וואן דיירקשיין
המשכתי תהנו :)

1D פרק 3

וואן דיירקשיין 26/06/2012 1038 צפיות 4 תגובות
המשכתי תהנו :)

~חלום~

את רוקדת ורוקדת ורודקת פתרום מישהו מושך לך ת'יד מצמיד אותך אליו בעודו נוגע לך במותן זה היה אותו בחור מתולתל מהקליפ ומתחיל לשיר לך סולו הרגשת את הנשימות שלו עלייך הייתם קרובים לנשיקה ואז…

אלייייייייייייייייייייייייייייייייי

את'מה ?'

אמא 'קומי יש בית ספר !

'את קמת פותחת בקושי את העיניים לבשת חולצת בצפר אדומה סקיני ואולסטאר אדומות..הלכת ציחצחת שיניים ושמת עדשות מגע (כן את עיוורת חח שחכתי לציין )התאפרת התבשמת סידרת תיק ויצאת .הגעת לבצפר ראית את דני עם עיניים נפוחות.. הבנת שהיא בכתה התקרבת אליה לא אמרת לה כלום ורק חיבקת אותה חזק ואמרת לה הכל יהיה בסדר היה לכן ספרות עם שושנה המורה החופרת כמובן שחלמת בהקיץ לא הקשבת בכלל עד שדנה המורה נכנסה לכיתה וקראה לדני לבוא אליה ,דני בקושי קמה מהכיסא ראית שיהא עוד שנייה נופלת היא יצאה מהכיתה והלכה עם דנה את היית סקרנית לדעת מה קרה אחרי עשר דקות דני חזרה לכיתה עם חיוך ענקי על הפנים ישר עשית לה עם השפתיים 'מה קרה?'היא שלחה לך סמס 'תתכונני לסבול אותי חודש כי לונדון הנה אני באה! 'את התחלת לצרוח באמצע השיעור ..שושונה התחילה לצרוח עלייך שתרגעי את ודני צחקתם..הגיע הצלצול ומשכת את דני החוצה והתחלת לשאול אותה.. נו מה איך למה כמה?

דני'יאו תרגעי חח'

את'נו אז ספרי לי !'

דני' אוקי אוקי אז ככה דנה קראה לי ואמרה לי שהיא הבינה שלקחתי את זה קשה ושהיה לי חשוב לנסוע ושכנראה יסמין לא יוצאת כי ההורים שלה לא מסכימים והיא כנראה לא בארץ בתאריכים שטסים אז היא העבירה ת'כרטיס שלה אלי!'

את כל כך שמחת חיבקת אותה ואמרת 'אמרתי לך שהכל יהיה בסדר '

דני'אנחנו הולכות להכיר בנים בריטים חתיכיים

את'חחח זה מה שחשוב עכשיו ?!חח אה יש היום פגישה אחרי הלימודים עם ההורים דיברת עם ההורים שלך ?'

דני'כע ברור כבר עדכנתי אותם מזמן..'

היום עבר לכן בטיל נכנסתם לכיתה ז'1 שם התקיימה הפגישה שלכם הגיעו כל ההורים עם כל הילדים ודנה התחילה לדבר'שלום לכולכם אני דנה המורה והבחורה שלידי זו מיטל'

הבחורה קמה והציגה את עצמה 'שלום אני מיטל ואני מייצגת את הפרוייקט של חילופי תלמידים לונדן ישראל כאן ביישוב שלכם..'

היא המשיכה לדבר את ודני לא ממש הקשבתם כל כך התרגשתן מהמחשבה שאתן אשכרה טסות ביחד ללונדון..דנה ומיטל המשיכו לחפור לכן.. הן אמרו לכם שתיפגשו איתם ושהן יסבירו לכן מה להביא אצל מי תתארחו ותלמדו קצת על המדינה שתוכלו לייצג אותנו היטב .

הפגישה הסתיימה ההורים שילמו לדנה ומיטל .ההורים שלך ושל דני דיברו קצת אתן הייתן עיפות ואז עלה למוחך הגאוני רעיון 'דניייייי?! אולי תבואי לישון אצלי'

היא'יאווווו יאללה מלא זמן לא ישנתי אצלך'

שאלתם את ההורים ואיכשהו הם הסכימו הלכתם ברגל לבית של דני להביא כמה דברים ואז הגעתם אליך הביתה טום וחבר שלו היו בבית ושירה גם.שתיכן עליתן למעלה סידתן את המיטה נכנסתן לאומגל כי היה לכן משעמם גלשתם קצת במחשב קראתם סיפורים (לול >

דני צועקת 'תגבירייייי זה וואן די ! '

ואז נפל לך האסימון מי אלה וואן די שכל החיים שלה דני מדברת עליהם ועל כמה פוסטרים יש לה שלהם אפעם לא שאלתי אותה על זה ולא התעניינתי אז לא ממש ידעתי.. היא התחילה לדקלם את כל מילים של השיר ואמרה לי תראי את זאיין החתיך הזה שיעשה לי גדודדד אמן !^-^מטריייייייייייייד! ,_, חחח צעקתי לה.ואז הגיעה הסולו של הבחור המתולתל את היית בשקט הסתכלת עליו ויצא לך חיוך קטן שמעת את דני אומרת

'היי הינה הארי ','אלי? הכל טוב '

את'כן כן הכל טוב איך אמרת שקוראים לו?'

דני'הארי ,חחחח הופפה נדלקת כאן על מישהו או שנדמה לי'את

'נדמה לך חחחח כאילו שיש לך סיכוי עם מישהו מהם 'לקחת את השלט וסגרתאת הטלוויזיה.דני אמרה'תמיד יש איזשהו מקום שמאמין'

הלכתן לישון וקמתם בבוקר.התארגנתם והלכתם לבצפר באוטו דיברתם על זה שנשאר לכן עוד שבוע עד לתעודות ושזה סופסוף נגמר!הגעתם לבצפר התחיל שיעור ספורט לפני שבכלל התחלתן לעשות ספורט המורה זהבה אמרה לכם ללכת לדנה המורה..אתן הלכתן לדנה המורה כל התלמידים היו שם ואז היא התחילה להקריא שם שם ..היא אמרה'אלי בואי קחי לילדה שלך קוראים ג'מה ,ג'מה סטיילס'(אוקייי פאוז אני יודעת שג'מה היא גדולה והכל אבל בשביל הסיפור היא בת 16 לול)היא הביאה לך דף עם כל הפרטים שלה ועל מה שהיא מספרת על עצמה היא רשמה שם תשם שלה בסקייפ אובו פייסבוק טוויטר וכ'ו.דני גם קיבלה שם ואת כל הפרטים..האמת שכבר רצית להגיע הביתה להכיר אותה .הגעת הביתה כולם ישבו בשולחן אוכל התיישבת ליד טום אכלת בטיל את הפסטה עלית למעלה למחשב בדקת מה השעה בלונדון ראית שהשעה שם הייתה שלוש החלטת להתקשר..נכנסת לסייקפ רשמת את השם שלה וניסית להתקשר..פעם ראשונה לא הצליחת ובפעם השנייה הצלחת חח קצת התרגשת..פתחת את וצעקת לה 'הייייי'

ג'מה:'hey there '

(דמיינו שזה באנגלית

' היי אני אלי אני בת חמש עשרה וחצי ואת עומדת לסבול אותי למשך חודש '

ג'מה צחקה והציגה את עצמה 'היי אני ג'מה אני בת שש עשרה חח את עומדת לסבול אותי במשך חודש לול יש לי אח בן 18 שבטח את מכירה .. ההורים שלי גרושים ואנחנו חיים עם אמא שלי'

את לא ממש הבנת מה זה אומר שאת בטח מכירה אבל לא ייחסת לזה ממש חשיבות ואמרת' חח גמלי יש אחים יש לי אח בן 17 ואחות בת 7 '

ג'מה'מאגנייייייב'

את'אז מה התחביבים שלך?'

היא התחילה לספר לך ופתאום נכנס מאחוריה דמות מתולתלת היא היתתה הפוכה מהמצלמה אז לא ראיתי את הפנים ושמעתי את ג'מה צועקת ממנו לעוף משם..את שאלת אותה 'מי זה ?'

היא' האח המעצבן שלי '

את' אוי ספרי לי על זה

(tell me about it )

חח נשמע יותר טוב באנגלית…

את וג'מה דיברתם שלוש וחצי שעות בערך.. החלפתם טלפונים סתם שיהיה לכן הוספת אותה בקיק (מי שלא יודעת זאת אפליקציה באייפון כמו ווצאפ רק עם אנשים מכל העולם בלי לשים טלפון אלה לפי שם קיצר דמיינ ווצאפ או הודות חינם טוב סיבכתי אתכם בעי ..)נפרדתן לשלום וישר התקשרת לדני סיפרת לה על כל השיחה היא סיפרה לך על זואי הילדה שמארחת אותה היא סיפרה שיש לזואי אח תאום והוא חתיך חחח שתיכן צחקתן ..סיימת לדבר איתה והלכת להתקלח יצאת התלבשת וקיבלת הודעה ראית שזה מג'מה:'רק רציתי להגיד לך לילה טוב ושאת ילדה ממש נחמדה ואני כבר ממש מחכה לארח אותך'

את'את לא מבינה איך זה הדדי מתה כבר להגיע ללונדון לילה טוב ונדבר מחר

xoxo

'הלכת לישון קמת בבוקר הייתה הרגשה של סוף בבצפר כבר לא ממש למדתן השבוע עף בטיל הספקת לדבר עם ג'מה עוד כמה פעמיים בסקייפ ובהודעות הייתן מדברות ימים שלמים בבצפר וכאלה דרך הפלא.. היום האחרון לבצפר הגיעה קיבלתם תעודות ושמעתם את המנהלת בכריזה' תלמידים יקרים מאחלת אני לכם חופשה נעימה מלאת הפתעות !ותלמידי כיתות ט' כל צווות המורים יתגעגע אליכם מאוד בהצלחה בתיכונים'(יאו נשבעת הייתה לי צמרמורת שרשמתי תמשפט הזה אני גם בכיתה ט' וזה מה זה קשה לעזוב )הייתם שיעור אחרון עם המחכנת והיא הדיעה בסוף השיעור שכל הילדים מהמשלחת צריכים להישאר עוד שעה עם דנה.היום הסתיים לא הפסקת לבכות חיבקת את כל החברים הטובים נכנסת לכיתה ז'1 שם חיכתה לכן דנה כל התלמידים הגיעו והיא התחילה לדבר 'אוקי אז כמו שאתם יודעים מחר אתם טסים ללונדון '

כולם מחאו כפיים והיא המשיכה' מחר בשעה שמונה בערב תגיעו לבית הספר הטיסה שלכם יוצאת בשעה שתיים עשרה בלילה כפי שאתם יודעים כל אחד מביא מזוודה לא יותר כבדה משלושים קילו אישור הורים ומצב רוח טוב אם למישהו יש שאלות יש את המספר טלפון שלי או של מיטל בדף קשר שהכנו שיהיה לנו בהצלחה '

מחאנו כפיים והלכנו הביתה.נכנסת הביתה כולם היו בבית חיכו לך טום'טוב שנזכרת הבטן שלי שרה מרוב שאני רעב'

אבא'יאללה כנסו לאוטו'

את'רגעע לאן הולכים?'

טום'למסעדה דה ?'

את'אה טוב '

נכנסתם לאוטו נסענו לת"א חיפשנו מסעדה לבסוף בחרנו באיזה מסעדה תאילנדית ,נכנסנו התיישבנו באיזה שולחן אחנו כאילו אין מחר חח הגענו לקינוח לכולם לא היה מקום ..טום'יאללה קינוח אני יקח תקרם בורלה ועוגת שוקלד חמה עם גלידה'

מלצר'מה בשבילכם?'

את'כלום!'

המלצר הלך וכולם הסתכלנו על טום ,הוא'מה אני רעב!'

את'מה רעב טחנת להם את כל המטבח י'שמן!'

הקינוחים הגיעו ועל העוגת שוקולד היה זיקוק..

ואמא שלך התחילה לדבר ולבכות תוך כדי 'חשבנו שכדאי שניפרד כראוי אני לא יראה אותך חודש!\= '

כולם התחילו לבכות איתה חוץ מטום שטחן תעוגות ולא שם לב למתרחש..את קמת לאמא שלך נתת לה חיבוק ענקי ואמרת לה ' אל תדאגי זה יעבור בטיל לא תספיקי להגיד ג'ק רובינזון ואני כבר יהיה בבית '

היא צחקה סיימתם לאכול המלצר הביא את החשבון ואבא שלך אמר 'יאללה טום תשלם!'

חחחחחחחח טום נלחץ

הוא'מההה לשלם אין לי כסף אני מרושש הייתי רעב !'

חחח כולכם צחקתם

אבא'חח תירגע צחקתי איתך ימסטול נראלי אנחנו במינוס רק בגלל שאתה לא מפסיק לאכול!'

כולם צחקו ואמרת' באמת שאני יתגעגע אליכם !'

יצאתם מהמסעדה נכנסתם לאוטו חזרתם הביתה נכנסת לחדר ישנת עד איזה שבע בערב וקיבלת צלצול מדני

דני'היוווווווש מה נשמע?'

את עדיין סוג של ישנת דיברת איתה מצחיק כזה דמיינו שהרגע קמתם ואתם מדברות עם חברה שלכן :' אהה..מי זה?'

דני'חחחחח זאת דני מה קרה הערתי אותך?

את'חחח דני כע סוג של לא משנה גם ככה הייתי צריכה לקום'

דני'חחחח טוב קופה דיברתי עם גיא והוא אמר שכל הכיתה יוצאת היום לסינימה ואז למסעדה תבואיי הם רוצים להיפרד מאיתנו !'

את'לא יודעת אם יש לי כוח'

היא'יש לך כוח את לא תראי אותם חודש אז תזיזי תתחת השמן שלך וותחילי להתארגן תשע יוצאים אני יבוא לאסוף אותך'

את'הייי אינלי תחת שמן!!'

היא'הוא קצת שמן..!'

את'שתקעי טוב אני ידבר איתך הלכתי להתארגן'

הלכת להתארגן לבשת שמלה פרחונית עם חגורה באמצע בצבע ורוד סגול שהתאימה לפרחים שעל השמלה לבשת כפכפים רצית הופעה קאז'ואל כזאת לא משהו משקע במיוחד התארפת שמת איילינר אודם עדין וחיכית לני שתתקשר אלייך

היא התקשרה ענית 'צאיי אני בחוץ'

את'טוב'

ניתקת יצאת החוצה נכנסת לאוטו אמרת שלום לאבא שלה ויצאתם הגעתם למקום מפגש נכנסתם לורסנו ויצאתם הגעתם לסינימה הסתובבתם קצת יצאתם מהמתחם הלכתם לאיזה מסעדה ישבתם כולם אכלתם את לא ממש אכלת עוד כאבה לך הבטן מהבוקר ודי נפל לך האסימון שפאקינג מחר את טסה ללונדון..

…חחח אין מתח


תגובות (4)

פרררק ארווך *~*
תמשיכייי :S

27/06/2012 01:21

פרק חמוווווד !
אני הייתי ממליצה לך לעשות במקום את -׳בלהבלהבלה׳
הייתי ממליצה לעשות ״בלהבלהבלה״ אמרתי…

27/06/2012 11:52

אהבתי מאד את הפרק ונהניתי ממנו ♥

27/06/2012 11:56

אהבתי מאד את הפרק ונהניתי ממנו ♥

27/06/2012 11:56
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך