בילי
שזה סיפור שממש קרוב לליבי ואפרט על כך בהמשך .
כרגיל אשמח לשמוע הארות והערות אם יש
בילי ♥

החיים בארץ ישראל מנקודת המבט של אנה מוסקובי'ץ פרק 2

בילי 11/11/2012 1121 צפיות אין תגובות
שזה סיפור שממש קרוב לליבי ואפרט על כך בהמשך .
כרגיל אשמח לשמוע הארות והערות אם יש
בילי ♥

אנה שבעצמה לא ממש נטמעה בסביבה הישראלית , נוכחה לדעת שן , יש עוד אנשים כמוה.
אך מה שניראה לה מוזר עוד יותר הוא שהנערה החדשה הנוספת היא ישראלית לחלוטין .
לא היה לה מבטא משום סוג , היא הייתה שזופה כמו כל הישראלים .
הבחורה החדשה הייתה שונה מכולם אפילו מאנה , היא לבשה בגדים ארוכים ממש בעיצומו של הקיץ , אנה לא הבינה את פשר הקשר , אולי זו סוג של אופנה ? חשבה אנה בליבה ואז הרימה את ענייה אל עבר שאר בנות הכיתה , וארתה שכולן לובשות בגדים קצרצרים והדוקים . אופנה זאת לא – ביטלה אנה בדעתה .
הייתה שם עוד נערה שונה , אתיופית שחורה כזו , אומנם צבע עורה היה שונה משלנו אך היא הייתה יפיפייה , בזמן שתהייתי על קנקנן של 2 הבנות המוזרות ( כמוה ) , נכנסה נערה תמירה ויפה לכיתה , היא הייתה מלווה ב 2 בנות לבנבנות כמוה , אחת בכל צד .
שערה השחור גלש על כתפיה וכשהסירה את משקפי השמש השחורים והממותגים חשפה עניים בהירות ויפיפיות , אנה ידעה שהבחורה התמירה היא לא הסוג שיתחבר אליה ולחלופין .
והיא אכן צדקה , אותה נערה יפה סקרה את הכיתה ומבטה נח על שלושתנו "המוזרות "
"תיראו תיראו מה יש לנו כאן " אמרה בנעימה שלאר בישרה טובות , (לא לי בכל מקרה ), "שושילה (המנהלת ) הנחמדה החליטה לפתו לנו גן חיות , כושית רוסיה ודוסית , ממש נחמד מתי שעות הפתיחה "?,
מבטה היא אכזרי ומרושע , ואנה קיבלה אישור למחשבותיה הן לא יהיו BFF זה די ברור לא ?.
הסנובית פנתה לעבר נטלי , והודיעה :"אני יושבת לידך " , ונטלי קיפצה בשמחה כמו פודל שנתנו לו את העצם האהובה עליו .
"זו שני פרובוסלווסקי " החוותה בידה אל הסנובית …
פניה של נטלי התמלאו הערצה כשהזכירה את שמה של שני .
"אז אם אני מבינה נכון , הבבושקה היא אנה , הכושית היא חגית , נכון ?".
"כן , ואני מבינה שאת לא פחות מביתה של מלכת אנגליה , לכבוד הוא לנו לפגוש אותך , אנו פשוטות העם הן עפר לרגלייך המטופחות " . ורק עכשיו כולן הבחינו בנערה שנעמדה זמן ממושך ליד הדלת , גם היא הייתה לבושה כמו בת- אל רק עם חצאית מבד אוורירי יותר .
"אני אוריה " אמרה הנערה האמיצה , והתקדמה עד שהגיעה צעדים ספורים משני , "שפחתך הנאמנה " כשאמרה זו השתחוותה בטקסיות .
שני שכנראה לא הייתה רגילה לתגובות שכאלה , הייתה מופתעת ביותר .

" יופי " הפטירה לאחר שהתאוששה מהמקרה המוזר "עכשיו יש לנו 2 דוסיות כושית ורוסיה , בואו נפתח בית חבד "!
כולן פרט לשלישייה , לתדהמתן של אנה ושני , גם אוריה החלה לצחוק צחוק מתגלגל וכשנרגעה אמרה
" ואללה , זה אחלה רעיון , גם אני חשבתי עליו ,אבל את יש את המכה הזו של הגנבות בשכונה ואנחנו צריכות כלב ועדיין לא השגנו " אוריה אמרה זאת באכזבה מעושה , " אבל אל תדאגי מותק " החוותה בידה לשני , " את מממש עוזרת לנו אמנם אין כלב אבל עכשיו כשבאת , יש אחלה של כלבה " נשמתה של שני נעתקה ופנייה נהיו אדומות מכעס "רוצה מלחמה ? קיבלת !" שני פלטה את זה בשנאה צרופה .
אוריה צחקה בתגובה וישבה ליד אנה.
" אז את אנה "? שאלה וציפתה לתשובה , " כן אני אנה " אמרה בגמגום קל .
" אל תתייחסי אליה היא לא שווה את זה " אמרה אליה בחמימות
" מאפוא יש לך אומץ לענות לה ככה "? שאלה אנה בקמצוץ הערצה .
" מוכרים אצלנו בשכונה אומץ , והיום במקרה לקחתי מנה כפולה " אמרה כבדרך אגב ,
"חחחחחחחח……… סתם סתם פשוט אני לא סובלת שמזלזלים בבני אדם , זה מביא לי עצבים אבל בת – אל אחותי , לא מסוגלת לפגוע בזבוב , היא לא עונה לאף אחד "!
אחיות חשבה אנה והוכתה תדהמה הן באותה הכיתה אז הן חייבות להיות ….. תאומות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך