זה היה הפרק הראשון של הסדרה החדשה! מקווה שהתמכרתם ;) (בלי להזכיר שמות... ליטל D:).

חשאי 217- פרק 1

03/05/2011 652 צפיות 4 תגובות
זה היה הפרק הראשון של הסדרה החדשה! מקווה שהתמכרתם ;) (בלי להזכיר שמות... ליטל D:).

(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯|
~~~–פרק 1—~~~-
|______.•.______|
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
(_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)

הכל התחיל כשחבר שלי לחש לי באוזן את הסוד.
הסוד היה די מפתיע, והייתי חייב לספר אותו לעוד מישהו, אך חברי הזהיר אותי שלא, והוסיף, "תאמין לי, עדיף שלא תספר..", אמר והלך.
אבל.. בעצם.. בואו נתחיל הכל מהתחלה…
קוראים לי עמית. אני ילד בן 14, את שם משפחתי אני לא יכול לומר, כי.. טוב גם את זה אינני יכול לומר.. אתם כבר תגלו למה בהמשך.. בכל מקרה, חברי, תום ווי- טוב גם את שם משפחתו אסור לי לומר..
בכל מקרה, אני ילד ג'ינג'י, אוהב לשחק ב-wii, לראות טלוויזיה, אני אוסף בולים, ומצטיין במתמטיקה (אבל רק בחלק החשיבתי..).
ועכשיו, בוא נחזור לסיפור:
הסוד שתום גילה לי היה שעומרי, ילד מהכיתה, הוא עני, והוא גר עם אביו באוהל, אמו נפטרה, והוא פשוט משקר ואומר שהוא גר בדירה רגילה. כמובן שרציתי לספר את הסוד, אך אחרי מה שהוא אמר.. וויתרתי על כך.
נשמע צלצול של מנגינת "יונתן הקטן", מה שאומר שההפסקה נגמרה. צעדתי לכיוון הכיתה, ופתאום, עמדה מולי שירה, עוד ילדה מהכיתה שלי. אני לא כל כך מכיר אותה, כי אף לא דיברתי אתה באמת.. השיחה המעניינת ביותר שלנו הייתה מסוג: "היי" ו"מה קורה?".
"אז.. עמית.. מה מה תום לחש לך באוזן בהפסקה?", אמרה ושיחקה עם שערה השחור בחינניות.
נו, באמת! מה אומר לה? שתחזור לחברות שלה ושיפטפטו על הפלאפונים שלהן!
"אה.. אממ.. תיראי..", גמגם, "זה לא עניינך! מה את דוחפת את האף שלך לרכילות!", לפתע קיבל בטחון עצמי.
שירה הושיטה את ידה לשערו הג'ינג'י של עמית, והחלה ללטפו.
"נו.. אבל, עמית.. בבקשה.. זה נורא חשוב לי..", אמרה בקול מתחנן.
טוב, עכשיו, כשהיא אומרת את זה בצורה הזאת.. לא! אני אשקר לה!
"טוב, אם את מתעקשת..", אמר והעלה חיוך קטן, "זה עומרי.. הוא.. יש לו בוהן שישית!", צעק בהתחלה, אך מיד לחש את זה.
היא השמיעה קול "מתפלא" והעבירה את ידה משיערו אל פיה הפתוח והמופתע.
עמית המשיך לצעוד בהמשך המסדרון אל כיתתו.
בינתיים, מסתתר מאחורי אחת המורות, הציץ תום על עמית, דרך משקפיו.
"ידעתי", לחש תום. תום משך את משקפיו של פיו, ולחש להם: "המפקד, כאן חתול שחור, המגויס עבר את השלב הראשון: שמירת סודות".
בצד השני של האוזניה שאליה לחש תום, ישב איש, נמוך וקירח, בידו דף, בדף היו כתובים כל מיני דברים המסודרים ברשימה. הדבר הראשון שהיה כתוב ברשימה היה:
"שמירת סודות", ולצידו היה ריבוע ריק. האיש שלף עט מכיסו וסימן V בריבוע הזה.
"מצוין חתול שחור, אנא עבור למבחן הבא בשעה 16:32."


תגובות (4)

להגיבבבבבבב

03/05/2011 13:27

תודה על התגובה, ובקשר לשאלה שלך, אני לא יכול לענות לך עליה, אך אני יכול לרמוז שהסיבה שתום עוזר לסוכנות היא לא מתוך סיבות שנאה או כעס (אם זה מה שאת חושבת) אלא.. אולי מסיבות אחרות. ;)
אבל אני לא פוסל את האפשרות של השנאה או הכעס.

יום טוב,
writer123.

04/05/2011 07:28

מותח ומעניין…. תמשיך.

05/05/2011 18:57

נ.ב- קצת הפריע לי שבאמצע קפצת פתאום ממספר גיבור(מנקודת מבטו של עמית) למספר יודע כל…

05/05/2011 19:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך