אני כמובן נועה אני אוהבת לשחק אם חברות ועוד את הסיפורים אני רוצה לכתוב בעצמי מתי שאני רוצה.

תיכון גווין / הקדמה

15/03/2010 959 צפיות 3 תגובות
אני כמובן נועה אני אוהבת לשחק אם חברות ועוד את הסיפורים אני רוצה לכתוב בעצמי מתי שאני רוצה.

האם פעם ראיתם או שמעתם על תיכון מופרע? או שבכלל לא ראיתם או שמעתם על תיכון מופרע ואתם רוצים לשמוע ולראות? זהו סיפור על תיכון שבו לומדות שלושה תלמידות והופכות את תיכונם "גווין".

לבנות קוראים: צ'לסי, דנה ומיכל.

צ'לסי היא תלמידה עשירה שיש לה את כל מה שתרצו כמו: בריכה, משרטים, חדר ענק שיש בו מלא בגדים נעליים וכל פרטי הלבוש הכי מהממים בעולם! אפילו אביה בן ה-27 ראש הממשלה לשנות 2010, 2011,2012 ו- 2013. היא הכי מקובלת בבית הספר ואין מי שלא חבר שלה, היא לא מוכנה לחתימות כלל, למרות שהיא הכי עשירה היא לא אוהבת את הצלחתו של אביה כראש ממשלה. ביתה גדול, ענק ואפילו עצום מידות, עד שהיא בכלל לא יודעת איפה זה חדר האורחים, חדרי השינה, המטבח, הסלון, השירותים והארון הענק שלה, בהמשך הספר תישמעו עוד על כמה היא מופרעת.

דנה, תמיד תישמח שתציע לה חברות רק אם המישהו הזה לא חנון חס וחלילה, היא רוקיסטית ששמה כל יום אודם כמו של ליידי גאגא, בצבעים קהים. אף פעם לא יכולים לבוד עליה. כי מצליחה לעבוד אליהם. היא תמיד מכינה ש.ב. בכיתה כדי לא לבזבז זמן בילוי עם חברותיה. אף פעם לא מפספסת שום אירוע. היא יותר חברותית פי- 1000 ממיכל.

מיכל לא כל כך מדברת בהפסקות עם החברה, תמיד צוחקים אליה בכיתה כשהיא בוכה. הבכי שלה גובר שהרעש יותר עוצם. אך דנה החברותית ממיכל ב- 1000 יותר מימנה משכנעת את חברתה הטובה צ'לסי לשחק איתה וגם צ'לסי תמיד מזכירה שהיא באה לתיכון היא ניזכרת להגיד בליבה בהצלחה ויום טוב והרבה חברים.

חלומן הקסום הוא שהתיכון יסגר. האם החלום של שלושתן יתגשם?


תגובות (3)

מתי יש המשך?
נשמע ממש סיפור טוב…

16/03/2010 21:00

טוב סיזי, תקשיבי. אני יותר עובדת על מסע בזמן…

18/03/2010 14:29

היי אני אותה דמות פשוט ביי

01/03/2011 18:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך