בקי
את המשך קורותיהם של שני אנשים אלה שמכירים קרוב לשעה בלבד אמשיך לספר לכם.

המשך "רומן אהבה"

בקי 30/04/2011 600 צפיות אין תגובות
את המשך קורותיהם של שני אנשים אלה שמכירים קרוב לשעה בלבד אמשיך לספר לכם.

שלי מתוקה שלי למה את בוכה ? אנא אל תבכי בבקשה אני מפציר בך. אני בוכה ולבי כבד וכואב מאחר ומה שעלי לעשות וואני מתכוונת לכך , מיד לעזוב את המקום כי בסרט עצוב ומסובך כזה הייתי והוא כואב והוא מזעזע. תוך כדי זליגת דמעותיה שהרטיבו את לחייה וזלגו ללא מעצור כמו הגשם שהתדפק על השמשות כך דמעותיה התדפקו ופרצו ללא רסן וכמעט חנקו את שלי את האישה האלמונית שהפכה בין רגע הרבה מעבר לאלמונית ויותר לכואבת וסובלת. נועם קם ממקומו וקירב את כיסאו ממש לידה וביד מלטפת וביד אוהבת החל למחות את דמעותיה וידו השנייה מחבקת בעדנה את גופה ומנסה להפסיק את הצמרמורת שהשתלטה עליה . נועם היפנה את פניה כלפיו וברוך אין קץ נישק את עיניה שצבען כמו צבעו של השמיים כחול ועמוק וכך המשיך והביט לעברה מנגב ומנשק ושומע את עצמו לוחש לה משפט בזו הלשון : מאוחר מדי שלי מתוקה שלי !!! אין לנו דרך חזרה . הוא המשיך ל"אכול" את פניה התמימות כפני מלאך והחל להאכילה כאב מסור בלחם וחמאה ומדי פעם הושיט לפיה את כוס הקפה כדי שתלגום ממנו ולו לגימות ספורות ובודדות. שלי הייתה מבולבלת וכואבת ולא הבינה כלל מה קורה לה מה קורה כיצד אדם זר יושב לצידה ומאכיל ומשקה אותה בבקרו של יום חשוב לה והאיש הנו אדם נשוי ואב לתאומות !! כיצד זה קורה לה ממערכת יחסים קשה ואכזרית להיקלע שוב לאותה סיטואציה וכן גם היא הבינה נכון יותר רגשותיה שגאו בה הבינה שזה גורלה ומפגישה אקראית זו אין דרך חזרה . התשוקה גברה על כל היגיון והלב רטט לנוכחותו של הגבר "המרשים" שלצידה.

אנא שלי בבקשה אני מתחנן בפנייך כי תפסיקי לבכות ואני רוצה לומר כי אישתי ובנותי תשארנה פרק זמן ארוך בארה"ב מאחר ואם אשתי ורבים מבני משפחתה מתגוררים שם ואנא הקשיבי לי שלי את מבינה את מה שאני אומר לך יפה שלי תקשיבי היא אמורה להישאר לצד משפחתה עוד תקופה ארוכה ובלתי מוגבלת. שלי אני לא רוצה לאבד אותך ומבקש לשמור על קשר אתך היפה בבנות והיפה בחיילות ואז שלי חייכה תוך כדי הבכי ואנא תני לי את מספרי הטלפון שלך שיהיו נכונים וחלילה לא יהיו שגויים כי אני חייב להיות לצדך אני חייב לעקוב אחר התפתחותך בחיים האזרחיים ועל יופייך שרק ילך וישתבח ויפרח בהמשך וכן אני חייב אני מבקש, אני מתחנן כי תהיי שלי. שלי אני יודע זה אינוכי מצדי אך אנא מתוקה אני חייב אותך. אנא !!

מתוקתי אנא יפהפייה שלי, תביני אני חוזר בעוד 10 ימים בלבד ואנא הקשיבי לי שלי הישארי לצד שלי אני לא רוצה לאבד אותך ומבקש לשמור על קשר אתך ואז שלי חייכה תוך כדי הבכי ואנא תני לי את מספרי הטלפון שלך שיהיו נכונים וחלילה לא יהיו שגויים כי אני חייב להיות לצדך אני חייב לעקוב אחר התפתחותך ועל יופייך שרק ילך וישתבח ויפרח בהמשך וכן אני חייב אני מבקש, אני מתחנן כי תהיי שלי. שלי אני יודע זה אינוכי מצדי אך אנא מתוקה אני חייב אותך. אנא !! שלי שלפה דף נייר ועט מתיקה ורשמה ורשמה את מספרי הטלפון שלה "על אמת" כי היא גם הבינה שמפגישה מקרית שכזו "אין דרך חזרה.

שלי את שלי את חייבת להיות שלי ואני שלך ו המשיך להאכילה ולהשקותה והיא הרהרה אני שוב נכנסת לשדה מוקשים – לא אני אינני רוצה להיות המאהבת , הפילגש האישה שאסור לחשפה. נועם אנא תן לי כח לברוח ממך אנא ! שלי מתוקה שלי ילדה קטנה יפהפייה שלי אין דרך חזרה ואנא אל תילחמי בגורל שזימן אותנו ואני מבטיח מעומק ליבי ומנבכי נשמתי שאשתל לפנות בשבילך – בשבילינו זמן בו אהיה שלך. אנא שלי אהובה שלי מהמנגינה שגופותינו מנגנים בנימי ליבנו ומעומק נשמתנו מנגינה זו כבר לא ניתן להפסיק. נועם "טרף" שוב את שפתיה וידו ליטפה את שיערה התלתלי הארוך הגולש עד מעבר לכתפיה וצבעו בצבע זהב טהור בלונדיני משגע. נועם ביקש מהמלצרית את החשבון והיא ראתה שעל השולחן נשארו 2 טוסטים שלא נאכלו. היא שאלה בעצבות האם הטוסטים לא טעימים ושניהם פה אחד ענו בוודאי שהם טעימים אך פשוט כבר שבענו !! אזי היא ביקשה רשות לארוז אותם עבורם. נועם חייך והודה לה וכעבור דקה היא חזרה לשולחנם כשהטוסטים ארוזים בתוך שקית וכן הביאה את החשבון ובצלוחית קטנה הניחה שתי סוכריות דבש לשניהם.

שלי ונועם יצאו מבית הקפה ונועם ולקח את המטרייה ושאל את שלי באיזה שעה עליה להיות בבקו"ם ? בשעה 11.00 לערך. שלי אנא הרשי לי ללוותך לבקו"ם על תקן של נהג וסבל אנא . בשמחה נועם אך חלילה שלא תפספס את טיסתך לא אפספס אותה, אל תדאגי עלי להיות בשדה בשעה 14.00 וזה אומר שהזמן פועל רק לטובתנו. שניהם צעדו ברחוב מחובקים ונאהבים ונועם ביקש משלי באם תיאות להגיע לדירתו ובאם לא נוח לה תוכל להמתין לו למטה מאחר ועליו לסדר מספר דברים בטרם יצאו לדרכם.וע לא לבזבז זמן יקר הרשי לי להזמין מונית. בדיוק ברגע זה חלפה מונית לידם. נועם הכניס את שלי למונית והתייחס אליה כמו קריסטל שעלול להישבר והוא התמקם מיד לידה. שלי שקעה בזרועותיו ורק ייחלה שלא ייגמר לעולם. שפתי נועם רפרפו על לחייה וידו ליטפה בגופה המושלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך