orsapir
איך יצא ?
להמשיך או שלא ?

שקרים וסודות ~פרק 3 ~

orsapir 02/01/2013 169 צפיות תגובה אחת
איך יצא ?
להמשיך או שלא ?

אני שומעת קולות " גסיקה גסיקה " " קומי מתוקה , גסיקה " אני לאט לאט פוקחת את העיניים שלי ואני קולטת שאני נמצאת בחדר האחות בבית הספר . שאלתי את האחות ואת כל מי שהיה בחדר מה אני עושה פה הם אמרו לי שהתעלפתי כנראה בגלל החם והם מצאו אותי שוכבת על רצפת המסדרון .. אבל אז בבט אחת אני נזכרת … אני לא התעלפתי מהחם !! מישהו הזריק לי משהו לגוף !!
הרופאה אמרה לי שהיא הולכת לעשות לי זריקה וזה קצת יכאב כי הגוף שלי חלש … אני עוצמת עיניים והיא מזריקה לי את המחט .. זה כאב אבל אני לא בכיתי .. אני דיי עסוקה במחשבות על האיש עם הבגד השחור ..
אני שואלת עם ההורים שלי יודעים על זה .. האחות אמרה לי שהם התקשרו לאמי אבל היא עסוקה אז היא לא יכולה להגיע לקחת אותי אז אני יצטרך להישאר בבית הספר כל היום .
" כן בטח , ממש עסוקה " אני חושבת לעצמי .. אולי עסוקה בלבחור בין השמלה הורודה לשמלה האדומה ..ברור שזה יותר חשוב מהבת שלה !!
אחרי שהרופאה נותנת לי לשתות תה אני אומרת לה שאני לא מרגישה טוב ואני שואלת עם היא יכולה לתת לי אישור לא להיות בכתה היום .. היא כמובן שמסכימה (הרי אני הבת של בעל חברת ההיטק הכי גדולה ומצליחה ביו ג'רזי ) … את האמת אני מרגישה דיי טוב .. פשוט אין לי כח לשבת בכתה הזאת .. אני בסך הכל רוצה לשבת ולחשוב על מה שקרה לי היום ..
אני יושבת בחוץ מתחת לעץ התפוחים ששם הייתי אמורה להיפגש עם ה"מעריץ המסתורי " ופשוט חושבת וחושבת … אני מרגישה כל כך עייפה. …
אני מרגישה שמישהו נוגע בי מאחור ואז אני קולטת שזה דילן ..
"היי" אני אומרת ..
"היי גסיקה , מה קורה ? "
" דיי בסדר .. אתה יודע לא כזה סיפור כולה התעלפתי .. "
"חח" הוא צוחק
"מה אתה עושה פה ? " שאלתי אותו ..
" סתם אמרתי שכואבת לי הבטן .."
" ובאמת כואבת לך? " אני שואלת ..
" לא " הוא עונה
"אז למה הברזת ? " שאלתי
" כדי להיות איתך .. "
יש רגע ארוך של שתיקה .. אז הוא מתקרב אליי ואנחנו מתנשקים .. :*


תגובות (1)

פרק מדהים! תמשיכי

02/01/2013 12:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך