בעוד כמה ימים הפרק הרביעי והאחרון.... להתאזר בסבלנות.....

שיחת לילה מאוחרת- פרק 3 פרק המשך

17/06/2013 864 צפיות 3 תגובות
בעוד כמה ימים הפרק הרביעי והאחרון.... להתאזר בסבלנות.....

"איפה בדרום הארץ"?

"קצת אחרי רחובות… רוצה לבוא?"

"זה דרום הארץ? תוך חצי שעה אני אצלך"

"אה כן איפה אתה גר?"

"לא רחוק ממך בראשון לציון מכירה?,"

"כן בטח אני עוברת לפחות פעמיים בשבוע משם כשאני נוסעת ללמוד"

"אה כן נוסעת ללמוד , אז את רוצה שאבוא? תני לי כתובת , אני מתארגן תוך רבע שעה ויוצא….,

",אמממ… אמממ הקול שלך נכנס לי לנשמה. יש לך קול כזה מלטף….. באמת חשבת שאתה יכול לבוא אלי . זה בית , יש ילדים וגם… כבר אמרתי לך אני אוהבת לישון לבד… אמממ…"

הוא לא ידע מה לעשות עם התשובה שלה והאנחות האלה שהיא משמיע מידי פעם נכנסו לו לנשמה והרעידו כל איבר בגופו.

לבסוף אמר:"אז מה עושים"?

"מה אתה רוצה שנעשה?" ענתה בשמת.

"לא יודע , את אומרת שאת לא יכולה שאני אבוא אז מה נותר לעשות?"

"כלום,. ענתה " חכה רגע אני מכבה את האור זה מפריע לי. אני אוהבת להיות בחושך . זה מגביר את תחושה האינטמיות ועם הקול שלך זה יותר, ואתה במיטה או מחוץ למיטה . … לא לא ,אתה בטח עדיין במשרד…

תחושה של אינטימיות? זה מה שהיא רוצה? חשב.

"לא אני לא במשרד אני עובד מהבית, מהבית שלי .ואם את רוצה אני יכול להיות עוד שתי דקות במיטה". הוסיף.

הוא היה מוכן לעשות כל מה שתגיד למרות שלא היה בטוח שהוא אמר את המילים האחרונות…..
..
"איך שאתה רוצה, רק בתנאי שתמשיך ללטף אותי עם הקול שלך"

"אני מבין שהקול שלי מלטף אותך אבל לא איכפת לך שאת מדברת עם מישהו שלא ראית, שאת לא מכירה?"

הוא לא יכול היה להתאפק מלשאול.

"בטח שאיכפת לי ואל תדאג כי אני אראה אותך ולא נראה לי שתהיה לנו בעיה.אני כבר מדמיינת אותך.גם אתה?"

" כל הזמן. למרות שאני לא רגיל לדבר עם נשים מהסוג שלך , אני מתכוון לנשים חרדיות אני חילוני גמור ומכיר נשים חילוניות בלבד … זה פעם ראשונה שאני מדבר עם אישה חרדית ועוד שיחה כזו…",

"אתה מכיר הרבה נשים? אתה נשמע כזה עם הרבה ניסיון, לעומתי שאני חסרת ניסיון….,

הוא לא ידע אם להאמין לה או לא.חסרת ניסיון? בצורה שהיא מנהלת את השיחה זה ממש לא נשמע שהיא חסרת ניסיון ומצד שני, חשב , אולי הוא באמת עושה לה משהו. הוא לא ידע אם להמשיך את השיחה לכיוון שאליו היא חותרת בשעה האחרונה, למרות שזה מאד סחף אותו ומאד מצא חן בעיניו.

"אממ , אממ …..אז עוד לא אמרת לי בן כמה אתה ואיך אתה נראה .אני רק שומעת את הקול שלך שממיס אותי…."

"אה הגיל שלי, זה ממש לא חשוב . נראה לי שתסתדרי עם זה … אבל אם את מתעקשת לדעת אז….. מה זאת אומרת הקול שלי ממיס אותך? שאל לפתע.

"יש משהו בקול שלך, עומק הקול שלך… כזה שנכנס בתוכי, מלטף ועושה לי טוב"

"את במיטה עכשיו"?העיז שוב לשאול.

"ברור! ,כבר אמרתי לך שהתפשטתי ונכנסתי למיטה"

"התפשטת"? "למה אתה חוזר על זה ? אתה לא מאמין לי, התפשטתי ונכנסתי למיטה" הדגישה בביטחון מלא.

"זאת אומרת שאת עירומה במיטה?"

"כן אני עירומה. זה מה שרצית לשמוע !! למה אתה לא שואל ישר… אממ זה כיף ככה להיות במיטה לא?

"אני לא יודע אני לא נוהג לישון ערום . אבל אם את אומרת את בטח יודעת" אמר.

"אני מבינה , לא ניסית לישון ערום, תנסה תבין .אתה מרגיש את כל הגוף שלך נטו. אם היית כאן עכשיו היית מבין ומרגיש".

זה כבר היה יותר מדי. זה הרבה יותר מרמז או מהזמנה.מה היא רוצה? למה ולאן היא מושכת אותו ? לאיזה סוג הרפתקאה של לילה מאוחרת או של כמעט בוקר אבל,היא אמרה שממילא אי אפשר שאני אגיע אז לאן היא חותרת?הרהר לעצמו…

"מה הייתי מרגיש? טוב אבל כמו שאמרת אני לא יכול להיות לידך. יש שמונה ילדים בבית לא?

"נכון , אתה לא יכול וגם אני לא יכולה אתה רוצה?"

"כן," ענה בלי להסס.

"אבל אי אפשר ,אז מה עושים כשאי אפשר?, ענתה.

"לא יודע, את מבלבלת אותי…"

ככה באמת הרגיש, מבולבל , קצת עייף משיחה כל כך ארוכה.

"גם אתה מבלבל אותי, הקול שלך…. אממ…. אמממ. אני נמתחת במיטה….. יש לי קצת בחילה …. כואבת לי קצת הבטן…. לא יודעת….. איך אתה מרגיש?" חכה רגע נראה לי שהבן הקטן שלי התעורר……

טוב שיש הפסקה כזו בשיחה, חשב.. האינטימיות אליה נסחפו בשעה האחרונה מציפה אותו ומשתלטת על גופו מבלי שיוכל לעשות דבר. ההפסקה הקטנה הזו היתה במקום.. הוא המשיך להחזיק את שפופרת הטלפון וניצל את ההפסקה כדי להתפשט ולהיכנס למיטה ממנה הוא התכוון להמשיך את השיחה.

"חזרתי , אתה עדיין פה? ראית מה השעה כבר שתיים וחצי! התחלנו לדבר נדמה לי בתשע או תשע ו
חצי לא?"

"כן נכון, כנראה שיש לנו מה להגיד האחד לשני לא?"

"כן , כנראה . הקול שלך מושך אותי להמשיך ולדבר איתך. הוא חם כזה וחוץ מזה השיחה זורמת מבלי שנרגיש"

"כן נכון,,כבר שכחתי למה התקשרתי אליך" צחקק .

"זה בסדר , אני יודעת שהתכוונת לדבר על מה שכתבתי לך במייל ואתה עוד תדבר אל תדאג. זו שעה מאוחרת אנחנו לא יכולים לפתוח את זה עכשיו. ו… חוץ מזה אני כבר במיטה. "

זה שוב קורה .היא לא מפסיקה עם זה, מה היא בעצם רוצה , מה היא עושה!!? .לא הפסיק לשאול את עצמו ,מה היא רוצה? הוא לא ידע מה לעשות עם זה.

"אני יודע שאת במיטה .את לא מפסיקה להזכיר את זה" אמר

"אתה רוצה שאני אפסיק, אפסיק. דווקא נראה לי שאתה אוהב את זה שאני אומרת את זה.לא?

אין ספק שידעה לענות וידעה להגיד את זה בזמן הנכון , ברגע הנכון בלי שום מבוכה או רגש דומה לזה.

"כן בטח ונראה לי שגם את אוהבת את זה" "ברור, אף פעם לא ניהלתי שיחה כזו במיוחד עם מישהו עם קול כמו שלך. הקול שלך עושה לי את זה"

הוא הרגיש את זה חזק. הגוף שלו חטף בבת אחת גל של חום לכל אורכו. הוא הרגיש מגורה וכמעט לא יכול היה להתאפק.

"את מה עושה לך?"

"מה אתה לא מבין…. אתה רוצה לשמוע את זה יותר ברור ? אז אני אגיד לך… זה בסדר… מאז שנכנסתי למיטה אני ממש רטובה"

"תפסיקי את זה את ממש מגרה אותי… ואני לא יכול לעשות כלום…

לאיזו פתיחות הגיעה איתו במספר שעות של שיחה. מה כל כך מיוחד בקול שלו? לא יכול להיות שהקול שלו יכול לגרום למצב כזה. הוא לא היה בטוח ששמע נכון. רטובה היא אמרה?.

"אז תהנה מזה ככה כמוני… אני נהנת מאד מהקול שלך ואני ממש מרגישה אותך לידי…" המשיכה.

"זה מה שאת מרגישה ?לידך? "

"טוב איך אתה רוצה שארגיש? אי אפשר אחרת איך אתה רוצה שארגיש?"

"לא יודע, איך את רוצה להרגיש?"

"מה אתה מתמם…. אמממ… אמממ. אתה לא יודע איך אתה רוצה שארגיש? אני יודעת איך אני הייתי רוצה אבל אי אפשר. המציאות עולה על הדמיון אבל גם ככה זה טוב לא? אתה נהנה נדמה לי?

"איך נהנה?"

מה היית רוצה ? שאל

"מה אני הייתי רוצה…. אתה מגרה אותי… הקול שלך מפעיל אצלי את כל ה גוף… ולהרגיש את כל
הגוף שלי …. אוף חם לי… אני מורידה את הסדין….. אני מאד מגורה….

."אז.. אז …מה את ….רוצה …שנעשה עם זה?" גמגם.

המילים לא ממש הצליחו לו לצאת מהפה.הוא הרגיש כלוא בבליל של מילים שיצאו מפיה וגרמו לו כאבים נעימים בגוף שהלכו והתעצמו.

"לא יודעת אני בכל זאת מאד מרגישה אותך . הייתי רוצה להרגיש יותר ,כן, אבל זה מה שיש."

"ואם היינו יחד עכשיו מה היית רוצה שיהיה?"

"אם … אם… זה לא המצב….מה היית רוצה לעשות?"

הוא הרגיש לפתע ביטחון. כל האברים בגופו היו דרוכים כאילו לקראת פעולה. השיחה המטורפת הזו שנמשכת כבר למעלה מחמש שעות בלבלה אותו לגמרי ומצד שני גרמה לו הרגשה טובה. מה זה? מה קורה לו? אף פעם לא היה לו דבר כזה.ועוד… עם אישה חרדית שהוא אפילו לא מכיר. אולי בגלל שהיא לא מכירה אותו היא מרשה לעצמה. זה נותן לה ביטחון לדבר ככה או שאולי היא פשוט חופשיה לדבר על מה שהיא רוצה. היא נשמעה לו כזאת מההתחלה כמשיגה מה שהיא רוצה.היא מרשה לעצמה לעבור את הגבולות בקלות כזו, חשב.

"מה שאת תאהבי שאני אעשה".אמר.

"אממ….. אממ. אתה יודע לתת תשובות שאני אוהבת וזה עושה לי את זה …. אני…אני… לא מפסיקה להרטיב… זה גומר אותי… הקול שלך…. כאילו שאתה נוגע בי … בכל הגוף…."

"איפה את רוצה שאגע בך"?

"אתה לא יכול, אתה לא כאן….. מה אתה אוהב לעשות לאישה?,

,"מה שהיא אוהבת." השיב בביטחון של גבר בעל ניסיון.. הוא היה מרוצה מעצמו. תשובה לעניין ,חשב.

"אתה ממש יודע מה להגיד, זה מגרה אותי… אם היית כאן עכשיו היית רוצה…"

"מה היית רוצה?,

"די, הגזמנו קצת לא? אנחנו בקושי מכירים למרות שאני מרגישה אותך בכל הגוף שלי.מה הייתי רוצה. לא יודעת מה אתה אוהב?"

"אמרתי לך אני אוהב מה שאת תגידי שאת אוהבת"

"אז תלטף אותי. תחשוב עלי עכשיו. אני במיטה , לא מכוסה, עירומה לגמרי . אתה רוצה לנגוע בי?,

"כן".ענה בלא היסוס וגופו הזדקף בחוזקה.

"איפה?" ענתה.

"איפה שאת רוצה."ענה.

"אממ, אממ… אתה מצליח לגרות אותי.אני לא יודעת אם זה הקול שלך או מה שאתה אומר ברגע הנכון משהו שאני רוצה לשמוע או שניהם יחד. תלטף לי את הבטן. היא כואבת לי קצת. תרגיע לי אותה. טוב די… די… נסחפנו קצת לא?

"למה ? את לא אוהבת את זה?" אמר.

"כן אבל אתה בטח סובל היית רוצה לעשות משהו אחר לא?"

" כן ברור שהייתי רוצה גם את לא? מה את חושבת שהייתי רוצה לעשות?"

"אה מה אני חושבת, כמו כולם אתה כמו כל הגברים."

" רוצה או לא אני גבר חושב ומרגיש כמו גבר.עוד פעם עניין הגברים. מה יש לך עם זה?"

"אז מה אתה רוצה לעשות עכשיו כי אני כבר די עייפה .כבר עשר דקות לארבע בבוקר. מתשע או תשע וחצי אנחנו מדברים וזה היה מעניין כל הזמן שמת לב?

"כשנהנים הזמן עובר מהר.מכירה את האמרה הזו?"

"כן אתה צודק אני מאד ניהנת לדבר איתך, אממ אתה רוצה לנגוע בי?

" ואת? אני כל הזמן נוגע בך… לא מרגישה… הוא היה מלא ביטחון עצמי..


תגובות (3)

ממממ…. סיפור נחמד….. (>///////<) רק יש קצת בעיה של המרכאות. הם לא אחידות וזה יוצר בילבול כי לא ברור מתי הוא/היא גמר/ה לדבר… וממולץ גם לרדת שורה…
בכללי רעיון טוב (עקבתי אחרי הכל..)

17/06/2013 07:01

תודה על ההערה החשובה כל כך… אנסה לתקן בפרק הבא ואולי גם בפרקים קודמים

17/06/2013 08:19

ספיר 13 … עכשיו יהיה יותר קל לקרוא… היכנסי

17/06/2013 23:58
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך