penny lane
הצעות לשיפור, מישהו?

תרפיה- ב׳

penny lane 10/08/2013 567 צפיות תגובה אחת
הצעות לשיפור, מישהו?

ג׳ון הלך לעבר חדר החקירות, מתוך הידיעה שפיטר נמצא שם וחוקר מישהו. הוא הסתכל מעבר לחלון, אל פיטר. ג׳ון שם לב שהוא חוקר את האדם שנחשד כרוצח הסדרתי שאחראי על המקרה שקרה חודש שעבר. דוגמנית נרצחה, והמקרה הזה היה המפתח לעוד שורת רציחות של נשים. פיטר היה רגוע ואדיש, בזמן שהנחקר טמן ראשו בין ידיו ואמר, כנראה שלא לראשונה, שהוא לא יודע כלום. פיטר סימן לג׳ון להכנס פנימה. ג׳ון, שתהה אם פיטר יודע לגבי החקירה של קטרינה, נכנס. ״מה אתה צריך?״, שאל פיטר, כלא מודע לעובדה שהנחקר שלו בוכה מולו. ״אד סיפר לך שאתה צריך להקים צוות חקירה?״, ״לא. הוא ביקר כאן קודם ואמר שאתה תבוא, זה הכל.״, ״בסדר. בכל אופן, אתה מכיר את המקרה של קטרינה גרין? אבא שלה חבר ילדות של חבר הקונגרס של המחוז. אחד התיקים הקשים שנתקלתי בהם. אתה צריך להקים צוות חקירה שיברר על שלושים אנשים ששמם ׳ארני ארתור מילברן׳ שמתו בחמש עשרה השנים האחרונות, ואם יש קשר בינם לבין קטרינה. אגב, איך החקירה?״, הנחקר ענה בחיוך מריר, ״מעולה, הוא שובר אותי. זה מה שאתם אמורים לעשות כאן, נכון?״, פיטר חייך ואמר ״שקט, נואל. יש צילומים שלך רוצח, אז אין לך זכות להגיד שאתה שבור, אחרי כל המשפחות ששברת בעצמך. ג׳ון, אני שמח שסוף סוף יש לי תירוץ לעזוב את חדר החקירות המסריח הזה, אבל בשביל לחקור על מתים? אני לא אומר שזה לא לרמתי, אבל.. לא יכולת לסדר לי משהו יותר טוב?״, ג׳ון גיחך ואמר ״תראה, אד בחר אותך לתפקיד הזה. הוא מחבב אותך, לפחות יותר משהוא מחבב אותי. כנראה שהוא חושב שתעשה בזה עבודה טובה, ובוא נודה בזה, אתה חוקר טוב. תגמור את זה מהר, ואז תוכל להצטרף אליי ולחקור, לשם שינוי, מישהו שחי.״, פיטר חייך. ״בסדר. מקובל עליי.״, ״נהדר. אני צריך למצוא את טוני הופקינס, יש לך מושג איפה הוא?״, ״כן, כנראה שהוא בחדר האוכל.״, ״תודה. בהצלחה בחקירה!״, אמר ג׳ון ויצא מהחדר. הוא חשב לעצמו שלא יזיק לו לאכול קצת, ושמח על זה שטוני נמצא בחדר האוכל- שתי ציפורים במכה אחת. הוא הגיע לחדר האוכל, וראה את טוני יושב לבד עם מגש עמוס בשולחן צדדי. ג׳ון לקח לעצמו קערת מרק דלעת, והתיישב לידו.


תגובות (1)

איך פיספסתי את זה?!?!?!!!
עפתי לפרק החדששש…..

12/08/2013 11:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך