mikenk
אני חושב שכל מי שקרא את הפרק חושב שהוא מבין בערך לאיפה העלילה הזאת מובילה, אבל אתם לא צריכים לדאוג כי העלילה הזאת היא אחרת לגמרי ממה שאתם חושבים שהיא. באמת אחת מהעלילות שאני הכי נהנתי לכתוב, בגלל שהיא כל כך מפתיעה ולא צפויה. נשארו עוד שתי דמויות שאני הולך להציג לכם בפרקים הבאים, ואז נתחיל להתקדם:) נ.ב- הפרק הבא שהולך להיות מנקודת המבט של דמות חדשה שעוד לא הכרתם הולך להציג את הדמות וגם להמשיך את העלילה של רוני מנקודת מבט אחרת, סליחה שאני רץ טיפה עם העלילה של רוני אבל אתם תבינו בהמשך למה. מקווה שאהבתם, אשמח לביקורות שלכם כי זה באמת הסיבה שאני מעלה לכאן את הסיפור הזה :)

6 זוויות- פרק רביעי (אשמח לביקורות)

mikenk 25/08/2014 861 צפיות 10 תגובות
אני חושב שכל מי שקרא את הפרק חושב שהוא מבין בערך לאיפה העלילה הזאת מובילה, אבל אתם לא צריכים לדאוג כי העלילה הזאת היא אחרת לגמרי ממה שאתם חושבים שהיא. באמת אחת מהעלילות שאני הכי נהנתי לכתוב, בגלל שהיא כל כך מפתיעה ולא צפויה. נשארו עוד שתי דמויות שאני הולך להציג לכם בפרקים הבאים, ואז נתחיל להתקדם:) נ.ב- הפרק הבא שהולך להיות מנקודת המבט של דמות חדשה שעוד לא הכרתם הולך להציג את הדמות וגם להמשיך את העלילה של רוני מנקודת מבט אחרת, סליחה שאני רץ טיפה עם העלילה של רוני אבל אתם תבינו בהמשך למה. מקווה שאהבתם, אשמח לביקורות שלכם כי זה באמת הסיבה שאני מעלה לכאן את הסיפור הזה :)

-מנקודת המבט של רוני-
הדבר הראשון שראיתי כשנכנסתי לכיתה היה החיוך שלה, כמה שהתגעגעתי לחיוך הזה, היא קראה בשמי ורצה כדי לחבק אותי, חלק מגופי היה שמח וחיבק אותה אבל החלק השני ידע שהחיבוק הזה הוא לא יותר מחיבוק ידידות.
כבר מתחילת כיתה ז', לפני שנתיים התאהבתי בקרן, תוך כדי שניסיתי להתקרב אלייה הפכנו לידידים קרובים, היא אהבה אותי בתור ידיד, אבל לא יותר מזה, כל פעם שראיתי את החיוך שלה נמסתי, וכל פעם שראיתי אותה בוכה בגלל אחד מהגברים הרעים איתם הייתה בכיתי מבפנים, אבל זאת מסיבה אחרת, כי איתי היא לעולם לא חשבה להיות.
לפי מה שהיא אמרה בקיץ האחרון היא מצאה את אהבת חייה, שמו רן והוא עלה היום לי"ב, הם הכירו במסיבה, היא מאושרת איתו אבל אני יודע מי הוא, רן הוא אחד מחבריו הטובים של אחי הגדול חן, לפי מה שהבנתי רן לא הגבר הרגיש שקרן מחפשת, אבל היא מאושרת, ואני אוהב לראות אותה מאושרת, אני לא יכול להרוס לה.
"אחי תנחש מי קיבל דייט להיום בערב" נבו, החבר הכי טוב שלי קפץ לצידי באושר.
"רן?" שאלתי.
"לא יטיפש, מי זה רן בכלל?" נבו שאל אותי.
"הבן זוג החדש של קרן." סיפרתי לו.
"שוב פעם אתה עם החדשות המבאסות מבית קרן? בא אלייך בן אדם שקיבל דייט להיום עם לא פחות ולא יותר ממאיה!" הוא סיפר לי בהתלהבות.
"מי זאת מאיה?" לא הבנתי.
"אתה לא חי בעולם הזה? היא איתך בשכבה כבר 3 שנים!" נבו התעצבן.
"החברה של אדי?" שאלתי אותו.
"כן! האקסית של אדי" הוא ענה לי.
"אה, מגיע לך טוב יותר." אמרתי לו את האמת.
"אחי אתה הבן אדם הכי מבאס בעולם." הוא אמר.
"האמת מבאסת לפעמים." עניתי לו וחייכתי.
"לפעמים אתה ממש מעצבן! מתי אתה עושה איזה צעד לכיוון קרן?" הוא התיישב על השולחן.
"אני וצעדים לא הולכים ביחד" עניתי לו והתיישבתי על השולחן.
"נו באמת! היא תשאיר בתוך הפרנד-זון אם לא תעשה צעד!" נבו התעצבן אבל בכל זאת המשיך ללחוש.
"יש לה חבר עכשיו, ולא נראה שלהתעסק איתו זה צעד חכם" אמרתי בביטחון.
"אז מה? חבר זה לא קיר!" נבו התעקש.
"חבר בשבילי זה כן קיר, זה שאתה מסוגל להפריד בין זוגות בשביל עצמך זה בעיה שלך" אמרתי לו בכעס.
"תרגע, אתה יודע שבחיים לא הייתי מפריד בין בני זוג, פשוט במקרה הזה בכל מקרה עוד יומיים הם יפרדו.." הוא הרגיע אותי.
"דווקא נראה לי שהיית עושה את זה, בשביל מה מאיה עכשיו? אתה יודע שאדי עדיין מאוהב בה אז למה לעשות לו את זה?" למרות שהוא ניסה להרגיע עדיין הייתי עצבני.
"אני עוזר לו לעבור הלאה" הוא אמר.
"אתה לא עוזר לו לעבור הלאה, אתה גורם לו להתגעגע אלייה יותר, אתה בכלל לא אוהב אותה!" אמרתי, הפעם בקול גבוה יותר, כל מי שהיה לצדינו שמע את מה שאמרתי.
מאיה הייתה לצדינו.


תגובות (10)

סתם שאלה.
XD
למה בחרת בשם "נבו"?
———–
תמשיך >_<

25/08/2014 18:26

    יש לי חבר ממש טוב בשם נבו ומאז אני פשוט אוהב את השם הזה :)

    26/08/2014 00:01

מחכה להמשך :)
_
קצר בהתאם לפרקים האחרים >_<

[תודה על הסמיילי להופ.]

25/08/2014 18:48

די נו כל פעם שהוא אמר נבו חשבתי על ערס מהשכבה דלי…
וואווץץץ' נבו יצא די זבל בפרק הזה…
אוופ אני מתגעגעת לזמן שהיינו מדברים….
תמשיך
לאביו ♡♥♡

25/08/2014 20:05

    אני מאוהב בדמות של נבו כאן, כשבניתי אותה צחקתי בקול רם XD
    ואני ממש מצטער שלא יוצא לי לדבר איתך :( זה כואב לי ברמה שאת לא מבינה בכלל…
    אוהבאותךכלכך<3

    26/08/2014 00:09

אני אבכה אכשיו כי חזרת לכתוב ולא אמרת לי.
רוצה ביקורת? אחלה. דבר ראשון העלילה נשמעת מעניינת (מודה שקראתי רק את שני הפרקים האחרונים… מצטערת אני עייפה)..בקשר לכתיבה- אני זוכרת שבסיפור ישן יחסית שלך- על העולם הבא, עם אל פור לאב – הסיפור של תומר. אני משווה את הכתיבה של הסיפור הזה לכתיבה של הסיפור של תומר.
האמת, הרמה שלך לדעתי קצת ירדה. ואני מצטערת אם אני היחידה שאומרת את זה או.. אם פגעתי בך, אבל זו דעתי ואל תיפגע.
רמת התיאורים ירדה וכמעט הפסקת עם תיאורים חיצוניים, אתה מאוד שקוע בין המחשבות של הבנאדם ורגשותיו לבי דיאלוגים, תזכור שאלו אולי הדברים היותר חשובים בכתיבה אבל לא כולם. יש תיאור חיצוני ותיאור פעולות ברמה של אפשר להבין מה קורה, הדיאולוג יכול ולי לגרום לכתיבה זורמת יותר, אבל משהו חסר. מצטערת.
אוהבת
אליה\ן

25/08/2014 20:11

    אלין <
    הפרקים באמת ללא תיאור של הדמויות, או תיאור בכלל. אני פשוט הוצאתי את הפרט הזה לגמרי מכל הפרקים שכתבתי עד כה (כתבתי 5 פרקים ורשמתי כל עלילה של כל אחד מהדמויות על דף. ההשקעה XD)
    אני באמת אשים לב לזה מעכשיו, כי זה באמת חשוב.
    אוהב אותך כל כך ומקווה שתמשיכי להגיב כי אני מאוהב בתגובות שלך :P
    נ.ב- תעשי לי טובה ותקראי את כל הפרטים ותגידי לי מה את אומרת על התוכן, זה ממש ממש חשוב לי :,)

    26/08/2014 00:07

איזה סיפור יפההההההההההה ^_^ אחמ אחמ יש לי שאלה ואל תראה אותה כשאלה מטרידה חיחיחי בטח אתה באתר הרבה זמן אז אולי שמתה לב שיש פה את משפחת גולן ומשפחת פרץ (אולי אתה לא מכיר) קיצור… אנחנו כאילו משפחהה ובמשפחה הזאת יש רק שלוש בנים (ובעלי אשטון מלהקת פייבסוס שלא מכיר אותי בכלל ^_^) אז….אנחנו צריכים עוד בן למשפחה! אתה רוצה להצטרף?????? ^_^

26/08/2014 00:14

    שמח שאהבת :)
    אני אכן באתר כבר לא מעט זמן(עוד מעט שנתיים!)לגבי המשפחות, באמת שמתי לב לזה אבל אין לי באמת מושג מה זה… כנראה שהתחילו עם זה בזמן שנכנסתי לאתר רק בפעם בשבוע וגם זה לא דרך המשתמש אלא רק כדי לקרוא סיפורים של אנשים וכותבים מדהימים שהכרתי כאן.
    אשמח אם תסבירי לי מה הם המשפחות :)

    26/08/2014 04:29

    יאיי אז ככה :אני הכרתי פהה הרבהה חבריםם חלק מטרידים חלק משוגעים אבל ככה זה חחחח שהכרתי אותם החלטנו לעשות שתי משפחות משפחת פרץ ומשפחת גולן (גולן יותר שווים ;-] ) לי נגיד יש… שתי אחיות (עם אני לא טועה כי אנחנו משפחה גדולה) שקוראים להם אלין והדר או איך שאני קוראת להם אלינה ודרה ואנחנו משפחת גולן(צריך עוד במשפחת גולן!!!!!! תהיה ממשפחת גולןן עם אתה רוצה כאילוו ^_^) ויש את משפחת פרץ שהם משפחה ענקיתתת יש את דור רועי ורון (הבנים) שנהב עדי ליזה אנגי ונתי (נראלי שכחתי עוד 0-0) ואנחנו כאילו משפחהה יש פה זוגות (זוגות וירטואלים כן?) נגיד הדר ודור ביחד (ויש להם ילדה בשם אלקסיס כן…אנחנו משפחה מוזרה) ויש את אנגי ורון שהם ביחד(אולי עוד מעט מתגרשים :( ) ויש את שנהב ואלין שהם ביחד(כן…יש פה גם זוגות בנות …הם לא באמת לסביות…אמרתי כבר משפחה מוזרה?) ויש עוד נראלי אבל שכחתי אהה ואני צריכה להגיד לך שאני שידכתי בן רון ואנגי ולבין דור והדר (אז עם אתה רוצה מישהיי אני יכולה לשדך לך ^_^ ) אז זה בערך משפחת גולן ופרץ אני מזהירה זה משפחה מאוד מטרידה ומשוגעת ^_^ אהה והגיל הכי קטן במשפחה זה גיל 9(רועי בן 9) עד גיל 17(דור בן 17) אפשר יותר ואפשר פחות לא אכפת איזה גיל לי קוראים אופק אני בת 12(עוד פחות מחודש 13 והוו) ואתה מוזמן למשפחהה
    נ.ב: לכול מי שבמשפחה יש לי כינוי אז הכינוי שלך עם תצטרף יהיה…..מייקי :) או מיקי מאוס תחליט אתה ^_^

    26/08/2014 12:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך