תשוקה פרק 6

angel with a broken soul 13/03/2015 779 צפיות תגובה אחת

אני לא ידעתי מה ללבוש באותו יום . עמדתי מול הארון והמשכתי להסתכל עליו במשך דקות . קיבלתי הודעה בג'יס
"תתלבשי יפה אנחנו יוצאים לארוחה,ואז אלי "
"אוקי אז אני אלבש איזה שק עלי ואצא ,נשיקות" שלחתי לו . אני חושבת שאפילו שק אין לי, הייתי מיואשת, מצאתי שמלה אדומה שמזמן לא לבשתי אותה אפילו שחכתי מימנה .
הסתכלתי מול המראה והיא התאימה לי בדיוק כמו שצריך התאפרתי איפור עדין וסידרתי את השיער לבשתי נעלי עקב שחורים ושמעתי מכונית מצפצפת הסתכלתי מהחלון ושם עמד ג'יס שנשען על מכוניתו .

" איזה שק לבשת , לא קצר מידי " אמר ונעץ בי מבט.
"אני בטוחה שלא " אמרתי בחיוך .
הוא ציחקק קלות אך מבטו השתנתה במהירות לרצינות .
"נוסעים אלי "
" אנחנו לא נוסעים למסעדה?" אני לא יבין את הפיצול אישיות הזאת שלו . הוא לא ענה והמשיך לנסוע .
נכנסו ללובי המפואר , נו בטח כשיש כסף למה לא לגור פה. עלינו במעלית והוא פתח לי את דלת דירתו .
נכנסתי ודירתו היתה שקטה ,מלחיצה טיפה ,אבל כל כך יפה.
" לא משעמם להיות לבד בדירה כזאת גדולה ?" שאלתי
" לא אני אוהב שקט עוזר לי לחשוב "
הוא התקדם אלי ולחש לי באוזן "ואני לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייך "
"אני אפילו לא מתאמצת ואני מפסיקה לחשוב עלייך" לחשתי לו בחזרה
" את והפה שלך,שלא מפסיק לדבר אני רק מת לתת לו ביס"
אמר וכשניסה לנשק אותי התקדמתי לעבר המטבח " אז מה נכין לאכול " שאלתי
הוא נאנח והתקדם אלי " את מטריפה אותי "
" מה נאכל ?" שאלתי בפעם השניה בניסיון להעביר את הנושא של הנשיקה .
" אני יכול להזמין " אמר בחיוך ונשען על שיש המטבח
" לא נו זה לא כיף , בוא נכין משהו "
" אני לא יודע להכין , בדרך כלל מכינים לי "
" טוב אז אני לא מתכוונת להכין כלום בשבילך, שנינו נכין "
"טוב איך שבאלך "
" מה טוב ! תתחיל להכין "
" תרגעי .אני לא יודע מה להכין , או איך להכין "
" יש לי חשק לפנקיקים "
" ממש אישה בהריון " אמר ואני רק צחקתי .

אמרתי לג'יס להוציא את כל הדברים בשביל להכין את הבלילה של הפנקיקים . התחלתי לערבב את הבלילה ומצידי עמד ג'יס שרק נעץ בי מבטים, התחשק לי לדפוק לו כף בפנים . ובגלל שזה כל כך דרש זה מה שקרה .
" מה את סתומה , ולמה זה היה ?" אמר בשוק
" זה בשביל שלא תתקע בי מבטים " אמרתי צוחקת
" תמשיכי תמשיכי לצחוק , הפנקיקים שלך כבר התחילו להישרף " אמר בחיוך מנצח
" מה " אמרתי והפנתי את מבטי לפנקיקים וכן הם באמת נשרפו " טוב תזמין אוכל "
" אמרתי לך " הסתכלתי עליו בחיוך והבנתי שהוא גורם לי להיות שמחה .

הזמנו סושי והתיישבנו לראות סרט , חשבתי על איזה קשר יהיה לנו אם אני יסכים ויתן לו להיכנס לי לחיים . תמיד פחדתי להיכנס לקשר ולהיפגע .
" על מה את חושבת ?" שאל
" על כלום " אמרתי בחזרה
אחרי כמה דק' של שקט " אני לא יכול " אמר פתאום ונישק אותי בפראות , חשבתי על לתת לזה לזרום אבל לא , אני ניסיתי להתרחק והוא לא נתן לי .
(×בקטע הזה יש פה ושם דברים מיניים אז מי שלא רוצה לקרוא יכול להמשיך האלה ×)
לא יכולתי להכחיש בכך שיש לי רגשות אליו , החומות שניסיתי לבנות לא הצליחו וג'יס חדר לתוכי ,לתוך ליבי . הנחתי לשפתיי לנשק אותו חזרה .
הוא הוריד ממני את שמלתי ונישק אותי בצווארי בעדינות לא פיספס אף נקודה. גנחתי מגעו,והתענגתי ממנו .
הרמתי לו את חולצתו וגופו המעוצב נגלה לעייני המשכתי לנשק אותו והוא הוריד את מכנסו בעצמו.תשוקתו לא יכלה לחכות.
" בגללך אני ככה " אמר מתנשף . עיניו הסתכלו בי. חקרו אותי " תגיד שיש לך משהו אלי … שלא רק אני מרגיש ככה "
רציתי להכחיש הכל , שזה רק ללילה אחד אבל לא יכולתי .זה יפגע בו וגם בי .
" כן "
" מה כן ?" אמר, " אני רוצה את כל המשפט "
" כן יש לי רגשות כליפך" אמרתי
רגשותינו נסחפו בתוך נשיקה אחת , הוא עבר על כל גופי , נגע בי, נישק אותי כאילו השאיר בי "חותמת " שאני שלו .
הוא חדר לתוכי בעדינות, הפחד שלו להכאיב לי גרם לי להבין שאכפת לו ממני .
הרגשתי כל תזוזה שלו בתוכי ,הרגשתי את התשוקה שלו.


תגובות (1)

אני באמת לא מצליחה לבסס דעה על ג'ייס. וזה נדיר, כי יש לי הבנה עמוקה ומלחיצה טיפה על בני אדם ודמויות. מצפה להמשך.

13/03/2015 17:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך