skayof
הסיפור יכול להיות לפעמים מפחיד ולפעמים אני יוסיף לו קצת צחוק.

אשמח לתגובות (:

לכבוד יום שישי ה-13 . סיפור בהמשכים-התחיל בצחוק והפך לאמיתי

skayof 13/07/2012 1554 צפיות 3 תגובות
הסיפור יכול להיות לפעמים מפחיד ולפעמים אני יוסיף לו קצת צחוק.

אשמח לתגובות (:

פרק 1.

זה היה יום גשום. חזרתי מבית הספר, הגעתי לשער ביתי בזמן שאני עולה במדרגות אני פותח את התיק ולא מוצא את המפתח.
התקשרתי לאמא שלי והיא אמרה שזאת בעיה שלך סיוון(אחותי) אמורה להיות בבית או להגיע עוד מעט. תלך לחבר או משהו. דפקתי בדלת ושמעתי קולות. אף אחד לא ענה. עד שצלצלתי הרבה בפעמון ושמעתי קול של בת אומרת: אחותך לא בבית ,לך מפה ואל תחזור!
הצצתי בעינית וראיתי עין כחולה יפה שכזאת מסתכלת עליי מבפנים . ברחתי הכי מהר שיכולתי. כולי הייתי רטוב מהגשם עד שהגעתי לחורשה הקרובה לבית הספר. אין בה הרבה מטיילים אבל בכל זאת נכנסתי. התחלתי ללכת לאט, וראיתי שיפה שם דווקא. עד שראיתי אחוזה ענקית עם משרתים צבעוניים ומלא דגלים . חשבתי שאולי טעיתי בדרך והגעתי למשחקי הרעב המחודש (?) אבל אז המשכתי ופתאום עמד מולי….

פרק 2 בהמשך….


תגובות (3)

העלילה מתקדמת מהר מידי,וגם צריך להוסיף רגשות:איך את היית מרגישה אם היו משתלטים לך על הבית? כעס,עצב? תוסיפי את זה!

15/07/2012 04:47

לא הבנתי איך משחקי הרעב מתקשר לכל הקטע של הסיפור.
אין מספיק פירוטים – כמו שמשכית אמרה – מה הדמות מרגישה?
לפרט יותר את המחשבות שלה והכול.

15/07/2012 08:20

אתם צודקות במאה אחוז! באמת לא שמתי לב שאני כותב אותם קצרים ושראיתי סיפורים של אחרים זה כלכך הרבה!! זה סתם סיפור קצר בהמשכים שכתבתי בפייסבוק בדף שלי והעתקתי לפה. תודה על העצות אני יכך את זה (: הוספתי שיר כזה עם מוסר השכל עם באלכן תראו (:

15/07/2012 12:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך