תשוקה פרק 2

angel with a broken soul 05/02/2015 806 צפיות אין תגובות

" אז מה אנג'ל באת להנות " אמר ונגע בראשי
" תעיף את הידיים שלך "
" מה קרה עצבנית , אני יודעת שאת עדיין נמשכת אלי "
אמר בביטחון מלא.
" כדי לך מאוד להיזהר ולהתרחק ממני,ועכשו !" קולי נהיה יותר ויותר חזק וכך גם זעמי .
" אחי עזוב אותה נו " גייב אמר לו ,והרחיק אותו ממני .
כמה חוצפה יש לבן אדם הזה לבוא ולגעת בי.
הרגשה מגעילה חילחלה בתוכי כאשר נזכרתי במה שהוא עשה לי..
*הגעתי הביתה שמחה ומתרגשת לספר לו שאני בהריון.הזמנתי לנו אוכל כדי שנחגוג, ואת היין שהוא הכי אוהב, כשפתחתי את הדלת וחפשתי אותו ברחבי הסלון לא מצאתי אותו עד שבסוף נכנסתי לחדר שלנו וראיתי בעייני איך הוא בוגד בי ….*
נכנסנו לתוך המועדון והתיישבנו ליד הבר והזמנו משקאות
"למה עשיתן את זה!! יכולתן להגיד לי שהוא יהיה פה!!"
" אם היינו אומרות לך לא היית באה"
"אבל … "
" תסתמי , תשתי ותהני!" כריס פקדה עלי .
שתינו שלושתינו בשלוק אחד את הכל , והן ישר משכו אותי לרקוד .
מרוב זעם והאלכוהול שהתחיל להשפיע עלי לאט לאט, רקדתי עם כמה בנים ולא יכולתי לפספס את מבטו של טיילר בוהה בי,חודר דרכי ולא זזה.
התקדמתי לעבר הבר לקחת עוד שתיה והתשוקה לאלכוהול רק גברה שתיתי עוד אחת ועוד .
והלכתי עוד פעם לרקוד רק שהפעם כבר התפרעתי לא שמתי לב לאף אחד ושחכתי כבר מהבנות ומטיילר ופשוט רקדתי . באמצע ריקוד עם מישהו,יד משכה אותי בעוצמה הצידה הסתכלתי עליו וזה היה טיילר, ניסיתי לשחר את אחיזתו , והוא המשיך למשוך אותי לכיוון השירותים בלי מאמץ ,והצמיד אותי לקיר .
" מה נראלך שאתה בכלל מושך אותי ככה ומביא אותי לפה!! " צעקתי .
"אם לא היית נצמדת לכל בן ורוקדת ככה אז אולי,אולי לא הייתי מושך אותך מהם "
"דבר ראשון לא נצמדתי לאף אחד ודבר שני תזיז את הידיים שלך "
"ומה אם אני לא רוצה "אמר בחיוך משועשע .
טיילר תמיד כבש אותי עם חיוכו אבל כנראה אני לא הכרתי אותו מספיק טוב אחרי מה שהוא עשה לי .
" כדי לך לרצות " אמרתי בחיוך שטני וכבר חשבתי מה אני יעשה לו
" חבל, אני עדיין לא רוצה " אמר והתקרב לפי, נתתי לו להתקרב אלי עד שהרגשתי את נשמתו קרובה אלי ולבסוף קיבל בעיטה למקום שהוא "יהנה" .
" ביי ביי תהנה " אמרתי בחיוך וחזרתי לבנות חיפשתי אותן בכל המועדון הזה עד שלבסוף מצאתי אותן מפלרטטות ליד כמה בנים .
" כריס אני פורשת הביתה "
" אוקי " אמרה וחיבקה אותי
" תהנו " אמרתי קצרות ויצאתי
חיפשתי איזה מונית שתיקח אותי ולבסוף מצאתי ונסעתי הביתה .

למחרת הבוקר קמתי עם כאב ראש רציני בקושי יכולתי לקום הלכתי להתקלח בתקווה שאני אתעורר והכנתי לי קפה החלטתי שהבוקר אסע במונית.
אני לא חושבת שאצליח לזוז בלי להתעלף.

הגעתי למשרדי בעזרת מונית והפעם אפילו לא איחרתי ג'יס יצא ממשרדו
" את זוכרת שהיום יש לנו אירוע ואת בא איתי. אז אני בא לאסוף אותך היום ב 8 " אמר וסגר את הדלת .
נאחנחתי אני לא חושבת שאי פעם אני אנוח התסכלתי בטלפון לראות הודעות והופתעתי לראות הודעה מטיילר
" אני יודע שנהנת אתמול להתעלל בי קצת אבל תאכלס מגיע לי . מקווה לראות אותך עוד פעם יפיופה "
מחקתי את ההודעה הזאת לא רוצה שום זכר מימנו .
דמעות איימו להיתפרץ אבל עצרתי את עצמי והזכרתי שאני לא בוכה על אף אחד ובמיוחד לא בגללו.
צלצלתי לקייט
" שומעת אני צריכה עזרה"
" אנג'ל אני סובלת מכאבי ראש זה משהו חשוב "
" כן , יש לי אירוע ואני צריכה לקנות בגדים, אה ואת גם ככה חייבת לי על אתמול "
"טוב,טוב ניפגש ב 6 אצלך בבית "
" יש ביי,נשיקות "אמרתי בהתלבות וניתקתי

" אנג'ל " שמעתי את צעקתו של ג'יס ממשרדו פתחתי את דלתו
" כן ?"
" כנסי"
עברה בי הרגשה מרגשת משמיעת קולו הוא קם לעברי ואני התרחקתי אחורה עד שנצמדתי לקיר הוא נשען עם יד אחת על הקיר ועיניו הירוקות מתסכלות בי.
הרגשתי לא בנוח .
" תתלבשי היום יפה אני צריך להשוויץ במישהי יפה כמוך " אמר והעביר את ידו בשערי והתרחק מיד .
מה יש לו ? שאלתי את עצמי.
" טוב אז אני מסיימת מוקדם היום ב5 אז אני חייבת לסיים את העבודה"
ברחתי משם במהירות לא יכולתי לשבת ולהתרכז אחרי שהוא היה כל כך קרוב אלי,וחשוד בצורה מחרידה.

אחרי שעברתי חצי קניון ומצאתי שמלה הגעתי הביתה והתרגנתי לפגישה שלי עם ג'יס התחלתי לחשוב על שיחה שתרמוז לו שאני לא בעניין שלו ואנחנו רק עובדים יחד.
הסתכלתי בחלון וראיתי את ג'יס נשען על מכוניתו ומחכה שאני אצא . סידרתי את שיערי ויצאתי .
ההתרגשות עלתה בי.
" היי" אמרתי והוא התקדם לפתוח לי את הדלת
הנסיעה עברה בשקט , הרגשה של מתח היתה באוויר
" אתה כועס עלי " שאלתי בחשש
" לא ,למה ?"
"סתם חשבתי" אני בטוחה שקרה משהו .
" את ממש יפה"
" תודה, רואה כמה השקעתי כדי שאני אראה יפה" אמרתי וצחקקתי.אנג'ל תתאפסי על עצמך נזעפתי בעצמי את צריכה לרמוז לו שאת לא בקטע שלו!!
" כן שמתי לב אבל השמלה לא יותר מידי חשופה ! אני לא רוצה שגברים יסתכלו עלייך "
"אל תדאג אני אסתדר " אמרתי בחיוך חושף שיניים
" אני חושב שאני לא אסתדר"מלמל
" מה ? "שאלתי והוא לא ענה
לפתע קיבלתי הודעה מטיילר:
" תתקשרי אלי בהזדמנות אני באמת מתגעגע ואני לא מוותר עליך "
מה קרה ,פתאום הוא אוהב אותי , מתגעגע כל המילים שלו לא אמיתיות שיחפש מישהי אחרת להכניס למיטה מחקתי את ההודעה והכנסתי את הטלפון בעצבנות לתיק .
" חבר שלך ?" שאל.
פרצופו לא מסגירה דבר קשה מאוד לקרוא אותו שזה כבר מתסכל .
" מה זה החקירות האלה"
" תרגעי רק שאלתי "
" לא הוא לא חבר שלי ואל תתערב בעיניינים שלי"
חיוך צץ .
למה הוא מחייך ?? אני בטוחה בזה שלא אמרתי משהו מוזר או מצחיק.
הייתה דממה במשך הנסיעה חנינו את האוטו ונכנסו לאולם אירועים מפואר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך