תרפיה- ג׳

penny lane 12/08/2013 570 צפיות 2 תגובות

ג׳ון נכנס לחדר החקירות, וראה שהגיע סוהר, לקחת את נואל הנחקר חזרה לכלא. ״אני אנקום בכולכם, שומעים?!״, הוא צרח. ״כן, ברור. היי ג׳ון, צריך משהו?״, שאל פיטר. ״האמת שלא. אני כאן כדי להודיע לך שיש פגישה איתי, איתך, ועם טוני כדי להשוות תוצאות עוד שלושה ימים. כבר הרכבת צוות חקירה?״, פיטר התחיל לצאת מהחדר, וג׳ון הלך אחריו. ״כן, ג׳ון. לוקאס ריץ׳, מנואל בון וריצ׳רד סטאר איתי.״. ״יופי. בהצלחה בחקירה!״, ״תודה, גם לך.״. ג׳ון חשב לעצמו, ״טוב, עכשיו אפשר להתחיל.״. הוא הלך למצוא את הצוות שלו, ולחלק להם תפקידים. הוא מצא את כולם במשרד שלו. כולם חוץ מליסה. ״איפה היא?״, שאל. בחור בלונדיני ונאה ענה לו- ״כנראה שבשירותים. היא חושבת שבגלל שהיא בת, מותר לה לאחר. אני ובן פה מרבע לארבע- רבע שעה לפני שהגעת.״, ״תודה, קן. בינתיים אני אחלק לכם תפקידים. קודם לליסה. בגלל האיחור שלה, היא.. היא אחראית על המסמכים. כל מסמך שנאסוף ששייך לארני, היא צריכה לקרוא ולהחליט אם יש צורך בבדיקה נוספת חוץ מקריאה. קן, אתה תיסע איתי לארוסטוק.״, ״בסדר״, אמר קן. ג׳ון הצביע על אדם עם שיער שחור ומתולתל, שכמעט כיסה את העיניים שלו. ״בן, אתה אחראי לחפש מידע באינטרנט על ארני. תשמור הכל בתיקייה במחשב, ותשלח לי למייל דברים שנראים לך חשודים. אני יודע שאתה טוב במחשבים, יש לך אישור לפרוץ לכל אתר או מחשב אישי שנראה לך שיוביל לאנשהו״. ״בסדר, אדוני.״, הוא אמר וניגש אל המחשב שהיה בחדר. ג׳ון ראה שעברו 15 דקות- עכשיו ארבע ורבע, ואין סימן לליסה. הוא נאנח, אמר ״הלכתי למצוא אותה.״, ויצא מהחדר.


תגובות (2)

אני רוצה לדעת מה קרה בהמשך!!
נו תמשיכיי !!
נ.ב- זה ממש יפה, רק חבל שזה קצר >.

12/08/2013 11:53

:)

13/08/2013 05:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך