שקופה *פרק 1*

07/09/2013 393 צפיות אין תגובות

"קומי כבר או שאמא תרביץ לך" אחותי החורגת ניסתה להעיר אותי.
"אני קמה" עניתי לה בתקווה שהיא לא תגיד לאמא החורגת שלי שתרביץ לי.

היי אני לוסיל . אמא שלי נפטרה לפני שנתיים ואבא שלי התחתן עם אישה אחרת .
אמא החרוגת ואחותי החורגת לא אוהבות אותי , הן נותנות לי מטלות לעשות בבית ובעצמן הולכות לספא.
אז היום זה היום הראשון ללימודים ואני כבר מתה לבוא ולהראות לכולם איך השתנתי, עשיתי חורים באוזניים והחלקתי את השיער ולבשתי את השמלה הצמודה שלי ובפעם הראשונה שמתי עקביים. וגם לראות את עדן החברה הכי טובה שלי.

"אוו יופי שנזכרת להגיע תשטפי כלים ולכי לבית ספר" האמא החורגת שלי אמרה לי ויצאה מהבית.
שטפתי כלים וראיתי שאני מאחרת לבית ספר אז ביקשתי מאבא שלי שיסיע אותי לבית ספר.
יצאתי מהאוטו ועמדתי מול שלט ענק שעליו היה רשום "ברוכים הבאים לבית ספר גלקפון"
הבית ספר שלי עוסק בחקר הגאלקסי.
נכנסתי לבית ספר וישר ראיתי את עדן קפצתי עליה נתתי לה חיבוק חם .
הלכנו למזכירות כדי לבדוק באיזה כיתה אנחנו . נכנסו למזכירות וראינו מלא ספרים עם שמות התלמידים , חיפשנו את השם שלנו וגילינו שאנחנו באותה כיתה ח4 איזה כיף!
עלינו לכיתה.
"הי חמודה , מה קרה שאת התלבשת ככה?! סופסוף קלטת שאת שקופה , את מתאמצת סתם גם עם תראי הכי יפה בעולם את תיהיה שקופה בשבילנו" אמרה טל הילדה הכי מקובלת בכיתה בשיכבה ובבית ספר.
ברקע נשמעו קולות צחקוקים.
יצאתי מהכיתה והתחלתי לרוץ , לא יודעת לאן . לאן שהרגליים לוקחות אותי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך