תאומות לכל החיים

tamroor517 31/07/2012 656 צפיות אין תגובות

ראיתי מול העיניים שלי כמה בלרינות והם רקדו בלט בפנימייה ורקדו לקצב של מנגינה :" טווות-טווות. טווות-טווות".פקחתי את העיניים וראיתי שזה רק חלום. השעון המעורר צלצל. ליאה צעקה מתוך שינה "שמישהו יכבה את זה!" ואני אמרתי לה:"קומי יום ראשון ללימודים!" ומחאתי כף. ליאה התיישבה על המיטה התמתחה ואמרה לי להעיר את מיה וטיילור. צעקתי ליד האוזן שלהם:" יום ראשון ללימודים קומו!!!". הם קמו מיד והתחילו לצעוק עלי למה צעקתי עליהן אבל אני רק צחקתי.
התלבשתי והסתרקתי. השעה הייתה 7. השיעור התחיל בשמונה. "אני הולכת לצחצח שיניים".אמרתי. כשחזרתי ראיתי אותן לבושות ומוכנות."רוצות ללכת לאכול אני ממש רעבה".אמרה ליאה.
"כן בטח." אמרה מיה."תנו לי רק לצחצח שיניים." אמרה מיה.
"אני אלך איתך." אמרה טיילור.
בינתיים ארגנתי את התיק שלי. שמתי שתי מחברות,קלמר וכמובן את האייפון החדש שלי.טיילור ומיה חזרו ואכלו משהו.
"מה אתן אוכלות?" שאלתי בעודי מעמיסה את התיק שלי.
"זה עוגיות יום ראשון ללימודים! לכו תיקחו לפני שייגמרו!" אמרה טיילור בעודה מכרסמת. אני וליאה שמנו את התיקים. בחוץ ראינו אישה נחמדה עם מגש של עוגיות שפונה לילדים ומציעה להם עוגיות. היינו על סף דלת החדר שלנו והיא ניגשה אלינו ושאלה בחביבות" רוצות עוגייה?"
"כן בטח." אמרתי ולקחתי עוגייה זאת הייתה עוגיית שוקולד צ'יפ טובה מאוד." אה ותודה." צעקתי אחריה."אני מתה על הבית ספר." הזה אמרה ליאה וליקקה את העוגייה.

חזרנו לחדר לקחנו את והלכנו לאכול. הייתה חביתה ,פסטה עם גבינה, פנקייקים ,טוסט ,צנים קורנפלקס עם חלב ולשתות שוקו ומים.היו עוד כמה דברים כמו חטיף אנרגיה תפוז וכריך עם שוקולד לארוחת עשר שכל אחד מקבל בארוחת הבוקר.הזמנתי פנקייקים ברוטב מייפל. טיילור לקחה כמוני. היא הסתכלה עלי."מה? זה מה שאוכלים באמריקה." את האמריקה היא אמרה במבטא אנגלי מצחיק. עמדתי לידה וחיפשנו מקום לשבת. היה רק מקום לשישה.אני טיילור מיה וליאה ישבנו במקום של שישה.והתחלנו לאכול. התקרבו אלינו שתי בנות עם מגשים שחיפשו מקום לשבת." אפשר לשבת כאן? אין אף מקום אחר." כן בטח אמרתי.
"אני יובל." אמרתי.
אני ליאה." אמרה ליאה.
"אנחנו תאומות זהות." אמרתי והסתכלתי על ליאה.
" אני מיה." אמרה מיה.
"אני טיילור." אמרה טיילור במבטא שלה.
"אני מאיה." אמרה אחת מהן.
" אני ליהיא." אמרה השנייה.
בחנתי אותן. מאיה הייתה עם תלתלים ג'ינג'יים היו לה המון נמשים על כל הפרצוף. היא הייתה נורא לבנה והיה לה שיער קצר מאוד. ליהיא הייתה עם שיער שחור חלק ארוך מאוד עם פס טורקיז מגניב באמצע,פוני משקפיים ממש מגניבים והיא הייתה די נמוכה. אני ליהיא מיה וטיילור התחלנו לספר על עצמנו. סיפרנו כל מה שעבר עלינו מאז שהגענו שזה בעצם אותו הסיפור כי כולנו היינו ביחד כל הזמן."אז." אמרתי. "תספרו משהו על עצמכן."
"אוקי" התחילה מאיה. אני גרה בישוב ליד אשקלון שנקרא 'נתיב העשרה' אבא שלי מגדל שם עירית ויש לו המון פועלים תאילנדים. יש לי אח בן שנתיים ואחות בת שמונה עשרה." היא סיימה. "מגניב." אמרתי." טוב לפחות גרתי שם. עברנו לכאן בגלל שכל הזמן יורים שם וקאסמים.לאבא שלי יש עבודה חדשה."אמרה מאיה." אני פה מהעיר. שני ההורים שלי עורכי דין יש לי אח בן 21 ואח בן 23.גם הם עורכי דין.בקיצור חיים משעממים. אני רוצה להיות משהו מגניב. לא לשבת כל יום במשרד ולהגן על מישהו."אמרה ליהיא.חייכתי. הוצאתי את האייפון ובדקתי מה השעה. השעה הייתה 7:30."טוב כדי שנלך לשיעור." אמרתי. קמתי ולקחתי את התיק שלי."לאיזה שיעור אתן הולכות?"שאלתי את ליהיא ומאיה."לשיעור היסטוריה אצל גברת ברנר."אמרה ליהיא."גם אנחנו!" אמרתי. ואז הלכנו בשישייה לשיעור של גברת ברנר ."כמה נורא להתחיל את היום במה שכבר עבר." אמרה ליהיא כשנכנסו לכיתה. היו שם חמישה טורים של 3 שולחנות. אני וליאה מיה וטיילור מאיה וליהיא ישבנו אחת אחרי השנייה בטור האמצעי וככה שאני וליאה באמצע מיה וטיילור לפנינו ומאיה וליהיא מאחורה. וככה ישבנו מדברות וחיכינו שהמורה תבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך