angel with a broken soul
אשמח לתגובות ולטיפים .

תשוקה פרק 3

angel with a broken soul 05/02/2015 595 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות ולטיפים .

האולם אירועים היה ענק, מפואר .
לא להאמין שיש כזה אולם .
" יפה , נכון ?" שאל ג'ס .
הנהנתי בהסכמה
" בואי איתי ואל תתרחקי ממני"
שתלטן כמו תמיד,ניסיתי לעקוב אחריו ואני לא אתפלא אם אני אאבד פה בדרך בין ההומוני אנשים .
המשכתי להסתכל על האולם ולחקור אותו עד שלפתע נתקלתי במישהו ועוד שניה נפלתי אך הוא החזיק אותי .
" סליחה " אמרתי מהר
" זה בסדר לא כל יום נופלת עלי אישה יפה " האיש הזר חייך אלי " מה עם מי הגעת ?" שאל בסקרנות
" עם ג'יס מילר " אמרתי , ולפתע פניו נהפכו ממבט שמח לכועס עד שפניו החוירו.
" יפה יפה " אמר
ג'יס התקדם אלי במהירות " הכל בסדר! תתרחקי מהאיש הזה ומהר " אמר בפקודה באוזני .
"ופול כדי לך להתרחק מימנה ומאנשים שלי " אמר בעיינים רצחניות .
" מה ג'יס לא תגיד שלום לחבר הכי טוב שלך " אמר פול בעוקצנות .
עמדתי שם בשוק ממה שמתרחש. רצית רק לברוח לפינה שמימנה באתי. אני מקווה שלא גרמתי לצרות .
"היית מת שאני בכלל יהיה חבר שלך "
" אופס אבל כבר היית " ענה לו חזרה
ג'יס לקח את ידי ומשך אותי הרחק מפול
" אמרתי לך לא להתרחק מימני. יש פה הרבה אנשים שרוצים לפגוע בי בכל דרך אפשרית "
" סליחה, זה קרה בטעות " השפלתי את מבטי . הרגשתי כאילו אני אשמה בהכל
" לא זה אני אשם, אני הייתי צריך להסתכל איפה את . טוב בואי נישכח מה זה , נהיה פה לפחות עוד שעה ונילך יש עוד כמה שיחות שאני צריך לסיים עם כמה אנשים " אמר בקול מרגיע
" אני צריכה לשירותים " נלחצתי ולא היה עוד מקום שהיה לאן לברוח בו חוץ מהשירותים .
התסכלתי במראה שבשירותים ותיקנתי את האודם מחשבות עברו במוחי והחלטתי שאני לא אטוס עם ג'יס לעסקים, במקום זה אני אקח חופש אני בהחלט עיפה ומותשת .

למחרת הבוקר התעוררתי אבל הפעם מוקדם מהרגיל בשביל שאצא לריצת בוקר לבשתי את בגדי הספורט ויצאתי . הרוח הקרה שנושבת עלי היתה מרעננת והריח של הגשם מהלחות היתה באוויר . אין כמו ריצת בוקר אמרתי לעצמי . היום אני אגיד לג'יס שאני לא אסע איתו ולא משנה מה. הוא לא יכול להכריח אותי בשום מצב לנסוע איתו ולא אכפת לי עד כמה שהוא שתלטן .
אחרי ריצה של שעה חזרתי הביתה , התקלחתי והתארגנתי לעבודה.

כשהתיישבתי במשרד שמעתי שלג'יס יש פגישת עסקים . אז אני אחכה עוד קצת בשביל לדבר איתו .
הבוקר היה שקט בלי לחץ , חוץ מקייט שהיתה בלחץ איזה בגד היא תלבש .
אח איזה חברות יש לי אמן ולכל אחד היה לו את הלחצים האלה ולא לחצים אחרים .
איש עסקים יצא ממשרדו והחלטתי שזה הזמן להיכנס ולדבר איתו .
" ג'יס ?"
" כן, כנסי " אמר " זה בנוגע למחר?" שאל
" כן רציתי לדבר איתך על זה …"
" אל תדאגי זה רק ליומיים ,שלוש גג "
" לא .. " חששתי להגיד לו שאני לא רוצה , אפילו נלחצתי מעט "אני לא רוצה לנסוע מחר, אני היתכוונתי לקחת חופש לשבוע " אמרתי במהירות מהלחץ
" את בטוחה ?" אמר וקם מכסאו , לא עניתי אבל אני חושבת שאני בטוחה.
הוא התקדם לכיווני ולחש לי באוזן
" חבל אני מאוד רציתי שתבואי ותבלי איתי " אמר ונישק אותי בלחי
נרתעתי והעצבים עלו לי .
" תגיד אתה בסדר !! אתה רוצה שאני אתפטר , כי זה מה שאני בדיוק יעשה אם תמשיך ככה . זה רק השבוע השני שלי בעבודה הזאת ואתה גורם לי לאי נוחות ואני לא רוצה לשום קשר איתך וזה ממש חוצפה לע…" נסיתי להשלים את המשפט והוא נישק אותי, הייתי בהלם לא יכולתי לזוז , לדבר . ובטח שלא זרמתי איתו ניסיתי להשתחרר מאחיזתו אך הוא לא נתן לי .
עד שלבסוף שיחרר
" זהו נרגעת " אמר בחיוך
" ביי " אמרתי והסתובבתי לכיוון היציאה
" שניה שניה " אמר ותפס בידי " אל תתפטרי אני באמת בעניין שלך " אמר בהחלטיות
" נתחיל עם זה שאתה לא מכיר אותי ותתאפס על עצמך ! אנחנו עובדים יחד , אני אולי לא אתפטר אבל אני לוקחת שבוע חופש ואני לא נוסעת איתך לשום מקום ואני ממש לא רוצה כבר לעבוד איתך אבל זה מה שיש . אז תתרחק ממני " אמרתי ומשכתי את ידי חזרה כדי להשתחרר והלכתי למשרדי לאסוף את דברי והטלפון התקשר והצג הראה שזה טיילר ….
לענות או לא לענות …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך