סיפור מס' 2

הקייטנה- מנקודת מבטה של סייעת

04/07/2010 899 צפיות אין תגובות
סיפור מס' 2

היום השני

גן חדש,פרצופים מתוקים,סייעת חביבה ואני..מתחילים את השבוע בתחושה שהכל אפשרי , שהכל זורם ויפה..
ייקח לי זמן ללמוד את שמות הילדים, לתהות על קנקנם ואופיים ולאפשר להם ליהנות בקייטנה כמעט כמוני.
את היום התחלנו במפגש הכרות, בהפעלה קלילה ובהמשך הצטרפנו לגן השני ל"דוידי מלך החיות" בחור חביב שהביא איתו כלבת …מאולפת ומקסימה, נשל נחש ואת הנחש שהשיל אותו, ביצים שבקעו מהם לפני כשנה 22 נחשים, שניים מהם להיכרות והעביר שעה של הכרות נחמדה עם הומור, שירים וליטוף נחשים..הילדים נהנו וגם אנחנו.
חזרנו לגן, ארוחת בוקר ויציאה לחצר….על פניו יום שגרתי ולמרות זאת נהניתי…. עשיתי צמה סינית לאחת הבנות, שיחקתי בעוגות חול עם חלק מהבנים ושאר הילדים ואני הכרנו והתחברנו.

"ליאורה, עמית מרביץ לי" , ליאורה, מעיין לא משתפת אותי, "ליאורה, סול ועידו העליבו אותי" (השמות האמיתיים שמורים במערכת) והצלחתי ברוגע ובאמפתיות לגשר ולפשר….נהניתי מהאפשרות להראות להם את הגישה שלי, את האפשרות שניתן גם אחרת.. ואני חושבת שליום הראשון ,היה הספק אדיר ואני מרוצה!

בזמן שהילדים ישבו לשיחת סיכום , לא יכולתי לשבת בחוסר מעש….התחלתי לסדר ולנקות וכשההורים הגיעו לאסוף את הילדים ,היה ריח מדהים של ניקיון (נהניתי מהתגובות הנלהבות)

בסוף היום, בזמן שהסייעת השנייה המשיכה לנקות, לקחתי את ילדי הצהרון לגן הצמוד עם סייעת נוספת ואספתי על ידיי ילדון שנרדם על ספת המשחקים, חיבקתי אותו ונזכרתי כמה אני מתגעגעת לגיל הזה(-:

חזרתי וישבתי לשיחה עם הסייעת על המשך הדרך, על לוח הזמנים לשבוע הקרוב…אהבתי את השיתוף שלה, את הרצון ברעיונות חדשים, ההתחשבות בדעה שלי והצעתי מספר שינויים שחשבתי שיועילו ..זרמה איתי ואני מצפה בקוצר רוח לעבודה איתה.
התברר שאינה מחוברת לצד האמנותי שבה ואני שמוצאת פתרון יצירתי להפעלות ורעיונות שונים, אהיה אחראית על הנישה היצירתית בקייטנה, נקבל תקציב שאותו נוציא על חומרים ואני כל כך מתרגשת.
היום חלף בתחושה של סיפוק, עם ציפייה להמשך הדרך יחד.
יושבת פה ומחפשת רעיונות יצירתיים להפעלה באתרי גנים, מתרגשת ונהנית מכל התהליך..
מקווה שגם אתם נהנים איתי יחד (-:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך