זהו להיום, הקדמה ושני פרקים:) קצרים אך עדיין אפשר להבין את המצב:)

שקופה- פרק 2

21/12/2015 622 צפיות 3 תגובות
זהו להיום, הקדמה ושני פרקים:) קצרים אך עדיין אפשר להבין את המצב:)

נקודת מבט אור

אחרי התקרית עם דיימון הבנתי שאין שום מצב שאף בן ידבר איתי אי פעם ואם היה סיכוי קטן שזה יקרה, הרסתי אותו.
אחרי שדיימון יצא כל התלמידים נכנסו כשהוא מאחור מחזיק ידיים עם חברתו גיילה. חמש דקות אחרי כולם נכנסה המחנכת שלנו, הימנה. היא כתבה על הלוח את סדר היום והניחה את תיקה הסגול על כיסא המורה. הנחתי למחשבותיי לנדוד, הרי ממילא יש עכשיו שיעור מתמטיקה, אני שונאת מתמטיקה.

חשבתי על דיימון. הוא לא פחות ממושלם. הוא לא פחות מתפוס. יש שמועה שבינו ובין גיילה יש קצת מתחים וריבים. אם הם יפרדו, אני אהיה חייבת להיכנס לתמונה. אולי אז אני אהיה קצת יותר חכמה ואדע לנצל הזדמנויות, לא כמו קודם לכן, לפני הצלול.

"-אור רמלה, אני מבקשת שתהיי בשקט, קצת כבוד!" צעקתה של הימנה קטעה את מחשבותיי ולפי מבטה המיואש נראה שהיא העירה לי כמה פעמים לפני כן. "סליחה." מלמלתי והיא המשיכה בשלה.

נקודת מבט דיימון

כשהעולם מתהפך אנשים הולכים עם אנשים שונים. טוב, זה לא מדוייק. אני לא יכול להגדיר את אור כשונה. היא בן אדם בדיוק כמוני, בת אדם. בת אדם יפה, אפילו מאוד. והאמת, אני נמשך אליה. אולי באמת העולם התהפך?
ניסיתי לדבר איתה היום בבוקר, היא נראתה מופתעת, ואפילו די מאוכזבת כשיצאתי מהכיתה. אבל אני לא חושב שהיא מבינה איך להתנהל מעבר לזה, כלומר… היא לא דיברה איתי, בקושי מילה. רק גמגום קטן. היא חייבת לאזור אומץ ולדבר. חבל שכרגע אני לא יכול לעזור לה בזה, אלא אם כן אני מסכן את המעמד החברתי שלי, זה שווה את זה?

היא מביטה בנקודה בכיתה וחושבת, אני לא יודע על מה. אבל צעקתה של הימנה קוטעת את מחשבותיה. היא ממלמלת משהו בבושת פנים אך הימנה כבר מזמן לא מקשיבה. הבטתי בה בהערצה. אני מעריץ אותה על כך שהיא שורדת בבית הספר. היא טרף בידי כולם והיא עדיין מוציאה ציונים טובים לפי מה ששמעתי. זה רק גורם לי להתאהב בה יותר. ואני שוב מסכן את המעמד החברתי שלי. איך אני אדע במה לבחור?

במלך הכיתה,

או באהבה שלי?


תגובות (3)

באהבה ברור..תמשיכי!

21/12/2015 23:46

נגמרה האידיליה, עכשיו צריך לעבוד.

חסרים הרבה מאוד פסיקים. קראי בקול את מה שכתבת – בכל מקום שבו יש צורך בהפסקה מתודית או לקחת אויר, הוסיפי פסיק.

לכל משפט, נושא אחד בלבד. יש להחליף מספר פסיקים לנקודות.
העימוד והעברית בסדר, למעט שתי שגיאות הקלדה. הגהה לפני ההעלאה לא תזיק.

בהצלחה בהמשך. סיפורים מסוגה זו לא מעניינים אותי.
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

22/12/2015 00:36

גם אני לא ממש בסגנון אהבה אבל אני עדיין אקרא.
לדעתי כדי שתכתבי בכל פרק נקודת מבט שונה או אם את רוצה בכל זאת לכתוב באותו פרק כמה נקודות מבט שונות אז אולי תסמני בין שתי נקודות מבט: **** או משהו כזה.
מה שברור את לא צריכה לכתוב של מי נקודת המבט, את רק צריכה שזה יהיה ברור מי מדבר

22/12/2015 16:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך