Abnormal highschool ch 5- control

13/11/2019 730 צפיות אין תגובות

אפריל ולונה יצאו בצעדים מהירים וקלילים בעוד קאי נגרר מאחוריהן בצעדים מהירים אך נוקשים.
"מה חשבת לעצמך?!" אמרה אפריל ללונה בצעקה חירשית.
"אל תדאגי אני יודעת מה אני עושה" השיבה לונה בקול מרגיע.
"אמרתי לך לא לספר לקאי שסיפרתי לך!" המשיכה אפריל כשרעידות מתחילות להתפשט לה בגוף מהמחשבה על מה חושב אחיה.
"נו באמת אז בסך הכל רבתם. כל האחים רבים, גם אני רבה עם אחותי הגדולה."
כמובן שאפריל לא סיפרה ללונה על האלימות, היא איננה טיפשה או אובדנית ולעולם לא תעז לשבור את אחד מחוקי הבית. בכל זאת, היא יודעת שאחיה הפרנואיד לא יודע זאת, וראשו מתמלא בתרחישים, מחשבות, דמיונות ופתרונות קיצוניים.
"נשים הכל על השולחן, זה הכי בריא, תסמכי עליי." סיימה לונה בביטחון. לעומת זאת, בתוכה היא אינה הייתה בטוחה כמו שהיא שידרה. היא יכלה להרגיש את מבטו של קאי מאחוריה מכל כך חוזקה שהיא הרגישה שמתחממת לה הכתף. כל אינסטינקט בגוף שלה אמר לה לברוח ולא להסתכל לאחור, אבל היא ידעה שזה מאוחר מידי וזאת האחריות שלה לתקן את המצב.
"איך? אהבתם?" אמרה לונה בגאווה.
"עוד לא נכנסנו" אמר קאי ביובש, בשלב הזה קאי היה טעון כמו אגדח.
הם היו מול הכניסה של מועדון שעליו התמוסס שלט גדול עם לדים אדומים שרשמו 'הארמדילו'.
"זה מועדון 'הארמדילו'" אמרה לונה. "דוד שלי הוא הבעלים של המקום."
"לא סיפרת לי את זה" אמרה אפריל בפליאה.
"בואו ניכנס" אמרה לונה והתקדמה ללא אזהרה מוקדמת.
"מה עוד סיפרת לה?" אמר קאי מאחוריה בשקט אך בכעס.
"שום דבר. אני נשבעת" הפצירה אפריל "רק שרבנו זה הכל. והיא אמרה לי תספר לאף אחד."
"את הולכת בנתיב מסוכן" הזהיר קאי "את לא מכירה אותה ואת מספרת לה יותר ממה שאת מספרת לי. כמה באמת את מכירה אותה?"
אפריל פתחה את פיה בשביל לומר משהו אך סגרה אותו והשתתקה. קאי צדק, היא באמת לא הכירה את לונה. היא ידעה עליה מעט מאוד. אבל אפריל הרגישה מלונה רק כוונות טובות ואם יש משהו שאפריל סמכה עליו זה האינסטינקטים שלה.
לעומת זאת, הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות.
אפריל ישר נזכרה בסבא שלה ושל קאי אך הזיכרון נקתע כשהיא התייצבה מול שני שומרי ה'ארמדילו'.
אחד מהם היה בגבוה של קאי, רזה, עם קעקוע של נחש מסביב לצווארו ובעוד השני היה גבוהה מקאי וקירח. שני השומרים הבחינו בלונה וישר נתנו לשלושתם להיכנס. אפריל ממש שמחה על כך, היא לא אהבה את הדרך בה קאי והשומר עם הקעקוע נחש הסתכלו זה על זה. אומנם קאי תמיד דאג והשגיח על אפריל בביה"ס, אבל פה זה לא היה בית הספר ואפריל פחדה שאחיה הגדול יאבד שליטה. הוא לא היה באותו ערב במצבו השפוי והאידאלי.
קאי, אפריל ולונה נכנסו למועדון הומה אדם, מוזיקת טראנסים הקפיצה את המקום בעוד קהל של אנשים שותה וקופץ לפי הקצב.
"בואו!" צעקה להם לונה מבעד למוזיקה וגררה אותם לעבר מדרגות, כשעלו במדרגות הם עברו עוד שומר ונכנסו לאזור ה'vip'.
"אתם יכולים לקחת מה שאתם רוצים, זה על חשבון הבית" אמרה לונה כשהיא מצביעה על שולחן מלא בבקבוקי מים, פיצוחים, שמפניות, בירות, וודקה וויסקי.
קאי התבונן בסקרנות בשולחן האלכוהול, הסתובב מסביבו טיפה ולבסוף מצא מה שחיפש. קאי הרים בקבוק פילנדיה, פתח אותו ושתה שלוק גדול וצמא מהבקבוק וודקה.
"וואו!" קראה לונה עם מבט תדהמה על הפנים "בחיים לא ראיתי מישהו שותה ככה וודקה"
אפריל הסתכלה על קאי בדאגה בעוד קאי מחזיר לה מבט שאומר 'אז מה?'. אפריל הסתכלה על קאי, משכה בכתפיה ופתחה בקבוק מים.
הערב המשיך וקאי המשיך לשתות, מטביע את תסכולו שנוצר מאחותו הקטנה בוודקה. קאי כבר סיים בקבוק והוא הושיט את ידו בשביל לפתוח בקבוק נוסף.
"עזוב את זה עכשיו" אמרה לונה כשהיא חוטפת ממנו את הבקבוק ומחזירה אותו על השולחן. "בוא לרקוד!"
קאי הסתכל עליה במבט מעוצבן והשיב בקצרה "אין לי עיניין"
"לכל אחד יש עיניין לרקוד איתי!" אמרה לונה במעט שחצנות "בוא איתי לריקוד אחד. אחרי זה אתה יכול לשבת ולשתות כמה שתרצה."
קאי רצה לסרב אבל גם הוא וגם אחותו נכנסו ל'ארמדילו' ושתו על חשבון הבית, קאי הרגיש שהוא יפגע בכבוד של לונה אם יסרב פעם נוספת.
קאי קם וירד עם לונה לרחבה הגדולה והצפופה, לאחר 2 דקות קאי הבין גם למה לונה הייתה בטוחה כל כך בעצמה, היא באמת הייתה רקדנית טובה. קאי הרגיש כמעט כאילו הוא מהופנט וכמו שצפתה לונה, קאי נשאר לרקוד גם לשיר הבא, וגם לזה שאחרי זה.
קאי הרגיש איך הגוף והתודעה שלו משתחררים לאחר שנה שבה ריסן את עצמו ואת חייו בשביל אחותו. הוא נהנה כמו שלא נהנה מאז הוא ואפריל עזבו את בית המשפחה. אבל כל זה השתנה כשהאחד מהרקדנים לא שם לב ובטעות דחף את לונה בחוזקה לריצפה. קאי ראה את זה ומוחו חשב איך לונה הייתה רק נחמדה אליו ולאחותו. העצבים והמתח שקאי היה נתון להם היום עם הוודקה התערבבו לו בראש. קאי דחף בחוזקה את אותו האיש לעבר הבר. המבלה היה בשוק וכאבים לשנייה ומיד שיחרר לקאי אגרוף שקאי עצר אתותו בקלות. קאי נתן לו אגרוף חזק בלחיי והמבלה התעלף. 2 חברים של אותו מבלה חסר אחריות באו ובהרף עין קאי הסתער על החבר הימני תופס את רגליו ונוגח לו בחזה. הוא התהפך לריצפה דפק את ראשו הרצפה והתעלף, מה שלא מנע מקאי לתת לו אגרוף חזק שמעך את ראשו כנגד הריצפה.
קאי הסתובב במהירות מסחררת תוך כדי שהוא מעיף את הגב של האגרוף שלו לפנים של החבר השני עוד לפני שבכלל הספיק להגיב. קאי תפס את החולצה שלו והתכונן להביא לו אגרוף עד שהרגיש שחצי טון עוצר אותו. אלה היו השומרים של המועדון שעצרו את קאי מלגרום לבלגאן נוסף, רק שזה כבר היה מאוחר מידי. 2 ניידות החנו מחוץ ל'ארמדילו', נכנסו באיומי אגדח לבסוף עצרו ואזקו את קאי.
באותו הרגע קאי הבין שעשה טעות, הוא הרס את כל המוניטין של השנה האחרונה וגרם לו ולאחותו להיסתבך בצרות. כל השליטה שהוא הקדיש בשביל החיים שאפריל רצתה היו לשווא והוא ידע שכלום לא הולך להיות כמו פעם. קאי חיפש במבטו את אחותו ולונה, לונה נראתה מבוהלת ומלאת דאגה ואילו אפריל נראתה דואגת ומאוכזבת אך ממש לא מופתעת. זה גרם לקאי להרגיש עוד יותר רע עם עצמו, הוא השפיל את ראשו ונתן לשוטרים שאזקו אותו להוביל אותו לניידת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך