תרפיה- ד׳, סליחה על האיחור

penny lane 16/08/2013 724 צפיות 2 תגובות

הוא הגיע אל שירותי הנשים של תחנת המשטרה, וראה שיש שם רק דלת אחת שנעולה. הוא נקש עליה, ושאל ״ליסה? את פה?״, ״כן.. אני תכף אצא.״, ״בסדר.״, הוא אמר. מהתא יצאה אישה קצת נמוכה עם תלתלים שחורים ומשקפיים, ואפשר היה לראות שהיא בכתה על פניה. ״את בסדר? קרה משהו?״, שאל אותה ג׳ון. ״תקשיב.. שלחו לי הודעה מאיימת לטלפון הסלולרי שלי, וחשבתי על זה המון בשירותים, ואני לא אוכל להשתתף בחקירה, לפחות לא בתור חוקרת. אני לא הולכת לסכן את עצמי.״, היא אמרה והוציאה טלפון כסוף מתיק היד שלה.

השושנים אדומות, הסיגליות סגולות, ואם תשתתפי בחקירה תגיעי לבית הקברות.
אא״מ.

״זה באמת לא נשמע טוב.. בסדר. אני אהיה רק עם קן ובן, אבל יכול להיות שנצטרך את העזרה שלך בתור פיתיון או עוד זוג ידיים לעבודה. אני אצטרך את הטלפון שלך כדי לבדוק אם יש אפשרות לאתר את מיקום השולח.״, ״בסדר, קח אותו.״, היא הושיטה לג׳ון את ידה והוא לקח את המכשיר ממנה. ״אין לי בעיה לעזור לכם קצת אם תצטרכו, אבל זה ברור שארני הזה לא יהיה כל כך מרוצה אם אני אהיה אחראית על חלק מהתיק הזה. יש אפשרות שאני אשן בתחנה היום? אני מפחדת לחזור הביתה.״, אמרה ליסה. ״אין בעיה. אני אדאג באופן אישי שיבדקו את הבית שלך לפני שתחזרי. תוכלי לדבר עם המזכירות ולישון באחד מהתאים הריקים של מחלקת העצורים. זה יהיה קצת מוזר, אבל את תשרדי.״, ״אני מקווה״, היא חייכה. ג׳ון נפרד ממנה, והלך חזרה אל משרדו. ״יש לי חדשות בשבילכם. ליסה עזבה את החקירה עוד לפני שהתחלנו, כי היא קיבלה הודעה מאיימת לטלפון שלה. זה אומר שנצטרך לעבוד יותר קשה, אבל נעבור את זה. בן, הנה הטלפון שלה, לך אל מחלקת הטכנולוגיה ותעשה איכון סלולרי.״, אמר ג׳ון ונתן את המכשיר לבן. ״ ׳השושנים אדומות, הסיגליות סגולות, ואם תשתתפי בחקירה תגיעי לבית הקברות. אא״מ.׳ אני חייב לציין שהארני הזה יודע לחרוז. לפני שאני אלך אל המחשב וחצי הזה שנקרא ׳מחלקת טכנולוגיה׳, אני רוצה להציע שתבדקו, אולי השולח התכוון שהיא צריכה לבקר בבית הקברות לצורכי חקירה.״, אמר בן. ״כך נעשה.״, אמר ג׳ון.


תגובות (2)

הוווהוו אני אוההבתת!!
זה כזה מגניבוש ^-~
תמשיכי (ותשתדלי שזה לא יצא ככה : …השולח.״, ״בסדר, קח אותו.״.. -השולח."- פה תרדי שורה- "בסדר, קח אותו."..)

16/08/2013 07:06

אני אשתדל ^^

16/08/2013 07:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך