~Death_JacK~
אם יש שאלות תכתבו בתגובות.ההקדמה זה חלרק מפרק הראשון.

תעלומה שהסתתרה בגלקסיה "כוכבים"-הקדמה+הרשמה.

~Death_JacK~ 24/02/2015 568 צפיות 4 תגובות
אם יש שאלות תכתבו בתגובות.ההקדמה זה חלרק מפרק הראשון.

זהו סיפור שמספור עלינו.באותו הזמן אני עוד לא נולדתי. אבי ואמי היו שליטים של הגלקסיה שנקראת בשם "כוכבים".
אחרי זמן רב אחותי הגדולה אלה נולדה קודם,ואז אני נולדתי.
אבי ואמי אהבו אחד השני,אבל ביום אחד קרה אסון אם אימא שלי.
אימא שלי מתה ממחלה מאוד קשה,שאפילו רופאים מקצועים לא היו יכולים לרפא אותה.
אחרי זמן מה אבי נעלם.אותי ואחותי גידלה סבתא,שגרה מאוד רחוק מארמון,שהיתגורר ביער אפל.
כשהייתי בת 15 פגשתי איזה שהוא חיה,שדיברה איתי על סוף העולם.אחרי זה הוא ברח מימני,כי הוא גילה שאני נסיכה של הגלקסית "כוכבים".
המחלה שחלת בו אימא שלי,היא היתפשטה בכל הגלקסיה.
כולם לפתע נעלמו או נהרגו או שיש כאלו שנשארו בחיים,אבל זה היה תעלומה שאף אחת מאיתנו לא ידע מה קרה למי.
אז אנחנו האחיות וכנסיכות של הגלקסיה היינו צריכות לגלות לאן כולם נעלמו,ולמצוא תרופה למחלה.
==================
לאחות הגדולה קוראים אלה מרוסן
בת:18
מראה:שיער בצבע לבן,עיינים בצבע תכלת,עור בהיר,גבוהה,רזה,שיער פזור.
אופי:עדינה,טובת לב,אוהבת בעלי-חיים,אוהבת את האחותה הקטנה,אוהבת לאכול,פחדנית.
==================
לאחות הקטנה קוראים ליאל מרוסן
בת:16
מראה:שיער חום,קוקו גבוהה,עיינים בצבע אפור,גם רזה,לא נמוכה ולא גבוהה.
אופי:עצבנית,טובת לב,מרושעת,בעל חוש הומור,אמיצה,אישיות
==================
אני רוצה שאתם תכתבו 5 דמויות:3 בנים,2 בנות.
שם ושם משפחה:
גיל:
מראה:
אופי:
היסטוריה לש הדמות:
זאנר:פנטזי,הרפתקאות,המשכים,סיפורי האהבה.
אם יש שאלות תשאלו בתגובות.
תודה!^^


תגובות (4)

דבר ראשון, מה זה ז'אנר לדמות? למה הכוונה? דבר שני, לא כתבת מה התפקיד של הדמויות שניתן, כדיי שנדע להתאים אותן לסיפור. חוץ מזה נשמע סיפור נחמד מאוד! אני ארשם אחרי שתעני לי על השאלות…

24/02/2015 18:24

סבבה,דבר ראשון הזאנרים לא קשורים לדמויות.דבר שני הינה התפקידים:לאלה יש תפקיד להיות כמלכה של הגלקסיה כי היא הייתה כבר בת 18.אם את רוצה אפשר להוסיף לדמיות כוחות על.לאלה הכוח זה לקרוא מחשבות,הזזת פריטים,והיא יכולה להיות בלתי נראת.
התפקיד של ליאל:אחות הקטנה של אלה.היא תמיד רוצה להיות אם אחותה,עח אפשר להגיד שאי אפשר להפריד ביניהם(כימאת אם יקרה ביניהם ריב מאוד גדול).
כוח שלה היא:שהיא שולטת על כל הארבעת האלמנטים.לא חושבת שאני הסברתי מובן…

24/02/2015 18:49

    התכוונתי מה התפקיד של הדמויות שלנו, נגיד נתתי לך דמות, מה תעשי איתה?
    אה ושכחתי להגיד שיש לך קצת בילבול עם עם ואם, זה יותר קל ממה שזה נראה (גם אני התבלבלתי בזה מלא), עם עם ע' זה בנוסף ל… ואם בא' זה תנאי, תנסי לזכור את זה.

    24/02/2015 19:29

    אני בנתיים לא יודעת מה התפקיד של הדמויות שלי.כשאני כותבת את הפרקים אני ישר ממציאה את ההמשך,ומה שיעשו האחיות

    24/02/2015 19:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך