angel with a broken soul
נכון שיש קטעים שדומים ממש ל50 גוונים אבל אני לא בדיוק יעשה אותו דבר אני ממש ישנה אות, זה נותן לי התחלה לסיפור. שמחה שהוא מעניין :) .

תשוקה פרק 8

angel with a broken soul 30/03/2015 591 צפיות תגובה אחת
נכון שיש קטעים שדומים ממש ל50 גוונים אבל אני לא בדיוק יעשה אותו דבר אני ממש ישנה אות, זה נותן לי התחלה לסיפור. שמחה שהוא מעניין :) .

"אפשר לשאול אותך משהו ? " שאלתי
"כן בטח "
"למה אתה לא מכיר לי את המשפחה שלך ? אתה אפילו לא מדבר אליה " אמרתי והורדתי את פני , הרגשתי שאני מתחרטת על זה ששאלתי אותו את זה .
"את יכולה לשאול אותי מה שבא לך אבל אל תורידי את הראש " אמר והרים את ראשי והסתכל עמוק לתוך עייני
"אין הרבה מה לומר,לא משהו טוב זה בטוח"אמר בזילזול
"אבי הרביץ לאימי, ואני תמיד ניסיתי להגן עליה אבל אני הייתי קטן לא יכולתי לעשות הרבה הוא היה בא והולך , לא עבד,שתה הרבה אבל כשגדלתי, הוא כבר קיבל ממני ושלחתי אותו הרחק מאימי " והפעם אמר בגאווה , היסתכלתי עליו מודאגת ועכשו אני בטוחה שלא הייתי צריכה לשאול אותו .
" אבל אל תדאגי עכשו הכל בסדר אימי עם בעל שאוהב אותה ואני … אני איתך " אמר ונישק אותי נשיקה קצרצרה וקם מהספה
"בואי יוצאים " אמר וקמתי
" שניה לאן ?"
"רצית שאני יכיר לך את המשפחה שלי לא ?" אמר וחייך ולא יכולתי שלא לחייך אליו בחזרה

בערב כבר הגעתי הביתה אימו, קרוליין,היתה ממש יפה וצעירה יחסית לגילה היא נראתה כל כך מאושרת עם בעלה, דיימון ,הם כל כך שמחו לראות אותנו וערכו בשבילנו שולחן . ואחרי הארוחה ג'יס הסיע אותי הביתה.
והינה אני יושבת על מיטתי ובוהה במעטפה שהחוזה נמצא בה.מצד אחד אני כן רוצה לקרוא אותה אבל מצד שני אני לא רוצה להיכנע לו או מה שזה לא יהיה .
הסכלתי עוד כמה דקות על המעטפה ופתחתי אותה,הסקרנות עוד שניה תהרוג אותי .
החזקתי את החוזה : השולט והנשלטת . ואחרי שקראתי את רק את השם של החוזה החזרתי אותה מידית למעטפה . ובמקום זה הלכתי לישון .

קמתי בבוקר ,עיפה, כל הלילה ניסיתי להירדם רק חשבתי על החוזה ,מה להגיד לו ובכלל מה יהיה איתנו .
נכנסתי למשרד שלי ופגשתי את ג'יס בדרך , הוא בא לנשק אותי אבל התרחקתי
"אתה אמרת שאתה רוצה שזה יהיה בנתיים בנינו" אמרתי מסמיקה
"אני לא חושב שאני יחזיק מעמד" מלמל
התיישבתי בכיסאי וג'יס נכנס למשרדו . עבדתי כרגיל עניתי על טלפונים והזמנתי פגישות .
קיבלתי הודעה מג'יס
תיכנסי למישרד .
קמתי לכיוון המשרד והוא התקדם לכיווני ונישק אותי.
"אני חושב שהבנינו הזה לא יהיה , קשה לי" אמר והמשיך לנשק אותי
"יש לי מתנה בשבילך "אמר והוציא ממיגרתו קופסא ומשם הוציא שרשרת כסופה נוצצת עם אבן בצבע תכלת לבן ומסביבה עוטרים יהלומים קטנים הוא ענד לי אותה וחייך.
" ג'יס זה כל כך יפה תודה" וקפצתי עליו בחיבוק
"אני שמח שאהבת את זה , עכשו את יותר יפה קודם היית קצת מכוערת "
"עם המכוערת הזאת אתה מתנשק " אמרתי
"לא יודע למה, אבל תמיד באלי לנשק מכוערת כזאת" אמר ונישק אותי חייכתי כמו מפגרת מרוב אושר , והתחלתי לחשוב שאולי אני כן יחשוב על להסכים לחוזה שלו.
" את קראת את החוזה ?" אמר והוביל אותי לכיוון הספה להתיישב
"עוד לא , רק קראתי את השם של החוזה והחזרתי אותו"אמרתי והוא שתק "כדי שניהיה ביחד צריך חוזה ?"
" זה מי שאני , זה מה שאני עושה בדרך כלל"
"אז תשתנה בשבילי " אמרתי והחזקתי את ידו "אני מנסה לגרום לקשר הזה לעבוד,אבל אני לא רוצה שחוזה זה הקשר שהיה בנינו "
הוא הסתכל עלי,ולא הצלחתי להבין את הבעתו רק חיכיתי שיענה .
"בשבילך אני יעשה הכל . בשביל שנינו " אמר ונישק אותי.
הנשיקה נהייתה פראית יותר, הוא התנתק מהנשיקה, סגר את הדלת ואמר למזכירה לא להעביר אליו שיחות
"כל כך חיכיתי לזה " אמר ואני צחקקתי הוא חזר לנשיקה לשונתינו הסתבכו זו בזו ,נשיכות קטנות בשפתים, הוא השאיר נשיקות קטנות על צווארי והוריד את חולצתי
"ג'יס אנחנו בעבודה,זה לא בסדר " אמרתי, אבל רציתי רק עוד , הוא נאנח וקם
" לאאא , זה בסדר " אמרתי מהר והוא חייך והמשיך את עבודתו הנהדרת

"מה את עושה לי " אמר לי כששכבנו על הספה, ערומים , בעבודה , זה עדיין לא בסדר .
"מה אתה עושה לי " אמרתי "זה לא בסדר אנחנו בעבודה "
"אל תגידי שלא נהנת " אמר בהחלטיות
"לא יודעת היה בסדר כזה " אמרתי בניסיון להתגרות
אבל הוא רק צחק
"זה לא היה נראה ככה באיך שהגבת " אמר וניסיתי להחניק חיוך אך לא הצלחתי והוא משך אותי רק לחיבוק .


תגובות (1)

הוא באמת ממש מעניין.
מצפהמלהמשך בקרוב❤

31/03/2015 10:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך