noazil111
תגובות ממשיכה. אל תדאגו, אני אכניס את כל הדמויות ולא יהיו כאלה שהם מעל האחרים. לכל דמות יהיה איזה סיפור משלה, מבטיחה.

תיכון כישרונות – פרק 1

noazil111 03/12/2013 614 צפיות 4 תגובות
תגובות ממשיכה. אל תדאגו, אני אכניס את כל הדמויות ולא יהיו כאלה שהם מעל האחרים. לכל דמות יהיה איזה סיפור משלה, מבטיחה.

"למה היא בתפקיד הראשי?! אני רוצה!!!!" אמרה טורקיז ויצאה מהחדר בסערה. "טורקיז, חכי…" אמר המורה לדרמה אבל הוא לא הספיק. טורקיז נכנסה שוב ואמרה: "תיזהרי, ג'ני, אני עוד אקבל את התפקיד הראשי!" יצאה וטרקה את הדלת. ג'ני נראתה קצת מודאגת כי ידעה מה טורקיז מסוגלת לעשות אבל אמי הרגיעה אותה שלא יקרה לה דבר. "טוב… נמשיך בהקראת התפקידים להצגה: אמי, את בתפקיד הילדה הקטנה והמפוחדת, מרי" אמי נראתה קצת מאוכזבת. המורה המשיך: "בריאן, את תשחקי את החברה הקולנית והמתלהבת של אלכס שאותה משחקת ג'ני, יסמין" לא היה אפשר לראות על בריאן אם היא שמחה או לא. "דרייק, אתה תשחק את הגבר המושך אך הרע, פלין" דרייק אמר לעצמו יש ונראה שמח. "הנרי, אתה תשחק את הגבר הטוב אך הפחות מושך, סטיב" "לא אכפת לי," אמר הנרי, "העיקר שאני הטוב" "רד, את משחקת את הנערה הרעה ודיכאונית ומנסה לעצור את אלכס" רד לא ידע איך להגיב אבל היא לא התעצבנה. "מריה, את תשחקי את נערה הקשוחה שמצטרפת איתם למסע" "אוקיי" אמרה מריה בלי היסוס. "היחידה שנשארה היא טורקיז אך, יכול שהיא לא תשחק בגלל ההתנהגות שלה. משוחררים!"
הם יצאו בריצה מהשיעור ושוחחו על התפקידים. טורקיז הופיעה והתיישבה בשולחן כאילו כלום. "אוי נו באמת טורקיז, זה לא אשמתה" אמר דרייק. טורקיז לא התייחסה והמשיכה לאכול בשקט. מי שלא היה מכיר אז טורקיז לא היה מתלהב ופוחד אבל מי שמכיר אותה היה פוחד מאוד. אמי לא הבינה למה היא כל כך רוצה את התפקיד הראשי. או אולי היא לא רוצה שהוא יהיה אצל ג'ני?


תגובות (4)

יפה

03/12/2013 03:05

תמשיכי…

03/12/2013 03:34

יפה, תמשיכי :))

03/12/2013 04:48

תמשיכי

12/12/2013 11:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך