מאמינים שהם הגאולה או הישועה של האישה ושאישה לא יכולה להסתדר בלעדיהם. אז בוא אני אחדש לך.הבעל שלי אף פעם לא היה בבית ולא עשה כלום בבית כולל חינוך ילדים…..וכשעזר זה היה בדברים קטנים ולא חשובים , אם בכלל. זה בסדר ,מבחינתי ,כי ממילא זה מה שרציתי. הוא בדרך כלל עשה את מה שרציתי . ו…חוץ מזה לא הייתי נותנת לו לטפל בילדים כי אף פעם לא סמכתי עליו. אתם לא יכולים להבין את זה. זו בחירה שעשיתי מזמן , מהיום הראשון שהכרתי אותו.העיקר בעזרת השם שהילדים שלי מקבלים ממני את החינוך והאהבה שאני נותנת להם ותאמין לי שזה הרבה."

אוה ,חשב. איזה נאום על גברים! חוצב להבות!! איזה גילוי לב למישהו שהכיר אותה רק לפני ארבע שעות. הזמן רץ כשנהנים,הרהר. הבחורה הזו מרתקת ומעניינת אותי יותר מרגע לרגע . היא נשמעת בלבוסטית שיודעת מה היא רוצה ומנהלת את החיים שלה בדיוק איך שהיא רוצה. איזה ביטחון עצמי ושליטה בחיים, חשב לעצמו… הוא רצה מאד להכיר אותה יותר ונדמה היה לו שגם חיצונית היא תמצא חן בעיניו.

"אם להגיד את האמת ,בשמת ,הביטחון העצמי שלך ראוי להערצה והוא אפילו קצת מבלבל אותי…" אמר כדי למצוא חן בעיניה.

"כן ברור גברים רגילים לנשים חלשות שנשענות עליהן לא?

גילוי הלב הזה לא הפתיעה אותו, להיפך משך אותו יותר והוא הרגיש שקורה לו משהו בגוף שלא הצליח להגדיר.האישה הזו ,שהכיר רק לפני כמה שעות בטלפון ,מושכת אותו מאד גם אם עדיין לא ראה אותה.

"כן את צודקת יש גברים שככה מסתכלים על אישה ויש גברים שלא" ניסה להתחמק. "את כבר במיטה?"..

לא יכול היה כבר להתאפק מלשאול את השאלה הזו.

"אתה רוצה שאהיה במיטה?" שאלה בקוקטיות

הוא הרגיש כאילו הזמינה אותו להצטרף אליה, אם לא הזמנה ברורה אז לפחות מעין הזמנה סמויה להצטרף.

"הקול שלך, הקול שלך…. המשיכה באותו טון מתלטף "אנחנו מכירים מעט זמן אבל הקול שלך …"

. "מה הקול שלי מה הוא עשה לך…. את כבר במיטה?

התפלא על האומץ שקיבל פתאום. התשובה לא איחרה לבוא

"כן אני במיטה אבל אתה לא יכול להצטרף כי אני אוהבת להיות לבד במיטה .אתה יודע אצל חרדים ישנים במיטות נפרדות אז אי אפשר, אי אפשר שתהיה אתי במיטה למרות שאתה מאד רוצה".

הוא היה המום והשתדל להסתיר בקול שלו את התדהמה. לזה לא היה מוכן.השיחה קפצה מדרגה ועברה לחדר המיטות.כך בדיוק הרגיש וזה די הביך אותו למרות ששמח על המהלך שעשתה.

"מאיפה את יודעת מה אני רוצה"? שאל, מנסה להישמע נינוח……

"אני יודעת ". אמרה בהחלטיות וללא שום היסוס.ו …..אתה רוצה שאוכיח לך? אני מרגישה אותך מעבר לקו מאד קרוב אלי , כמעט נוגע בי. אני מרגישה חום שעובר בגוף. זה לא מספיק בשבילך?, גם אתה מרגיש ככה?" שאלה.

השאלה הזו היתה יותר מדי בשבילו.רמת פתיחות שמעולם לא הכיר ולא נחשף בהיכרות ראשונית. גל של חום נעים ומסעיר כאחד, הציף את גופו והוא הרגיש שמשהו בלתי צפוי הולך לקרות. משהו שהוא לא מוכן אליו שתפס אותו בהפתעה.הוא ניסה למשוך את השיחה לכיוון קצת אחר אך בלי הצלחה.

"בשמת, איזה שם יפה יש לך "ניחוחות פריחה" ככה גם הגוף שלך עכשיו?"

הוא שמע אנחה קטנה ועצורה שיצאה מפיה ותחושת חום קלה שוב חלפה בגופו. מה היא עושה? הרהר. מנסה לנהל איתו שיחת סקס? ניסה להבין. היא נשמעת יותר מדי ישרה ומוסרית בשביל זה והיא גם חרדית.. אולי היא סתם עובדת עליו והיא בכלל לא חרדית? חשב.

"אתה אוהב את השם שלי ? ואני אוהבת את הקול המלטף שלך ואם להגיד את האמת אני מאד מסוקרנת לראות אותך ואולי אפילו להרגיש אותך"

זה כבר היה יותר מדי. מה היא עושה? מנסה לגרות אותו בטלפון?חשב.

חושיו היו דרוכים והוא חיכה למשפט הבא ,שיצא מפיה , כמו שלא חיכה אף פעם למשפט שיצא מפיו של מישהו ושיגיע לאוזנו הדרוכה.

" להרגיש אותי? איך?.מה זאת אומרת להרגיש אותי"?

"אממ…, אמממ זה מה שאני מרגישה, אני כזאת אני לא יודעת להסתיר…. הקול שלך … הקול שלך מלטף אותי…. את כל הגוף שלי, את כולי , אני מרגישה אותך כאן לידי ואפילו את דפיקות הלב שלך אני יכולה לשמוע".

יותר ברור מזה לא יכול להיות. חשב.

"טוב …אז …. אז…מה את רוצה….. שאבוא אליך?"

הוא הרגיש את הקול הרועד שלו . היא היתה מאד קרובה אליו כאילו שכבה לידו במיטה. מזמן כבר לא הרגיש תחושה אינטימית כזו עם אישה ועוד אישה שלא ראה מעולם. הוא לא הבין מאיפה באות לו התחושות ומשתלטות עליו. אולי כי כבר הרבה זמן חלף מאז שהיה במצב אניטמי אמיתי עם אישה ולא סתם איזה יחסי מין חסרי משמעות.היה ברור לו שגם אם יראה אותה הוא ירגיש את אותה תחושה בדיוק ואולי יותר.הוא רצה את הקרבה שלה. הוא רצה להרגיש את הגוף שלה , את ביטוי של הנשמה שלה דרך הגוף שלה.

"זה מה שאתה רוצה לעשות לבוא אלי? אוה כבר אחת וחצי בלילה! זה מה שהיית רוצה?" שאלה.

"כן זה מה שאני רוצה איפה את גרה?" אמר בביטחון מלא כאילו נתבקש כרגע לצאת למשימה ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

"במושב בדרום הארץ איך תגיע?" ……..השיבה…..


תגובות (1)

המשךךךךךךךךך

13/06/2013 00:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך