וואן דיירקשיין
המשכתי תהנו :)

1D הקדמה חלק ב'

המשכתי תהנו :)

אנה

עידו

עומרי

עדן

אלי

יסמין

דורי

סימון

שיהיה לכם בהצלחה!

דני התחילה לבכות החזקת אותה חזק ואמרת לה שהכל יהיה בסדר לקחת את הטפסים מדנה המורה וחזרת הביתה.. היית קצת מצוברחת מכל הסיפור כי גם לא הייתה לך חברה ממש טובה בכל המשלחת הזאת והיה לך חשוב לעבור את זה ביחד עם דני במיוחד שזאת שנה אחרונה שלכן ביחד.

נכנסת לפייסבוק בדקת קצת מה חדשת..

הלכת למקרר לקחת אוכל ישבת על הספה וראית אמ טי וי קצת סיימת לאכול ופשוט לא הפסקת לרקוד.. כל כך נהנת עם עצמך.. הגיע איזה שיר קיצבי לא קלטת מה השם של הלהקה או של השיר עצמו.. רקדת ורקדת ואז הגיע איזהשהו קטע סולו של בחור אחד תולתל עם עיניים כחלחלות שפשוט משך לך את התשומת לב הפסקת לרקוד ופשוט התבוננת בו כאילו הוא שר את הקטע סולו בשבילך הוא סיים .השיר המשיך את כבר הפסקת לרקוד היית בחלום ..השיר נגמר וראית את השם של הלהקה והשם של השיר :

what makes you beautiful

one direction

חשבת לעצמך בטח עוד להקה חדשה שמנסה ת'מזל שלה הלכת לחדר הכנת שיעורים ראית עוד קצת טלוויזיה ושמעת את ההורים שלך נכנסים הביתה עם טום ושירה.. עצרת אותם בכניסה של הדלת בצעקה "אמא אבא אני צריכה לספר לכם משהו .."

טום אמר מה קרה החלטת לצאת מהארון כי אנחנו כבר יודעים מזה "

חחחח שתיכם צחקתם ואז עצרת באמצע הצחוק אמרת לו כזה חה לא מצחיק שתוק.

הוא המשיך לצחוק ועלה למעלה שירה אחריו נכנסה לחדר שלה והתחילה לשחק בבובות.

הושבת את הורייך ליד השולחן של הפינת אוכל ואמרת להם שבו.

ההורים שלך קצת נלחצו לא הבינו מה קרה ראית את זה לפי זה שהם החזיקו ידיים והם קצת נהיו לבנבנים (ולא הם לא אשכנזים [לא בקטע של לפגוע חח [)

והתחלת לדבר "היום הייתי בבית הספר והיו אודישנים למשלחת לחילופי תלמידים בלונדון והתקבלתי !"

אבא שלך דיבר" אוקיי ו.."

את"וזהו יש כאן את הטפסים רשום תאריכים כמה זה עולה איפה אני יתארח וכ'ו "

אמא שלך" אני לא יודעת,חודש לא תהיי פה יהיה לי קשה בלעדייך"

את' אני יודעת אבל זאת תהיי חוויה בלתי נשכחת בשבילי אני כל כך רוצה לנסוע וזה לא כל כך יקר נוכל להרשות את זה לעצמנו בבקשה!'

אבא שלך " אוקי אני חושב שכדאי שתלכי תראי קצת עולם במיוחד שאפעם לא טסת "

כן כן חח אפעם לא טסתי אולי בגלל זה קצת נרתעתי בהתחלה לנסוע.

אמא שלך" אוקי בסדר אם זה מה שאת רוצה "

את" ישששששש אין עליכם "

נתת להם חיבוק גדול והמשכת " מחר יש פגישה עם כל ההורים וכל התלמידים שיוצאים תבואו איתי זה בבית ספר"

אבא" אוקי אמא תבוא איתך אני לא יוכל להגיע "

אמא"כן אין בעיה מה עם דני היא יוצאת"

בדיוק נזכרת בה וכמה בא לה ללכת וכמה את מבואסת מכל הסיפור ענית לה בקצת עצבות ובלחש "לא..:("

אמא "למה?"

את "לא קיבלו אותה היה לה בלאק אאוט נוראי"

אמא "חבל.. \="

דיברתם עוד קצת ..עלית למעלה לחדר חשבת על דני ועל כמה באלה ללכת.. התבאסת קצת..

זיפזפת קצת בערוצים וראית קצת אופרה (ווינפרי חח זרמו איתי בקטע הזה ~~~)
והיא דיברה על כמה שזה בריא לאכול מלפפונים .. את דווקא התעניינת ואז היא המשיכה ואמרה " מיד אחרי הפרסומות הלהקה המפורסמת מלונדון תתארח אצלנו וואן דיירקשן "

את לא ממש ייחסת לזה חשיבות גיחכת לעצמך אווו לונדון אני אהיה שם.
הסתיימו הפרסומות היא קראה להם.. את שכבת במיטה בעודך רואה ת'כניסה שלהם פתאום בחור מתולתל משך לך ת'עי התיישבת על המיטה והסתכלת טוב.. הוא היה נראה לך מוכר ואז נזכרת בבוקר על זה שרקדת .. הסתכלת על הראיון הם היו כאלה מצחיקים.. הראיון לא הסתיים ואת כבר נרדמת לך..

~חלום~

את רוקדת ורוקדת ורודקת פתרום מישהו מושך לך ת'יד מצמיד אותך אליו בעודו נוגע לך במותן זה היה אותו בחור מתולתל מהקליפ ומתחיל לשיר לך סולו הרגשת את הנשימות שלו עלייך הייתם קרובים לנשיקה ואז…

להמשיך?


תגובות (1)

תמשיייכי <3

26/06/2012 12:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך